Dan moet je toch juist een SUPERbadeentje meenemenquote:Op maandag 16 september 2024 20:59 schreef pullup het volgende:
Maar goed, voor een origineel kado hoef je geen badeendje meer mee te nemen
Die badeendjes komen uit China en de Chinezen kopen ze hier.quote:Op maandag 16 september 2024 20:59 schreef pullup het volgende:
Het kan twee kanten op vanaf hier....quote:Op maandag 16 september 2024 20:59 schreef pullup het volgende:
Die hebben ze ook overalquote:Op maandag 16 september 2024 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je toch juist een SUPERbadeentje meenemen
Ik ga voor een badratjequote:Op maandag 16 september 2024 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het kan twee kanten op vanaf hier....
Naar de Badzwaan... of de Waterhoen ..
Dat klinkt wel eng.quote:
Ik denk dat als ik wie dan ook die ik ken het zeker origineel zal vinden, lichtelijk verbaasd wel. Ik ken ook echt niemand die zo'n ding in huis heeft.quote:Op maandag 16 september 2024 20:59 schreef pullup het volgende:
Jij komt ook niet bij mensen die kleine kinderen hebben.quote:Op maandag 16 september 2024 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik wie dan ook die ik ken het zeker origineel zal vinden, lichtelijk verbaasd wel. Ik ken ook echt niemand die zo'n ding in huis heeft.
En die ouders kopen dan in dat soort winkels voor boel geld bad speeltjes? Denk het niet.quote:Op maandag 16 september 2024 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij komt ook niet bij mensen die kleine kinderen hebben.
Magere Duckquote:
Mjah dat is gewoon goed uitzieken in bed, werkt het bestquote:Op maandag 16 september 2024 21:37 schreef woxxel2 het volgende:
Hoe kom je t snelste van de griep af. Koortsig. Zwaarder ademen. Steekjes overal.
Het heerst nu toch?
Naar ome plup luisterenquote:Op maandag 16 september 2024 21:37 schreef woxxel2 het volgende:
Hoe kom je t snelste van de griep af. Koortsig. Zwaarder ademen. Steekjes overal.
Het heerst nu toch?
uitzieken.quote:Op maandag 16 september 2024 21:37 schreef woxxel2 het volgende:
Het heerst nu toch?
Het is zo stil in mij...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |