SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Blauw oog voor Trumpeltje.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:32 schreef Koen66 het volgende:
Ik lees nu pas dat Swiftie toch Kamala gaat stemmen
Oh jeempjequote:Op zaterdag 14 september 2024 23:26 schreef Xilia het volgende:
[..]
Die zijn er sowieso wel![]()
Extreem weer, overstroming enzo prinsesje![]()
WKN / Centraal Europa maakt zich op voor vier dagen met extreme neerslag
Had iedereen wel verwachtquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:32 schreef Koen66 het volgende:
Ik lees nu pas dat Swiftie toch Kamala gaat stemmen
Trump maakt die keuze we makkelijk deze keer.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had iedereen wel verwacht
Geniale reactie wel van het Trump team,quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had iedereen wel verwacht
Ik snap TayTay dan ook nietquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trump maakt die keuze we makkelijk deze keer.
Dat zou voor het eerst zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:36 schreef UitStraling het volgende:
Autistische kennis van me uit een dorpje hier in de buurt, eigenlijk nooit van de zolderkamer af geweest, is twee keer led-schermen gaan plaatsen bij een worstelgala in Riyad op verzoek van Bin Salman en consorten, is eindelijk ontmaagd op zijn 43e, hoeft nooit meer te werken en woont met een Afrikaanse vrouw op een goud met bordeauxrood-kleurige boot inmiddels.
Geen woord aan gelogen.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou voor het eerst zijn.
Denk dat ze het best in het midden had willen laten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik snap TayTay dan ook niet
Zo boers, matig intelligent en conservatief zijn en dan nog niet op Donald stemmen, dat wil wel wat zeggen over Donald.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze het best in het midden had willen laten.
Heb hem weer ff laten zakkenquote:Op zondag 15 september 2024 00:01 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ah ok! de brug nog even openhouden @:Koen66
Straks ligt ze bij een buitenlander op de bbqquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp nu ook wel waarom je zo bang was toen je kat even vermist was.
Bijna etenstijdquote:Op zondag 15 september 2024 00:11 schreef Xilia het volgende:
We hebben hier nu allerlei tijdsverschillen?
Hoe laat is het bij jou @:LTVDK
De hele Freedom Trail van het park naar Bunker Hillquote:
Als het naar curry ruikt kan het ook bij J.D. Vance thuis zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks ligt ze bij een buitenlander op de bbq
Tof. Waarom mocht ik niet mee.quote:Op zondag 15 september 2024 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De hele Freedom Trail van het park naar Bunker Hill
Was je dan ook de 294 treden de Bunker Hill obelisk mee omhoog gelopenquote:Op zondag 15 september 2024 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof. Waarom mocht ik niet mee.
Ga je alleen maar in en om Boston?quote:Op zondag 15 september 2024 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De hele Freedom Trail van het park naar Bunker Hill
Alsof dat veel isquote:Op zondag 15 september 2024 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was je dan ook de 294 treden de Bunker Hill obelisk mee omhoog gelopen
Ja dat kan ook nog zomaarquote:Op zondag 15 september 2024 00:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het naar curry ruikt kan het ook bij J.D. Vance thuis zijn.
Nee morgen weg richting Acadiaquote:Op zondag 15 september 2024 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je alleen maar in en om Boston?
Als je de heilige berg Huangshan wil beklimmen zijn het 60.000 treden.quote:Op zondag 15 september 2024 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was je dan ook de 294 treden de Bunker Hill obelisk mee omhoog gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |