Haha ja echt hoor...quote:Op maandag 23 september 2024 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die gaat het zwaar krijgen, al die dames en zo'n cameraploeg, als er eens 1 niet goed de voeten veegt krijgt ie het benauwd
Ik herkende hem echt niet..quote:Op maandag 23 september 2024 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat ie ook best wat afgevallen is, flink verschil inderdaad!
Jeffrey bedoel jequote:Op maandag 23 september 2024 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er ontbraken toch ook mensen op die foto? Zoals die ene van "je kan niks, wil niks en doet niks" en een paar
Oh jaquote:Op maandag 23 september 2024 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jeffrey bedoel jeDenk ook niet dat alle deelnemers geweest zijn.
Er zaten 40 personen in de loods Er kwamen 40 personen naar die loods, 39 hebben erin gezeten. Er staan er 16 op de foto.
Goed zo skatje...🤗quote:Op maandag 23 september 2024 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welHet komt ook wel weer goed
Fijn dat het zijn gangetje gaat!
Dikke gezelligheidsknuffel
Even een goed gesprek met mijn begeleider gehadquote:Op maandag 23 september 2024 12:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goed zo skatje...🤗
Lief, dank je wel...
Ja thnx... echt gemist haha.. ik kan beter op m'n Ipad kijken op mobiel zo klooie..quote:Op maandag 23 september 2024 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoë zit op d'r hurken ervoor
Ze ziet er wel beter uit dan in de loodsquote:Op maandag 23 september 2024 12:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja thnx... echt gemist haha.. ik kan beter op m'n Ipad kijken op mobiel zo klooie..
Ja inderdaad er missen er best veel... hoe heet hij nou die een beetje met Eunice liep te klooien?quote:Op maandag 23 september 2024 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jeffrey bedoel jeDenk ook niet dat alle deelnemers geweest zijn.
Er zaten 40 personen in de loods Er kwamen 40 personen naar die loods, 39 hebben erin gezeten. Er staan er 16 op de foto.
Was dat niet Isaac zonder succes (of liep Zoë op hem te geilen)quote:Op maandag 23 september 2024 12:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad er missen er best veel... hoe heet hij nou die een beetje met Eunice liep te klooien?
Haha ik ook...👍quote:Op maandag 23 september 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jaWas vergeten hoe groot die groep was
Hoop dat BB snel komt, heb echt weer zin om mijn tijd te verdoen met livestreams
Gekkie...quote:Op maandag 23 september 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, zelfde hier.
Sowieso is er kinhaar afgevallen(maar ook gewicht. Goed van hem!).
Heb besloten dat ik dit jaar lekker veel mag COSsen van mezelf. Duurt maar eventjes en ik vind het erg leuk. Haakwerkje naar beneden en achter de laptop bezig daarmee en ondertussen live-stream bekritiserenquote:
Gingen er in het begin ook best veel snel achter elkaar vrijwillig weg. Bij hen moest ik op de groepsfoto* ook even denken wie het ook alweer waren, na februari ong. werd de groep pas redelijk stabiel.quote:Op maandag 23 september 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jaWas vergeten hoe groot die groep was
Hoop dat BB snel komt, heb echt weer zin om mijn tijd te verdoen met livestreams
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook al wel weer nieuwsgierig naar de nieuwe BB deelnemers
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ooh dat is fijn... dat is een goed en fijn streven ChildoftheStars...quote:Op maandag 23 september 2024 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even een goed gesprek met mijn begeleider gehad
Even weer wat meer structuur in mijn leven brengen
quote:Op maandag 23 september 2024 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gingen er in het begin ook best veel snel achter elkaar vrijwillig weg. Bij hen moest ik op de groepsfoto* ook even denken wie het ook alweer waren, na februari ong. werd de groep pas redelijk stabiel.Dank je wel! Dat helptSPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook al wel weer nieuwsgierig naar de nieuwe BB deelnemers![]()
Jaquote:Op maandag 23 september 2024 12:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is fijn... dat is een goed en fijn streven ChildoftheStars...
quote:Op maandag 23 september 2024 12:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad er missen er best veel... hoe heet hij nou die een beetje met Eunice liep te klooien?
Nou ze ziet er idd goed uit.... ja dat liep echt uit de klauwen niet te doen haha.. ja ik ook wel... maar ik vond het soms ook een vreselijke draak... hiquote:Op maandag 23 september 2024 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze ziet er wel beter uit dan in de loods
Daar werd ze steeds meer bizar met d'r make-up
Hopelijk is ze wat volwassener geworden en hopelijk trekt ze niet teveel van het gehaat aan
Ik had altijd wel een zwak voor dat meisje
Ik vond haar gewoon een puber... Ze was misschien in leeftijd volwassen, maar emotioneel nietquote:Op maandag 23 september 2024 12:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ze ziet er idd goed uit.... ja dat liep echt uit de klauwen niet te doen haha.. ja ik ook wel... maar ik vond het soms ook een vreselijke draak... hi
Klopt, vond er eigenlijk ook niks aan, miste er niets aan verderquote:Op maandag 23 september 2024 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Quincy begrijp ik niet goed. Die doet het goed op TikTok en gooit dat succes bijna voor een jaar weg voor zo'n programma. Denk nooit dat hij van plan was lang te blijven. Denk dat hij enkel voor de volgers meedeed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |