SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Blauw oog voor Trumpeltje.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:32 schreef Koen66 het volgende:
Ik lees nu pas dat Swiftie toch Kamala gaat stemmen
Oh jeempjequote:Op zaterdag 14 september 2024 23:26 schreef Xilia het volgende:
[..]
Die zijn er sowieso wel![]()
Extreem weer, overstroming enzo prinsesje![]()
WKN / Centraal Europa maakt zich op voor vier dagen met extreme neerslag
Had iedereen wel verwachtquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:32 schreef Koen66 het volgende:
Ik lees nu pas dat Swiftie toch Kamala gaat stemmen
Trump maakt die keuze we makkelijk deze keer.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had iedereen wel verwacht
Geniale reactie wel van het Trump team,quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had iedereen wel verwacht
Ik snap TayTay dan ook nietquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trump maakt die keuze we makkelijk deze keer.
Dat zou voor het eerst zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:36 schreef UitStraling het volgende:
Autistische kennis van me uit een dorpje hier in de buurt, eigenlijk nooit van de zolderkamer af geweest, is twee keer led-schermen gaan plaatsen bij een worstelgala in Riyad op verzoek van Bin Salman en consorten, is eindelijk ontmaagd op zijn 43e, hoeft nooit meer te werken en woont met een Afrikaanse vrouw op een goud met bordeauxrood-kleurige boot inmiddels.
Geen woord aan gelogen.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou voor het eerst zijn.
Denk dat ze het best in het midden had willen laten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik snap TayTay dan ook niet
Zo boers, matig intelligent en conservatief zijn en dan nog niet op Donald stemmen, dat wil wel wat zeggen over Donald.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze het best in het midden had willen laten.
Heb hem weer ff laten zakkenquote:Op zondag 15 september 2024 00:01 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ah ok! de brug nog even openhouden @:Koen66
Straks ligt ze bij een buitenlander op de bbqquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp nu ook wel waarom je zo bang was toen je kat even vermist was.
Bijna etenstijdquote:Op zondag 15 september 2024 00:11 schreef Xilia het volgende:
We hebben hier nu allerlei tijdsverschillen?
Hoe laat is het bij jou @:LTVDK
De hele Freedom Trail van het park naar Bunker Hillquote:
Als het naar curry ruikt kan het ook bij J.D. Vance thuis zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks ligt ze bij een buitenlander op de bbq
Tof. Waarom mocht ik niet mee.quote:Op zondag 15 september 2024 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De hele Freedom Trail van het park naar Bunker Hill
Was je dan ook de 294 treden de Bunker Hill obelisk mee omhoog gelopenquote:Op zondag 15 september 2024 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof. Waarom mocht ik niet mee.
Ga je alleen maar in en om Boston?quote:Op zondag 15 september 2024 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof dat veel isquote:Op zondag 15 september 2024 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was je dan ook de 294 treden de Bunker Hill obelisk mee omhoog gelopen
Ja dat kan ook nog zomaarquote:Op zondag 15 september 2024 00:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het naar curry ruikt kan het ook bij J.D. Vance thuis zijn.
Nee morgen weg richting Acadiaquote:Op zondag 15 september 2024 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je alleen maar in en om Boston?
Als je de heilige berg Huangshan wil beklimmen zijn het 60.000 treden.quote:Op zondag 15 september 2024 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had er misschien wat langer over gedaan dan je had gewild.quote:Op zondag 15 september 2024 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarna een Nuka cola bij The Railroad.quote:Op zondag 15 september 2024 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoor, he gaat zoals het gaatquote:Op zondag 15 september 2024 07:17 schreef mschol het volgende:
[..]
alles goed?
ik draai mij zo nog even om, tis nog wat vroeg voor klussen
Ik heb al gedoucht en ben aan het ontbijtenquote:Op zondag 15 september 2024 07:17 schreef mschol het volgende:
[..]
alles goed?
ik draai mij zo nog even om, tis nog wat vroeg voor klussen
mooiquote:
echt slapen,wel rustig wakker wordenquote:Lekker dat je dat kan, hopelijk slaap je nog een paar uurtjes
nopequote:Schiet het al op met het klussen?
lekkee bezigquote:Op zondag 15 september 2024 07:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb al gedoucht en ben aan het ontbijten
quote:Op zondag 15 september 2024 07:37 schreef Karzai het volgende:
Slecht geslapen, er was bijna de hele nacht herrie. Eerst gebonk van de club toen kwamen de buren om 3 uur vannacht thuis, die gingen nog even tot 5 uur muziek draaien
Lekker ik lust er wel een of ben ik te laat?quote:
Was een kort slaapjequote:Op zondag 15 september 2024 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
mooi
[..]
echt slapen,wel rustig wakker worden
[..]
nope![]()
#uitstelgedrag
Hey ESF is dat nu fijner dan een gewone stofzuigerquote:Op zondag 15 september 2024 08:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteren steelstofzuiger opgehaald. Gisteren heb ik al even gebruikt. De ene kat had een hekel aan en de andere kat had zoiets wat is dit blik.
quote:Op zondag 15 september 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ik lust er wel een of ben ik te laat?
daarom moest die zin ook zijnquote:Op zondag 15 september 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was een kort slaapje
Met uitstellen heb je alleen je zelf mee, dan moet je volgend weekend weer
slimme stofzuiger?quote:Op zondag 15 september 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ESF is dat nu fijner dan een gewone stofzuiger
Ik was net bezig mijn eufy weer te verbinden met wifi maar helaas krijg het niet voor elkaar
Wel fijner zonder snoer, maar wel zwaar zo'n steelstofzuiger.quote:Op zondag 15 september 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ESF is dat nu fijner dan een gewone stofzuiger
Ik was net bezig mijn eufy weer te verbinden met wifi maar helaas krijg het niet voor elkaar
Ik heb een slimme vaatwasser, maar ik heb geen zin om de app op mijn telefoon te installeren.quote:Op zondag 15 september 2024 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
slimme stofzuiger?
ik ken eufy alleen van een camera systeem
ook handig, draaien als de electra goedkoop is. moet je wel zo'n energieleverancier hebben die per minuut ofzo prijs berekendquote:Op zondag 15 september 2024 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb een slimme vaatwasser, maar ik heb geen zin om de app op mijn telefoon te installeren.
Krijg hier ook nog een kudt klus hoorquote:Op zondag 15 september 2024 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom moest die zin ook zijn
"niet echt slapen, wel rustig wakker worden"
ja dat weet ik, daarom toch maar proberen het vandaag af te maken
quote:Op zondag 15 september 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg hier ook nog een kudt klus hoor
Moet 54 m2 meter laminaat er uit hebben, alle kasten leeg en veel spullen naar boven brengen
En ik kan zelf niets, maar zal wel veel moeten doen
En robot stofzuigerquote:Op zondag 15 september 2024 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
slimme stofzuiger?
ik ken eufy alleen van een camera systeem
Ik heb nooit last van een snoer, maar je pakt hem wel makkelijk om even te zuigen lijkt mijquote:Op zondag 15 september 2024 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel fijner zonder snoer, maar wel zwaar zo'n steelstofzuiger.
Die hebben allemaal wel watquote:Op zondag 15 september 2024 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
geen vrienden ofzo die even kunnen helpen ?
en dan staat straks het KSC ontvangstcomité er. We hebben allemaal Thaise varianten van ons geregeld.quote:Op zondag 15 september 2024 09:06 schreef bitterbal het volgende:
Nee we rijden nog naar de gate maar zo als we uitstappen voel je het al. Geen leuke mannen gezien maar wel goede vlucht gehad. Die stoelen kunnen zover naar achter dat je bijna plat ligt
quote:Op zondag 15 september 2024 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan staat straks het KSC ontvangstcomité er. We hebben allemaal Thaise varianten van ons geregeld.
Wat ga je nog allemaal doen vandaag? Snel naar je appartement en dan snurken?quote:Op zondag 15 september 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Door de immigratie! Ze vroegen nergens om
Man ben zo blij dat ik er ben![]()
nee heb nu hotel. Als k bagage heb dan loop ik naar die taxi pick up. Dan hotel. Douchen en dan etenquote:Op zondag 15 september 2024 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ga je nog allemaal doen vandaag? Snel naar je appartement en dan snurken?
