SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot
Waarom sorry, er is er toch een nu?quote:Op zondag 15 september 2024 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry, had niet gezien dat ik de vorige dichtgegooid had
Naja ik had niet opgeletquote:Op zondag 15 september 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom sorry, er is er toch een nu?
Het is geen ramp het is maar een topic. En er komt altijd wel iemand langs die hem opent als er geen een open is.quote:
Oh ben het zo wel weer vergetenquote:Op zondag 15 september 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is geen ramp het is maar een topic. En er komt altijd wel iemand langs die hem opent als er geen een open is.
Niet al te druk om maken.
Ik heb er ook wel een paar maar een aantal opgezegd, liep een beetje de spuigaten uit, kan ook te gek hé..quote:Op zondag 15 september 2024 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat streamingsdienstdus ik heb zo maar eentje eruit geplukt
Ja, ik zit weer even kritisch te kijken. Heb wel wat opgezegdquote:Op zondag 15 september 2024 09:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel een paar maar een aantal opgezegd, liep een beetje de spuigaten uit, kan ook te gek hé..
Ja precies dat is het belangrijkste...quote:Op zondag 15 september 2024 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik zit weer even kritisch te kijken. Heb wel wat opgezegd
Sommige keuzes zijn gewoon lastiger. Naja, ik kom rond, daar gaat het om
Ja, nou Netflix en HBO net opgezegd. Net zoals storytel (kobo+ is voldoende)quote:Op zondag 15 september 2024 09:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat is het belangrijkste...
Ooh echt Netflix, ik kan niet zonder Netflix hi, ligt er ook maar net aan waar je naar kijkt.. nou dat scheelt toch weer lekker.. en idd je kan zo wisselen met die stream diensten...Netflix en Videoland zijn blijvertjes bij mij... en de rest wat er omheen fladdert wisselt ook nog wel eens..quote:Op zondag 15 september 2024 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, nou Netflix en HBO net opgezegd. Net zoals storytel (kobo+ is voldoende)
Drie abo's minder is toch netjes! Scheelt +/- dertig euro per maand![]()
De rest houd ik wel, want daar geniet ik ook echt van. En als het minder wordt kan ik altijd opzeggen of ruilen in abo's
Netflix heeft voor mij amper watquote:Op zondag 15 september 2024 10:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt Netflix, ik kan niet zonder Netflix hi, ligt er ook maar net aan waar je naar kijkt.. nou dat scheelt toch weer lekker.. en idd je kan zo wisselen met die stream diensten...Netflix en Videoland zijn blijvertjes bij mij... en de rest wat er omheen fladdert wisselt ook nog wel eens..
Ja is maar net waar je voorkeur ligt... ik kan er vaak goeie series vinden..quote:Op zondag 15 september 2024 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Netflix heeft voor mij amper wat
quote:
Goedemorgen, lekker bakkiequote:
Dat mag, ik doe niet aan theetjesquote:Op maandag 16 september 2024 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goodmorning, ik doe het met een theetje..
Drink je helemaal nooit thee?quote:Op maandag 16 september 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, ik doe niet aan theetjes
2x in het jaar hooguit, alleen als ik mijn decaf vergeten ben mee te nemenquote:
Haha.... ik ben echt een theeleut.. ik drink af en toe een bakkie koffie.. maar wel een straf bakkie thee, geen uilezeik...quote:Op maandag 16 september 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2x in het jaar hooguit, alleen als ik mijn decaf vergeten ben mee te nemen
Krijg altijd zo droge mond van thee en ik vind de smaak ook niet lekkerquote:Op maandag 16 september 2024 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha.... ik ben echt een theeleut.. ik drink af en toe een bakkie koffie.. maar wel een straf bakkie thee, geen uilezeik...
Ja dat is wel zo vooral van een sterk glas thee..quote:Op maandag 16 september 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg altijd zo droge mond van thee en ik vind de smaak ook niet lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |