Smeerpijp met je vieze zoekgeschiedenis.quote:Op zondag 15 september 2024 14:07 schreef Kerem het volgende:
[..]
?? Bestiality is a sexual act with an animal, such as sexual intercourse or oral sex
Ik las elke keer C&A, wat doe ik fout?quote:Op zondag 15 september 2024 14:16 schreef Kerem het volgende:
Ik heb het net geprobeerd het lijkt met moeite wel te kunnen, maar regelmatig lees ik toch het juiste woord en omdat ik er wel steeds op moet letten krijg ik de inhoud minder mee.
Kunnen jullie het eens proberen? Probeer hier V&D te lezen ipv. Hema.
https://www.culemborgseco(...)jn-en-hema-trakteren
Benieuwd naar het resultaat. Lukt het? (LET OP, je mag dus niet zelf het woord vervangen met een tool)
Huh wat bedoel je nu??quote:Op zondag 15 september 2024 14:24 schreef Scuidward het volgende:
Anders zou V&D zin op gekke V&D het woord V&D bevatten.
Dat je toch echt HEMA zult moeten 'zien' voordat je via een mentaal trucje daar V&D van maakt. En ik lees door te 'zien'.quote:
Denk wel dat het mogelijk is verkeerde letters te zien, maar dat zou dan bij de geboorte al moeten worden geleerd en dat zal dan ook bij elke letter gelden. Dat je H als een M ziet bv.quote:Op zondag 15 september 2024 14:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat je toch echt HEMA zult moeten 'zien' voordat je via een mentaal trucje daar V&D van maakt. En ik lees door te 'zien'.
Ja is niet zo moeilijk toch.quote:Op zondag 15 september 2024 14:02 schreef Kerem het volgende:
Ik heb bepaalde berichten daar staat een bepaald woord dat ik niet wil zien/lezen bv. ¨boom¨, dat wil ik vervangen voor een ander woord bv. ¨struik" nu kopieer ik de tekst maar naar een kladblok venster en vervang ik daar de tekst door iets anders dan er staat maar is het effectief ook mogelijk dit in je hoofd te doen? En nog steeds snel te lezen.
Dit dus.quote:Op zondag 15 september 2024 14:24 schreef Moass het volgende:
[..]
Ik las elke keer C&A, wat doe ik fout?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |