GC / [KSC #18077] te FOK!erquote:Op maandag 16 september 2024 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien is het ook nog een klein ventje.

Ik heb ook zo'n klein eendje voor in de USB poort in de telefoon.quote:

Schattigquote:Op maandag 16 september 2024 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n klein eendje voor in de USB poort in de telefoon.
[ afbeelding ]

Gewoon voor de leuk.quote:

Net als een badeendjesblouse.quote:

Er is nog meer ja.quote:

Ik heb vorig jaar of het jaar daarvoor kasten vol badeendjes zien staan bij de Intratuin. En foto's gemaakt en hier geplaatst.quote:

Er is in Amsterdam ook een badeendenwinkel.quote:Op maandag 16 september 2024 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar of het jaar daarvoor kasten vol badeendjes zien staan bij de Intratuin. En foto's gemaakt en hier geplaatst.

Misschien wel meerquote:Op maandag 16 september 2024 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is in Amsterdam ook een badeendenwinkel.

Vind ik ook.quote:Op maandag 16 september 2024 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij houdt dat konijn vlak voor de camera. Dat geeft een vertekend beeld.

Zie bovenstaande foto.quote:Op maandag 16 september 2024 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

Ik ben er nooit geweest dus wist niet dat die foto daar van kwam.quote:

Ja volgens mij op de Nieuwendijk in ieder geval eentjequote:Op maandag 16 september 2024 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

Oh pluche duckiesquote:

Zo sbe heeft zich goed voortgepland 🤣quote:

Zo rollen badeendjes.quote:Op maandag 16 september 2024 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo sbe heeft zich goed voortgepland 🤣

Volgens mij was het daar ergens ja. Ik was er een paar jaar geleden.quote:Op maandag 16 september 2024 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja volgens mij op de Nieuwendijk in ieder geval eentje

Ergens in het centrum iig.quote:Op maandag 16 september 2024 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volgens mij was het daar ergens ja. Ik was er een paar jaar geleden.

Hier is er ook 1quote:Op maandag 16 september 2024 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

https://mamaducksstore.nl/quote:Op maandag 16 september 2024 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ergens in het centrum iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |