Doodsteek voor de club zulke domme mongolen. Zouden je aanvoerder gewoon verkopen voor 10 miljoen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi, dan nodig ik je vast uit op de Coolsingel in april.
Natuurlijk is het een keuze van de trainer, maar om eerlijk te zijn zie ik in de beschikbare spelers niet veel betere opties. Natuurlijk kun je wat schuiven, maar of het nu echt zoveel verschil maakt. Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:49 schreef snabbi het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Dit is de eigen keuze van de trainer. En uiteindelijk krijg je ze hier om de oren niet op kwaliteit maar op inzet/intensiteit. Je staat gewoon apathisch proberen de tijd vol te maken. Half terug te sprinten etc.
Ik vind het transferbeleid een stuk zorgelijker eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Direct weer als een kleuter gedragen.
Terwijl het inmiddels toch duidelijk is dat we een ontzettende kuttrainer hebben aangesteld
Anoter disappintingquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Anoter disappinting result but we keep working to the team process to make resuts!! 💪
Wissels waren ook weer bijzonder vandaag. Trauner inbrengen tegen een tegenstander die met snelheid ok de counter loert?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ligt deels zeker aan de trainer, ja. Met zijn rare opstellingen.
Terwijl Beelen helemaal niet zo slecht speelde. Maar wellicht weer een lichte blessure. Heeft hij de laatste tijd continue.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wissels waren ook weer bijzonder vandaag. Trauner inbrengen tegen een tegenstander die met snelheid ok de counter loert?
Dat idee had ik al toen we interesse hadden in Nadje.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:52 schreef Haringkop het volgende:
DtK breekt in rap tempo af wat Slot en Arnesen hebben opgebouwd. Mislintat 2.0
Wie zou dat doen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Doodsteek voor de club zulke domme mongolen. Zouden je aanvoerder gewoon verkopen voor 10 miljoen.
Die is niet gewisseld .quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:48 schreef AmenhotepIV het volgende:
Waarom werd Timber er weer na een uur afgehaald?
2e heb je ook geen drol aan. In de CL bak je er toch niks van. En van het geld wat je krijgt kopen we of niks of alleen maar rommel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:53 schreef Haringkop het volgende:
Wij worden geen tweede, u las het hier voor het eerst.
De club heeft er financieel nog nooit zo goed voorgestaan en nog is het niet gelukt een fatsoenlijke selectie samen te stellen. Een prestatie van formaat.
Geen 2e worden zou ik zo'n beetje een nog grotere faal vinden dan 2010-2011.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:53 schreef Haringkop het volgende:
Wij worden geen tweede, u las het hier voor het eerst.
De club heeft er financieel nog nooit zo goed voorgestaan en nog is het niet gelukt een fatsoenlijke selectie samen te stellen. Een prestatie van formaat.
En die was niet eens de slechtste. Maar alles dure aankopen van vorig seizoen zijn een gigantische miskoop gebleken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat idee had ik al toen we interesse hadden in Nadje.
Dat geldt ook voor Ajax. PSV is kennelijk de enige club in Nederland die met relatief weinig geld een topselectie kan formeren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
2e heb je ook geen drol aan. In de CL bak je er toch niks van. En van het geld wat je krijgt kopen we of niks of alleen maar rommel.
Mijn punt is denk ik meer dat het zit in de apathie dan in de kwaliteiten. Dus als je het over de spelers hebt:quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een keuze van de trainer, maar om eerlijk te zijn zie ik in de beschikbare spelers niet veel betere opties. Natuurlijk kun je wat schuiven, maar of het nu echt zoveel verschil maakt. Dat betwijfel ik.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Anoter disappinting result but we keep working to the team process to make resuts!! 💪
Nuja, haal dat relatief maar weg. Die hebben echt stevig geïnvesteerd vorig seizoen. Maar dat pakt UITSTEKEND uit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Ajax. PSV is kennelijk de enige club in Nederland die met relatief weinig geld een topselectie kan formeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |