Helemaal prima.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:55 schreef H_T het volgende:
Zullen we hier verder @:NailQueen @:ESF1Gamer @:BillDauterive ?
Dat hoeft voor mij dan weer nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helemaal prima.
Misschien een reeks te starten met Afterparty ESF?
Er is geen retro meer dus kunnen we net zo goed dit topic gebruikenquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helemaal prima.
Misschien een reeks te starten met Afterparty ESF?
Uit KSC geloktquote:
Misschien kunnen we de frequentie naar 1x per maand krijgen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er is geen retro meer dus kunnen we net zo goed dit topic gebruiken
Elk jaar in mei, een week voor het songfestival, kijken we hier het songfestival van het jaar ervoor terug. Ik weet niet of het me lukt om komende mei de finale van dit jaar te kijken. Het doet best pijn.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
volgende nummer doet me ergens aan denken
Die hebben we al gehadquote:
Zo sta ik er ook beetje in of we moeten echt supergoede inzending hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Elk jaar in mei, een week voor het songfestival, kijken we hier het songfestival van het jaar ervoor terug. Ik weet niet of het me lukt om komende mei de finale van dit jaar te kijken. Het doet best pijn.
Osterdahl en EBU Fuck youquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:04 schreef H_T het volgende:
Wat had het leuk kunnen zijn in de finale
Ik denk sowieso top5.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:06 schreef Koen66 het volgende:
we zullen nooit weten hoe dit het had gedaan in de finale
Ow, nee, ik kijk wel naar de finale van volgend jaar, maar ik ga de retro van de week ervoor (met 2024) wel skippenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook beetje in of we moeten echt supergoede inzending hebben.
Ik denk dat spannend was geworden met de televote winst tussen Kroatie en Nederland.quote:
Ja, kloptquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:09 schreef H_T het volgende:
Ik kwam er pas recent achter dat hun bikini het motief van de transvlag heeft
Ik heb nog steeds niet finale in zijn volledige glorie gezien van dit jaar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, nee, ik kijk wel naar de finale van volgend jaar, maar ik ga de retro van de week ervoor (met 2024) wel skippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |