abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214988127
Ik heb bepaalde berichten daar staat een bepaald woord dat ik niet wil zien/lezen bv. ¨boom¨, dat wil ik vervangen voor een ander woord bv. ¨struik" nu kopieer ik de tekst maar naar een kladblok venster en vervang ik daar de tekst door iets anders dan er staat maar is het effectief ook mogelijk dit in je hoofd te doen? En nog steeds snel te lezen.
pi_214988146
ok
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_214988164
Ja dat kan, beastiality noemen ze dat.
  zondag 15 september 2024 @ 14:06:32 #4
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214988189
ja met electroschok therapie kan ik dat wel bij je voor elkaar krijgen denk ik
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214988199
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2024 14:04 schreef Moass het volgende:
Ja dat kan, beastiality noemen ze dat.
?? Bestiality is a sexual act with an animal, such as sexual intercourse or oral sex
pi_214988224
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 14:07 schreef Kerem het volgende:

[..]
?? Bestiality is a sexual act with an animal, such as sexual intercourse or oral sex
Smeerpijp met je vieze zoekgeschiedenis.
pi_214988305
Ik heb het net geprobeerd het lijkt met moeite wel te kunnen, maar regelmatig lees ik toch het juiste woord en omdat ik er wel steeds op moet letten krijg ik de inhoud minder mee.

Kunnen jullie het eens proberen? Probeer hier V&D te lezen ipv. Hema.

https://www.culemborgseco(...)jn-en-hema-trakteren

Benieuwd naar het resultaat. Lukt het? (LET OP, je mag dus niet zelf het woord vervangen met een tool)
  zondag 15 september 2024 @ 14:24:06 #8
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_214988391
Je moet toch eerst HEMA lezen voordat je er mentaal V&D van kunt maken.

Anders zou V&D zin op gekke V&D het woord V&D bevatten.
pi_214988397
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 14:16 schreef Kerem het volgende:
Ik heb het net geprobeerd het lijkt met moeite wel te kunnen, maar regelmatig lees ik toch het juiste woord en omdat ik er wel steeds op moet letten krijg ik de inhoud minder mee.

Kunnen jullie het eens proberen? Probeer hier V&D te lezen ipv. Hema.

https://www.culemborgseco(...)jn-en-hema-trakteren

Benieuwd naar het resultaat. Lukt het? (LET OP, je mag dus niet zelf het woord vervangen met een tool)
Ik las elke keer C&A, wat doe ik fout?
pi_214988439
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 14:24 schreef Scuidward het volgende:
Anders zou V&D zin op gekke V&D het woord V&D bevatten.
Huh wat bedoel je nu??

IK heb het geprobeerd met een soort vertraging lukt het mij wel, maar vraag mij af of het echte woord niet toch stiekem naar binnen geslopen is, voordat de verbastering voltooid is. (of eigenlijk is het dat ook niet in dit geval.)
Ha/ma kun je nog wel een verbastering noemen maar V&D is helemaal anders.
pi_214988469
Ik heb wel af en toe dat ik lees wat ik denk dat er staat, in plaats van wat er staat. Maar dat gaat onbewust, laat staan dat ik het kan controleren.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_214988498
Ja maar hier gaat het dus om bewust doen, en zelfs wat meer dan een verbastering.
  zondag 15 september 2024 @ 14:32:53 #13
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_214988508
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 14:28 schreef Kerem het volgende:

[..]
Huh wat bedoel je nu??
Dat je toch echt HEMA zult moeten 'zien' voordat je via een mentaal trucje daar V&D van maakt. En ik lees door te 'zien'.
pi_214988569
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 14:32 schreef Scuidward het volgende:

[..]
Dat je toch echt HEMA zult moeten 'zien' voordat je via een mentaal trucje daar V&D van maakt. En ik lees door te 'zien'.
Denk wel dat het mogelijk is verkeerde letters te zien, maar dat zou dan bij de geboorte al moeten worden geleerd en dat zal dan ook bij elke letter gelden. Dat je H als een M ziet bv.

Gebeurd dit niet ook stiekem met een Digitale klok? denk dat mensen die ook vaak in hun hooft naar analoog omzetten voordat ze de tijd zien.

https://taalkanjer.nl/jij-kunt-dit-lzene-gipparg-tohc/
Dat komt omdat een goede lezer niet kijkt naar alle letters afzonderlijk, maar naar het woord als geheel. Als alle letters er maar staan kun je het woord gewoon

Leuk om eens te testen wat er gebeurd als de eerste en laatste letter wel kloppen maar de rest niet.
vb. HV&DA, wat lezen jullie?

[ Bericht 6% gewijzigd door Kerem op 15-09-2024 14:42:01 ]
pi_214989306
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 14:02 schreef Kerem het volgende:
Ik heb bepaalde berichten daar staat een bepaald woord dat ik niet wil zien/lezen bv. ¨boom¨, dat wil ik vervangen voor een ander woord bv. ¨struik" nu kopieer ik de tekst maar naar een kladblok venster en vervang ik daar de tekst door iets anders dan er staat maar is het effectief ook mogelijk dit in je hoofd te doen? En nog steeds snel te lezen.
Ja is niet zo moeilijk toch.

Egaliseren heet dat.
Een bank, stoel, tafel, vissenkom, televisie behoren allemaal tot de inrichting van je huis.
Jan, Piet, Kees en Anton zijn vrienden van je, maar ze behoren net zoals jij allemaal tot dezelfde vriendengroep.
Google is your friend, abuse your friends
pi_214989370
Doe het dan eens, opname.
pi_214989412
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2024 14:24 schreef Moass het volgende:

[..]
Ik las elke keer C&A, wat doe ik fout?
Dit dus.
pi_214989567
Misschien beter je issues met het concept "boom" oplossen ipv flauwekulletjes proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')