Nog wat kunnen slapen in het vliegtuig?quote:Op zondag 15 september 2024 09:28 schreef bitterbal het volgende:
Hopelijk is mijn kleine koffer niet open gesproken. Bagage was nog een heel gedoe namelijk
Ja denk toch nog 6 uur. Die stoelen zijn er super chillquote:Op zondag 15 september 2024 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog wat kunnen slapen in het vliegtuig?
Veel plezier in je nieuwe levenquote:
Komt wel als je de eerste crispy pork op hebtquote:Op zondag 15 september 2024 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dankjehet is nog niet helemaal binnen gekomen dat ik er echt ben :p
Eerste week crispy pork.quote:Op zondag 15 september 2024 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt wel als je de eerste crispy pork op hebt
Ik wil ookquote:
quote:Op zondag 15 september 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Door de immigratie! Ze vroegen nergens om
Man ben zo blij dat ik er ben![]()
Geen idee lig nog in bedjequote:Op zondag 15 september 2024 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
is het bij jullie ook heerlie de weerlie?
Ik moet er hier ook nog een uit bed gaan halen. Tijd om leuke dingen te doenquote:Op zondag 15 september 2024 10:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee lig nog in bedje
Nou echt crispy ben ik niet.quote:Op zondag 15 september 2024 10:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij bent al een crispy pork![]()
@:haags
* dud0r steekt stukje kip inquote:
Zeker. Het dak is omlaag van de cabrio en lekker in het zonnetje vroem vroem doen.quote:Op zondag 15 september 2024 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
#luiquote:Op zondag 15 september 2024 10:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee lig nog in bedje
Neequote:Op zondag 15 september 2024 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heel veel succes daar. Hopelijk heb je het naar je zin en is het dat wat je er van verwachtquote:
Heb je niet gesmeerd?quote:Op zondag 15 september 2024 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou echt crispy ben ik niet.
Hoeveel ik wel allemaal loshangende velletjes heb op het moment.
[..]
* dud0r steekt stukje kip in
[..]
Zeker. Het dak is omlaag van de cabrio en lekker in het zonnetje vroem vroem doen.
[..]
#lui
Ik heb netjes m'n been vanochtend weer gesmeerd. Maar kan smeren wat ik wil. Vervellen doet die tatoeage toch wel.quote:
weet ik.... maar was gewoon benieuwdquote:Op zondag 15 september 2024 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
10/5
Win je nog steeds niks hoor, maar goed
Optie twee. Spreid je kansen enzoquote:Op zondag 15 september 2024 11:03 schreef Nizno het volgende:
• 2 hele staatsloten en dus twee keer kans op 10.000 per maand voor 35 euro.
• 10 vijfde loten en dus 10 keer kans op 2.000 per maand voor 35 euro.
Welke optie zou jij kiezen?
goed voor het miljeuquote:Op zondag 15 september 2024 11:11 schreef Xilia het volgende:
Hmm het is hier blijkbaar autoloze luwe zondag
hier rijden alleen maar voertuigen uit de 2e wereldoorlog vandaagquote:Op zondag 15 september 2024 11:11 schreef Xilia het volgende:
Hmm het is hier blijkbaar autoloze luwe zondag
Oh welke heb jij?quote:Op zondag 15 september 2024 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier rijden alleen maar voertuigen uit de 2e wereldoorlog vandaag
Niet zo goed voor het mieljeu denk ikquote:Op zondag 15 september 2024 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier rijden alleen maar voertuigen uit de 2e wereldoorlog vandaag
geen, ik moet dus te voet gaanquote:
denk niet dat die een goede roetfilter hebbenquote:Op zondag 15 september 2024 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo goed voor het mieljeu denk ik
Je zou ook twee miljoen miljoenste loten kunnen kopen. Dan heb je twee miljoen keer kans op een cent per maand voor 35 euro.quote:Op zondag 15 september 2024 11:03 schreef Nizno het volgende:
• 2 hele staatsloten en dus twee keer kans op 10.000 per maand voor 35 euro.
• 10 vijfde loten en dus 10 keer kans op 2.000 per maand voor 35 euro.
Welke optie zou jij kiezen?
Ja, zeker mooi weerquote:Op zondag 15 september 2024 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat weer een heerlijk weer vandaag jongons![]()
Maar weer de korte broek aan gedaan
die hebben ze nietquote:Op zondag 15 september 2024 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zou ook twee miljoen miljoenste loten kunnen kopen. Dan heb je twee miljoen keer kans op een cent per maand voor 35 euro.
Het is maar dertig graden vandaag, zie ik.quote:
denk het niet, ik wandel namelijk naar een dorp verder voor de eerste cross van het seizoenquote:
Wattes?quote:Op zondag 15 september 2024 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Scaling in Planet Coaster 2
Planet Coaster 2 heeft schaling, dus een boom bijvoorbeeld kan je nu vergroten of verkleinen, zodat je veel meer variatie hebt.quote:
heb je een reuzeboom die groter is dan de hoogste wolkenkrabberquote:Op zondag 15 september 2024 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Planet Coaster 2 heeft schaling, dus een boom bijvoorbeeld kan je nu vergroten of verkleinen, zodat je veel meer variatie hebt.
Een boom kan tot 200%, geloof ik dat ik zag.quote:Op zondag 15 september 2024 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je een reuzeboom die groter is dan de hoogste wolkenkrabber
Oh dat is wel chill ja.quote:Op zondag 15 september 2024 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Planet Coaster 2 heeft schaling, dus een boom bijvoorbeeld kan je nu vergroten of verkleinen, zodat je veel meer variatie hebt.
ow.... kunnen wolkenkrabbers ook naar 1% dan?quote:Op zondag 15 september 2024 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een boom kan tot 200%, geloof ik dat ik zag.
Er zitten toch geen wolkenkrabbers in een pretpark simulatorquote:Op zondag 15 september 2024 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow.... kunnen wolkenkrabbers ook naar 1% dan?
doe niet verklappen dan... LeE ging er zo lief serieus op inquote:Op zondag 15 september 2024 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zitten toch geen wolkenkrabbers in een pretpark simulator
quote:
50% is het kleintjes formaat van objecten.quote:Op zondag 15 september 2024 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow.... kunnen wolkenkrabbers ook naar 1% dan?
Ik zie dat een steen tot 500% kanquote:Op zondag 15 september 2024 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
50% is het kleintjes formaat van objecten.
Dus dan is het geen wolkenkrabber meer.
Ik ga thuis even kijken.quote:Op zondag 15 september 2024 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier iemand die een hoop ervan laat zien.
Even piemels op 200% zetten.quote:Op zondag 15 september 2024 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hebben ze ook schaaldieren?quote:Op zondag 15 september 2024 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die hebben een grotere schaal.
Dat hebben FOK!'kers toch al standaard.quote:Op zondag 15 september 2024 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even piemels op 200% zetten.
Overvliegen hoop ik.quote:Op zondag 15 september 2024 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is maar dertig graden vandaag, zie ik.Ik zag je gisterenavond trouwens langsvliegen vanaf het balkon.
quote:
Heb ik me laten vertellen, ja.quote:Op zondag 15 september 2024 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hebben FOK!'kers toch al standaard.
dat rijmtquote:Op zondag 15 september 2024 11:43 schreef essnhills het volgende:
Ik zit op mijn balkon in de ochtendzon
niet in het vondelpark?quote:Op zondag 15 september 2024 11:43 schreef essnhills het volgende:
Ik zit op mijn balkon in de ochtendzon
Je rijmt zelf!quote:
Waarom zou ik dat doen. Hier kan ik gewoon vanuit huis thee en snacks pakkenquote:
kun je een nummer van thomas en paul zingen...quote:Op zondag 15 september 2024 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen. Hier kan ik gewoon vanuit huis thee en snacks pakken
Hmmmquote:Op zondag 15 september 2024 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je een nummer van thomas en paul zingen...
ik zit in het vondelpark en ben een beetje dronken.
snacks?quote:Op zondag 15 september 2024 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen. Hier kan ik gewoon vanuit huis thee en snacks pakken
Fruit, chocola, nootjesquote:
vooral die alami lijkt me een gewaagde keuzequote:Op zondag 15 september 2024 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga straks weer Italiaanse bollen met kaas, alami en jalapeños maken
Heb meteen dat mama appelsap liedje in mijn hoofdquote:Op zondag 15 september 2024 11:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
vooral die alami lijkt me een gewaagde keuze
quote:
Past wel bij je zomerse kaasbolquote:
Zag je mij zwaaien?quote:Op zondag 15 september 2024 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is maar dertig graden vandaag, zie ik.Ik zag je gisterenavond trouwens langsvliegen vanaf het balkon.
gewoon heelveel van PC2quote:Op zondag 15 september 2024 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Scaling in Planet Coaster 2
Tragischquote:
ja, lunchtijdquote:
Dinsdag pas kasteelquote:Op zondag 15 september 2024 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, lunchtijd
hoe is het bij je kasteel?
Met je midlifersKARquote:Op zondag 15 september 2024 12:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het waait hier iets te hard dus wel jas aan
[ link | afbeelding ]
Mooie omgeving daar welquote:Op zondag 15 september 2024 12:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dinsdag pas kasteel
Nu bijna bij Worms voor de lunch
Maar dat is dus nog een uurtje wachten voor er warm voer is
Mijn midlife crisis begon vijf jaar geleden alquote:
Maar ik ben al gesteriliseerdquote:Op zondag 15 september 2024 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Midlife crises zijn altijd zo sneu en er hangt zo'n spruitjeslucht aan. zowel bij mannen als vrouwen.
Gewoon chemisch laten steriliseren, is het leven veel minder hobbelig en stabieler, doe je minder kwaad en het is een bevrijding om boven de navel te kunnen denken.
Heb je straks zo'n compleet verwaaid kapsel?quote:Op zondag 15 september 2024 12:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het waait hier iets te hard dus wel jas aan
[ link | afbeelding ]
Ja dan gaat het een ingewikkeld verhaal worden, momentje dan ga ik me even een paar weken inlezen.quote:Op zondag 15 september 2024 12:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar ik ben al gesteriliseerd
Is er wel al koud voer om het te overbruggen?quote:Op zondag 15 september 2024 12:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dinsdag pas kasteel
Nu bijna bij Worms voor de lunch
Maar dat is dus nog een uurtje wachten voor er warm voer is
Nee pet en staartquote:Op zondag 15 september 2024 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je straks zo'n compleet verwaaid kapsel?
Heb bananen maar ik wil friet en curryworstquote:Op zondag 15 september 2024 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is er wel al koud voer om het te overbruggen?
Dat heb ik lang niet gehad.quote:Op zondag 15 september 2024 11:51 schreef Nizno het volgende:
ga zo aan de kippesoep.... vers gemaakt door mams
Hmmquote:Op zondag 15 september 2024 12:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb bananen maar ik wil friet en curryworst
door mijn mams heb jij nog nooit gehadquote:
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zondag 15 september 2024 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
door mijn mams heb jij nog nooit gehad
omdat ik weet voor wie mijn moeder kippesoepen maaktquote:
quote:Op zondag 15 september 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Dat snap ik wel
Banaan is wel een soort fruitworst?
Hou jij haar 24 uur per dag in de gaten zodat ze niet stiekem kibbensoep aan iemand anders geeft?quote:Op zondag 15 september 2024 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik weet voor wie mijn moeder kippesoepen maakt
quote:
jaquote:Op zondag 15 september 2024 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hou jij haar 24 uur per dag in de gaten zodat ze niet stiekem kibbensoep aan iemand anders geeft?
quote:
Schiet maar op, is bijna donkerquote:Op zondag 15 september 2024 12:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Tuin winterklaar aan het maken @:haags
Van Kooten en de Bie genotquote:Op zondag 15 september 2024 12:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Tuin winterklaar aan het maken @:haags
Is het bij jou ook Zomer in Zaandam?quote:Op zondag 15 september 2024 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu even smullen van mijn alamibol
Nee dat nietquote:Op zondag 15 september 2024 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het bij jou ook Zomer in Zaandam?
Als je verhuist naar Königs-Wusterhausen kun je een kenteken krijgen waar Kwiwi op staatquote:
Is dat een typo of is dat de vegavariant van salami/?quote:Op zondag 15 september 2024 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu even smullen van mijn alamibol
Hoogstens KW-IW-1 denk ikquote:Op zondag 15 september 2024 13:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je verhuist naar Königs-Wusterhausen kun je een kenteken krijgen waar Kwiwi op staat
Dat zou wel super vet zijn. Eigenlijk heb je dan ook een autootje nodig die er uit ziet als een kiwiquote:
Ohhhquote:
Ohquote:Op zondag 15 september 2024 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet![]()
Allemaal wolken ineens
Deze heet "kiwi", van het hele bekende merk Baojun.quote:Op zondag 15 september 2024 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou wel super vet zijn. Eigenlijk heb je dan ook een autootje nodig die er uit ziet als een kiwi
Tjaquote:Op zondag 15 september 2024 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze heet "kiwi", van het hele bekende merk Baojun.
[ afbeelding ]
Ja en dan in het groenquote:Op zondag 15 september 2024 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet meteen denken aan Bao Bunquote:Op zondag 15 september 2024 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja en dan in het groenquote:Op zondag 15 september 2024 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of ditquote:
Ik vind de schnitzel en steak een betere optie dan de curryworstquote:Op zondag 15 september 2024 12:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb bananen maar ik wil friet en curryworst
Goed genoegquote:
Ja was lekkerquote:Op zondag 15 september 2024 13:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind de schnitzel en steak een betere optie dan de curryworst
Geen voorruit ook trouwens, nou ik er nogeens goed naar kijkquote:
aaaaaaaaaaaaawwwwwquote:Op zondag 15 september 2024 14:28 schreef Ama het volgende:
Er kwam een labrador puppy naar me toe lopen. 🥹🩷
quote:Op zondag 15 september 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Mijn vader zegt gezellie. Wou bijna zeggen gezellie mozzarellie naar snapt die toch niet.
Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 15 september 2024 14:29 schreef bitterbal het volgende:
zo ik heb lekker gegeten. nu uitbuiken op bed
Gewoon zeggenquote:Op zondag 15 september 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Mijn vader zegt gezellie. Wou bijna zeggen gezellie mozzarellie naar snapt die toch niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naar hequote:Op zondag 15 september 2024 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
En dat dan iedere dag eten voor de rest van je leven.
quote:Op zondag 15 september 2024 14:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik vloog vandaag voor het eerst met EVA Air. Super chille stoelen zijn dat in de premium economy classPremium Economy. Rijke tataSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
ja is 150 euro denk ik meer maar het zat echt super chill. en die stoelen gaan zover naar achter dat je bijna gewoon kan liggen plus de beenruimte voor je dus je kan je benen strekkenquote:
zou ik er ook wel voor over hebben met zo''n lange vluchtquote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is 150 euro denk ik meer maar het zat echt super chill. en die stoelen gaan zover naar achter dat je bijna gewoon kan liggen plus de beenruimte voor je dus je kan je benen strekken
ja ga het de volgende keer weer doenquote:Op zondag 15 september 2024 14:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou ik er ook wel voor over hebben met zo''n lange vlucht
Maar had je die vanaf Schiphol? Of vanaf je overstap?quote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is 150 euro denk ik meer maar het zat echt super chill. en die stoelen gaan zover naar achter dat je bijna gewoon kan liggen plus de beenruimte voor je dus je kan je benen strekken
Ik had economy plus naar Shanghai. Lekker veel beenruimte en gratis shit.quote:Op zondag 15 september 2024 14:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou ik er ook wel voor over hebben met zo''n lange vlucht
nee vanaf schiphol. Dit was een directe vlucht. ging sneller dan gedachtquote:Op zondag 15 september 2024 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar had je die vanaf Schiphol? Of vanaf je overstap?
Op zich valt 150 nog mee voor een langere reis.
ja maarquote:Op zondag 15 september 2024 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Nu al kattenplaatje? Maar grmbl slaapt nog.
Dan is het wel de moeite jaquote:Op zondag 15 september 2024 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vanaf schiphol. Dit was een directe vlucht. ging sneller dan gedacht
Ik moest dit drie keer lezenquote:
Soms doen kinderen datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |