SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Je bent een goede jongenquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overwoog ‘niemand mist Zerrouki’ als tt te doen maar dat vond ik toch een beetje gemeen.
Serieus. Grapje natuurlijk, maar ik vroeg het al eerder. Waarom de huidige trainer of trainstaf er niet in staat.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja jongens waarom hebben we geen trainers van het fossielen tijdperk in de OP staan
Gurney is as we speak bezig met een keigoede OP.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Serieus. Grapje natuurlijk, maar ik vroeg het al eerder. Waarom de huidige trainer of trainstaf er niet in staat.
Nu de transferperiode is afgelopen is het wel een mooi moment om de OP te updaten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja jongens waarom hebben we geen trainers van het fossielen tijdperk in de OP staan
Ok, take your time.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gurney is as we speak bezig met een keigoede OP.
De tijd dat we van iedere waardeloze aankoop een soort cultheld maken ligt achter ons.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Geen Serginho Greene adoratietopic?
Daar snap ik ook helemaal niks van, Klaas.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom speelt milambo niet ......
Niet helemaal waar, want dan speelden we met een pure 10. Dat is nu ook niet het geval. En dat concept paste hij enkel toe tegen de drie beste ploegen uit de Eredivisiequote:Op zaterdag 14 september 2024 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slot heeft dit concept ook meermaals toegepast.
Dusja, zo bijzonder is het nu ook weer allemaal niet.
Ik weet het niet hoor met dit middenveldquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar snap ik ook helemaal niks van, Klaas.
Huhquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:44 schreef Pistolero het volgende:
Speelt Priske eens een keer exact zoals onze vorige trainer zou doen, is het wéér niet goed.
Slot zou ook tegen een promovendus starten met zes verdedigend ingestelde spelers en twee achten natuurlijk.quote:
Thomas van den Belt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, want dan speelden we met een pure 10. Dat is nu ook niet het geval. En dat concept paste hij enkel toe tegen de drie beste ploegen uit de Eredivisie
Maar Nieuwkoop is nu gewoon een rechtsbuiten en geen verdedigend ingestelde speler.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot zou ook tegen een promovendus starten met zes verdedigend ingestelde spelers en twee achten natuurlijk.
Hoe meer ik er over nadenk hoe absurder ik deze opstelling vind
Feyenoord speelt niet met 6 verdedigend ingestelde spelers en ook niet met 2 achten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot zou ook tegen een promovendus starten met zes verdedigend ingestelde spelers en twee achten natuurlijk.
Hoe meer ik er over nadenk hoe absurder ik deze opstelling vind
Je hebt gelijk, dat was een keer tegen Twentequote:Op zaterdag 14 september 2024 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Thomas van den Belt.
Tja en je kan Beelen een spits noemen en hem daar opstellen maar dat maakt hem nog geen spits.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Nieuwkoop is nu gewoon een rechtsbuiten en geen verdedigend ingestelde speler.
Daar kan je wat van vinden, vind ik ook wat van, maar als je hem nu ook nog eens gaat meetellen als verdedigende speler is natuurlijk een beetje onzinnig.
Het zou mij anders niet verbazen als Feyenoord punten laat liggen tegen Groningen…quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja en je kan Beelen een spits noemen en hem daar opstellen maar dat maakt hem nog geen spits.
Nieuwkoop kan leuk rennen in de grote ruimtes maar als rechtsbuiten is het echt verschrikkelijk. Zijn aanvallende toevoegingen zijn minimaal, verdedigend is ie veel beter. Als je de onderliggende partij bent begrijp ik het nog een beetje, maar tegen FC Groningen?
Dat punt snap ik, maar hij is nu natuurlijk nu geen verdedigende speler op het veld.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja en je kan Beelen een spits noemen en hem daar opstellen maar dat maakt hem nog geen spits.
Nieuwkoop kan leuk rennen in de grote ruimtes maar als rechtsbuiten is het echt verschrikkelijk. Zijn aanvallende toevoegingen zijn minimaal, verdedigend is ie veel beter. Als je de onderliggende partij bent begrijp ik het nog een beetje, maar tegen FC Groningen?
ik denk dat het op papier rechtsbuiten isquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:57 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwkoop rechtsbuitenHilarisch.
En dan vindt Krabbendam dat er veel paniek is omdat een 18-jarig spelertje van Betis niet is gekomen die we niet kennen. Nou Nieuwkoop ken ik wel en dat kan echt niet.
Je weet bij voorbaat dat Nieuwkoop nooit met een actie het verschil gaat maken voorin als de ruimtes er niet liggen. Omdat Zechiël en Smal ook geen spelers zijn die een actie in de zestien maken vraag ik mij af hoe je dan GOALS wil maken. Alleen Paixao, Santi en Timber zijn een beetje doelgericht en Paixao en Santi alleen als ze er zin in hebben. Dat wordt stroperig aanvalsspel dus en erg makkelijk te verdedigen voor Groningen die op een momentje gaan loeren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat punt snap ik, maar hij is nu natuurlijk nu geen verdedigende speler op het veld.
Ik had ook ten alle tijden Igor naar rechts gehaald en Luka op links gezet. Maar gezien het verleden en de wat door omstandigheden beperkte smaken is het allemaal ook weer niet zo gek.
Gelukkig hebben we wel voldoende aanvallende opties op de bank zitten nu.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je weet bij voorbaat dat Nieuwkoop nooit met een actie het verschil gaat maken voorin als de ruimtes er niet liggen. Omdat Zechiël en Smal ook geen spelers zijn die een actie in de zestien maken vraag ik mij af hoe je dan GOALS wil maken. Alleen Paixao, Santi en Timber zijn een beetje doelgericht en Paixao en Santi alleen als ze er zin in hebben. Dat wordt stroperig aanvalsspel dus en erg makkelijk te verdedigen voor Groningen die op een momentje gaan loeren.
Je had best één van de wat meer verdedigend ingestelde spelers voor Milambo of voor mijn part zelfs Ivanusec kunnen wisselen.
Wat meer van je eigen (aanvallende) kracht uitgaan lijkt mij meer iets om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we wel voldoende aanvallende opties op de bank zitten nu.![]()
Dus het kan alleen maar beter.
Zechiel gaat wel even laten zien hoe dat moet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat meer van je eigen (aanvallende) kracht uitgaan lijkt mij meer iets om mee te beginnen.
de vraag is op dit moment gaan we achter de feiten aan lopen in deze wedstrijd....quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we wel voldoende aanvallende opties op de bank zitten nu.![]()
Dus het kan alleen maar beter.
Vind het vooral jammer dat Milambo op de bank wordt gezet. En had liever Paixao/Osman op rechts gezien ipv Nieuwkoop. Maar goed wellicht pakt het waanzinnig uit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat meer van je eigen (aanvallende) kracht uitgaan lijkt mij meer iets om mee te beginnen.
Leuke conclusie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de vraag is op dit moment gaan we achter de feiten aan lopen in deze wedstrijd....
dit is weer een totale nieuwe opstelling
wat is deze basis van deze nieuwe ploeg vraag ik me af
op deze manier krijg je dus geen ingespeeld elftal
een ingespeeld elftal is altijd de basis
die priske doet maar wat op dit moment is mijn conclusie
Zacharia of hoe heet die gastquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zechiel gaat wel even laten zien hoe dat moet.
Vamosquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
kapoet maken die rotzooi
Bedankt voor dit mooie compliment. (Al heb ik wel een kanttekening geplaatst, maar dat geeft niet grote vriendquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:18 schreef CR7 het volgende:
Gelukkig zijn er iig altijd 2 dombo's tevreden over alles.
Nieuwkoop als rechtsbuiten was onder Slot ook kut.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:44 schreef Pistolero het volgende:
Speelt Priske eens een keer exact zoals onze vorige trainer zou doen, is het wéér niet goed.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
timber is weer is egoïstische
Ik vond het ook helemaal niet de mooiste, eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Igor had die award voor mooiste goal eigenlijk niet moeten winnen.
Ik deel die bescheiden mening stiekem eigenlijk ook wel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond het ook helemaal niet de mooiste, eigenlijk.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
Ik vond geel wel genoeg denk ik, Paixao landt ook verkeerd.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:00 schreef fetX het volgende:
Wat een onbehouwen overtreding, de tering.
Was niet eens de mooiste goal in die wedstrijd, maar goed.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond het ook helemaal niet de mooiste, eigenlijk.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
psv is al afgelopen hoorquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:06 schreef Buitendam het volgende:
De ploeg die het meest schopt tegen de ploeg die elke wedstrijd sméékt om kaarten.
Dit kan érg leuk worden.
Oh orakel, wat gaat er fout?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:07 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe groningen er zo doorkomt iedere keer
er wordt te laat ingegrepenquote:
Zieke diss. Ik trek mij terug.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
psv is al afgelopen hoor
Dick Advocaat in vermommingquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:09 schreef Kerftminister het volgende:
Zie ook niks terug van Priske zn 'high intensity'
Genoeg kwaliteit, het loopt alleen nog voor geen meter. Priske is geen Slot (goh)quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:12 schreef Binge-watch het volgende:
Met dit team de CL in wordt heel pijnlijk
Het wordt langzaam maar zeker tijd voor de terugkeer van De Generaal en David op linksback.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:13 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind Smal echt een verschrikking.
Tijdelijk dan. Totdat Bueno terug is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het wordt langzaam maar zeker tijd voor de terugkeer van De Generaal en David op linksback.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijdelijk dan. Totdat Bueno terug is.
Pak de vaseline er maar bij in de CL.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:15 schreef ashardalan het volgende:
Vind het tot nu toe niet heel lekker gaan
Wat verwacht je als je vijf verdedigers en drie niet aanvallende middenvelders opstelt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:15 schreef fetX het volgende:
Vooral de bal op eigen helft. Tegen een promovendus. En nog geen kans gehad. Heel triest.
Ben er heel bang voor iddquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak de vaseline er maar bij in de CL.
Met dit team beter poppers en wiet maatquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak de vaseline er maar bij in de CL.
Priske met z’n verbeteringen aanbrengen t.o.v. vorig seizoenquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat verwacht je als je vijf verdedigers en drie niet aanvallende middenvelders opstelt.
Priske is een fraud.
Hij gaf er alleen commentaar.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
godverdomme ueda
commentator heeft die wedstrijden van euda niet eens gezien achterlijke mongool
We zijn er nog niet. Nog lang niet zelfs.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:19 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Dat Groningen weet ook weer waar het staat.
Je weet wat dit gaat betekenen :]quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Santi en Paixao spelen niet zo goed.
Rare speler.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:23 schreef fetX het volgende:
Ik vind die Nadje ook niet zo slecht hoor.
Eens.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:22 schreef fetX het volgende:
Ik ben echt ontzettend fan van Zechiël.
Walgelijke speler. Echt het laagste van het laagste.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Binge-watch het volgende:
Downie Peersman doet weer wat lomps.
Gras is groen.
Had je toch al voorspeld?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:34 schreef fetX het volgende:
Toch wel een beetje zorgwekkend dat je met zo’n kwalitatief goed elftal zulk matig voetbal laat zien. Dat moet echt heel snel beter, Brian.
Er zit natuurlijk ook maar weinig vastigheid in. (En ik wil Smal en Nieuwkoop toch graag vervangen zien)quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:34 schreef fetX het volgende:
Toch wel een beetje zorgwekkend dat je met zo’n kwalitatief goed elftal zulk matig voetbal laat zien. Dat moet echt heel snel beter, Brian.
Ja ik vind het een vreemde opstelling hoor. Het klikt ook totaal niet. En dat baart me wel zorgen. Met Nieuwkoop op rechtsbuiten tegen Groningen, dat kan gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook maar weinig vastigheid in. (En ik wil Smal en Nieuwkoop toch graag vervangen zien)
En in het middenveld kan natuurlijk binnen deze selectie veel beter.
Niks mis mee. Dat gegeil op korte directe passes en tiki-taka en het gehaat op de lange bal is een ernstig vermoeiende ontwikkeling binnen het voetbal. Je speelt verder gewoon prima met een half B-elftal zonder vastigheid dankzij interlandaids. Groningen amper een serieuze kans gehad.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden jullie van de lange bal @:pistolero @:dombohetolifantje1
Osman kan nog geen hele pot spelen dus die zal wel snel komen, kan een hele andere dynamiek gaan brengen in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ik vind het een vreemde opstelling hoor. Het klikt ook totaal niet. En dat baart me wel zorgen. Met Nieuwkoop op rechtsbuiten tegen Groningen, dat kan gewoon echt niet.
Milambo hoort vandaag ook te spelen. Osman/Ivanusec er maar in voor Bart.
Het doet mij meer denken aan Dickieball dan aan Slotball.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ik vind het een vreemde opstelling hoor. Het klikt ook totaal niet. En dat baart me wel zorgen. Met Nieuwkoop op rechtsbuiten tegen Groningen, dat kan gewoon echt niet.
Milambo hoort vandaag ook te spelen. Osman/Ivanusec er maar in voor Bart.
Ach en met Slotball hebben we natuurlijk ook naar flink wat walgelijke brei-potjes gekeken tegen promovendi.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het doet mij meer denken aan Dickieball dan aan Slotball.
Maar ja, met Dickieball won je ook wel van de meeste promovendi. Met slechtere spelers
Ik ben soms echt benieuwd of je ook maar de helft van je eigen onzin gelooft, maar ik vrees dat ik het antwoord weet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niks mis mee. Dat gegeil op korte directe passes en tiki-taka en het gehaat op de lange bal is een ernstig vermoeiende ontwikkeling binnen het voetbal. Je speelt verder gewoon prima met een half B-elftal zonder vastigheid dankzij interlandaids. Groningen amper een serieuze kans gehad.
Tevens gaat Nadje een sensatie worden en moeten we toch maar eens ernstig gaan nadenken over einde tijdperk Gimenez en begin tijdperk Ueda/Carranza.
Gewoon.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Had het verdomme allang moeten staan.
Kutgoal van Groningen incoming.
Gewoon een undercover neus/boerquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben soms echt benieuwd of je ook maar de helft van je eigen onzin gelooft, maar ik vrees dat ik het antwoord weet.
Met het verschil dat je de volledige controle had en vandaag grote delen van de wedstrijd naar achteren wordt gedrukt door fucking Groningen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach en met Slotball hebben we natuurlijk ook naar flink wat walgelijke brei-potjes gekeken tegen promovendi.
Grote delen is ook overdrevenquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Met het verschil dat je de volledige controle had en vandaag grote delen van de wedstrijd naar achteren wordt gedrukt door fucking Groningen.
En aan het eind van de streep heeft Timon echt niet zoveel te doen gehad.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Met het verschil dat je de volledige controle had en vandaag grote delen van de wedstrijd naar achteren wordt gedrukt door fucking Groningen.
1-1 door een fout van de keeper incomingquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En aan het eind van de streep heeft Timon echt niet zoveel te doen gehad.
Dat zou het verhaal dan wel weer compleet makenquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
1-1 door een fout van de keeper incoming
Het is dan ook Groningen waar je tegen speelt:quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En aan het eind van de streep heeft Timon echt niet zoveel te doen gehad.
Dan zitten we dus goed.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is dan ook Groningen waar je tegen speelt:
Inderdaad, met rapper Sjors als trainer win je normaal gesproken ook wel de meeste potjes met dit spelersmateriaal.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is dan ook Groningen waar je tegen speelt:
Je hebt nou eenmaal niet iets als lichtgeel en donkergeel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:57 schreef Haringkop het volgende:
Als dit geel was voor Zechiel, dan had je voor rust wel rood kunnen geven.
ik vind het ook geen strafschop, maar het is ook niet een schwalbequote:Op zaterdag 14 september 2024 19:57 schreef ashardalan het volgende:
Daar kán je een pingel voor geven... Zou het heel zwaar vinden
Klopt, maar hier had hij geen geel voor hoeven geven. Hij spaarde Van Bergen ook bij een vergelijkbare overtreding die al heel op zaak had.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt nou eenmaal niet iets als lichtgeel en donkergeel.
Vond ik vandaag niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat Beelen sinds begin dit seizoen echt heel matig speelt.
Mijn vriendin is het hiermee eens. Sowieso vraagt die regelmatig "dit is toch je hobby en het is toch de bedoeling dat je dat leuk vindt, waarom schreeuw je dan zo vaak naar de tv?"quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:04 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Mijn God we zitten ook pas in de 57e minuut, toen ik het vluchttig checte had ik oprecht hoop dat we ergen richting de 80 zaten :’)
Standaard antwoord geldt hier; "Feyenoord fan ben je niet voor je lol"quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is het hiermee eens. Sowieso vraagt die regelmatig "dit is toch je hobby en het is toch de bedoeling dat je dat leuk vindt, waarom schreeuw je dan zo vaak naar de tv?"
Op Santi... Ik snap best dat hij het zelf probeertquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
paxaio geeft echt nooit de bal af de gek
Niet aan een Santi in deze vorm nee.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
paxaio geeft echt nooit de bal af de gek
Dit dus jaquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:06 schreef fetX het volgende:
Je voelt die schijtgoal alweer aankomen.
Water maakt nat, Immers mist een kansquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:06 schreef Binge-watch het volgende:
Ah, Nieuwkoop geblesseerd.
Gras is groen.
Ja, dan krijg ik terug "mooi, dan kan je er mee stoppen"quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:06 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Standaard antwoord geldt hier; "Feyenoord fan ben je niet voor je lol"
Tja... Heb je behang waar je haar achter kan plakken tijdens de wedstrijden?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dan krijg ik terug "mooi, dan kan je er mee stoppen"
Wel een trapkast met slot alleen aan de buitenkantquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja... Heb je behang waar je haar achter kan plakken tijdens de wedstrijden?
Hey, het werkte voor Harry Potter, kan zij er ook niet heel verkeerd uitkomen, toch?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel een trapkast met slot alleen aan de buitenkant
We blijven het vooralsnog bespaardquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:06 schreef fetX het volgende:
Je voelt die schijtgoal alweer aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |