Niet zo dom doen. Jij schreef dat iedereen die dit deed meteen het land uitgeschopt moet worden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Huh wie heeft het over land van herkomst? Dat zou dom zijn want dan zitten wij er weer mee opgescheept. Gewoon over de grens schoppen was het idee.
Eventueel kan Boskalis een eiland bij de kust van Scheveningen baggeren waar we ze allemaal op flikkerenquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:53 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Je kunt autochtone criminelen ook verbannen naar:
Aruba
Curaçao
Sint Maarten
Bonaire
Sint Eustatius
Saba
Wow heeft hij een vrouw en kind??quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet zo dom doen. Jij schreef dat iedereen die dit deed meteen het land uitgeschopt moet worden.
En je kunt kaaskoppen niet het land uitschoppen. Hoe graag je dat ook wil.
Onze Nederlandse wetgeving is daarvoor veel te ingewikkeld.
En dat is maar goed ook. Want morgen vermoordt jouw driejarig dochtertje jouw vrouw en moet dat wichtje dan ook maar meteen het land uitgeschopt worden? Om maar een vergezocht voorbeeld te noemen?
En waar moet jij dan naartoe als vader zijnde?
Vergezocht, ik weet het. Maar toch, stof tot nadenken voordat je zomaar wat roept.
Klopt. Als daar hun oorsprong ligt. Maar wat doen we met Nederlanders die een Nederlands paspoort hebben en ook hier zijn opgegroeid en opgevoed volgens onze eigen Nederlandse normen en waarden?quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:53 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Aruba
Curaçao
Sint Maarten
Bonaire
Sint Eustatius
Saba
Niet kunnen en niet willen zijn twee verschillende dingenquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet zo dom doen. Jij schreef dat iedereen die dit deed meteen het land uitgeschopt moet worden.
En je kunt kaaskoppen niet het land uitschoppen. Hoe graag je dat ook wil.
Onze Nederlandse wetgeving is daarvoor veel te ingewikkeld.
En dat is maar goed ook. Want morgen vermoordt jouw driejarig dochtertje jouw vrouw en moet dat wichtje dan ook maar meteen het land uitgeschopt worden? Om maar een vergezocht voorbeeld te noemen?
En waar moet jij dan naartoe als vader zijnde?
Vergezocht, ik weet het. Maar toch, stof tot nadenken voordat je zomaar wat roept.
Ja, daar zitten ze vast te wachten op uitschot van hier.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:53 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Aruba
Curaçao
Sint Maarten
Bonaire
Sint Eustatius
Saba
Nee, ben niet dronken. Heb je nog iets inhoudelijks te melden, iets waar ik op kan reageren als een denkend mens?quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben je weer dronken of zo met je kaaskop
Liefhebber van de sharia? Moslims mogen dit niet, maar wij mogen het wel/quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gewoon allemaal in zee tieften met een blok beton aan de poten, dan leren ze het wel af
ja en er zijn er al veel voor geweest ookquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Bekenden van Veyzel Ü?
Topicreeks: Twee personen doodgeschoten in McDonalds Zwolle
Hoezo is dat ons probleem????quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, daar zitten ze vast te wachten op uitschot van hier.
Dit is gewoon ziek. Dan liever Pieter en Ali de doodstraf geven.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
We laten Piet en Ali, die blijkbaar zo van geweld houden, met elkaar op leven en dood vechten in een soort arena. De opbrengsten van kaartjes enzo gaat naar de schatkist.
De dadergroepen vinden elkaar heel komisch en geven elkaar wel steun, elk tenger mens heeft dus veel te vrezen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, daar zitten ze vast te wachten op uitschot van hier.
quote:Een drugsbende onder leiding van de Afghaanse broers Idris en Abas M. kreeg het aan de stok met een rivaliserende Turkse groep van Emin Y. en Emin Z.
En het is dus die Emin Y. die vannacht onder vuur genomen is blijkt nu. Is in 2019 ook onder vuur genomen net een paar honderd meter verderop.quote:
Zo is dat!quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik ben ook Turks
it's ok to be Turkish
Het gros van de Turken hier zijn brave burgers. Ik vermeldde het alleen omdat het relevant was bij de vorige liquidatie omdat dat voortkwam uit gedoe in o.a. Turkije.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Goh, waar zouden al die vooroordelen toch vandaan komen.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En dus niet de mogelijkheid van gelijke monniken gelijke kappen. Als Piet zich niet gedraagt moet ie even de bak in, maar Ali moet blijvend het land verlaten. Da's nie eerlijk.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wel met plastic bekers he, niet echt verantwoord deze tijd![]()
[..]
Balletje-balletje, een leuk spel voor jong en oud.
Is dat een ding ja, vuurwerk wat afgestoken wordt door dealers? Dat maakt het toch ook makkelijk voor de politie dan?quote:Het triestste is denk ik dat de halve buurt het eerst aanzag voor alweer vuurwerk van het lokale dealersgilde (die steken vaak op dit soort tijden dikke potten af om een signaal te geven dat er weer nieuwe stash is) en zich omdraaide in bed. Het is alleen moeilijk om door die politiehelikopter heen te knorren.
Nee, dat is gewoon een gevolg van pakweg anderhalf decennium niet handhaven en geen sociale controle. Het begon ooit met 13-jarige knulletjes waarvan de ouders geen zin hadden om op te voeden die gewoon rondliepen met zwaar knalvuurwerk en dat werd steeds vroeger en vroeger in het jaar want de pakkans is bijna 0.quote:Op zondag 15 september 2024 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is dat een ding ja, vuurwerk wat afgestoken wordt door dealers? Dat maakt het toch ook makkelijk voor de politie dan?
Of ben ik naïef?
Terwijl de rest van Nederland te kampen heeft met de Mocromaffia, wordt Zwolle geterroriseerd door de Toerkoemaffia?quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het is relevant omdat de laatste liquidatie (die in de Mac) ook links had met gedoe in de Turkse gemeenschap, vandaar.
De Afghanen en Nederlanders zitten inmiddels vast dus dat is een elimineringsproces geweest.quote:Op zondag 15 september 2024 12:21 schreef Drxx het volgende:
[..]
Terwijl de rest van Nederland te kampen heeft met de Mocromaffia, wordt Zwolle geterroriseerd door de Toerkoemaffia?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop