SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ga ik deel 1 nog spelen of wacht ik? 🤔quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben vooral blij met drop en switch tracks
dag is nog vroeg, genoeg tijd voorquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig in bed, maar ik had eigenlijk naar de sportschool gemoeten vandaag.
heb je deel 1? dan die alvast spelenquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga ik deel 1 nog spelen of wacht ik? 🤔
Ja heb deel 1 al op de laptop.quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je deel 1? dan die alvast spelen
heb je em niet, dan wordt het lastig
quote:
dan daar gewoon mee beginnen, deeltje 2 komt dan wel.quote:
Dat is toch voor iedereen verschillend, ik kan wel 170 liter koffie op voordat ik misschien wat begin te merken terwijl een ander al de broek volschijt als het fietspad tijdelijk verlegd is.quote:
Naar Spuitpaling luisteren, die weet alles.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat drink ik al niet, en nu oma?
Nee, want nu F1 kijken en sportschool sluit om 13 uur.quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dag is nog vroeg, genoeg tijd voor
Misschien is er gewoon niets interessants meer?quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Facebook-sessies worden wel steeds korter geloof ik. Zouden ze dat ook monitoren? Dat ik dan weer iets krijg wat wel interessant is? Ooit?
Dit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat drink ik al niet, en nu oma?
Niet gaan stressen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:25 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb net koffie gedronken. Wat moet ik nou doen?
Of ja algoritme staat gewoon ingesteld op saaie user.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Facebook-sessies worden wel steeds korter geloof ik. Zouden ze dat ook monitoren? Dat ik dan weer iets krijg wat wel interessant is? Ooit?
F1 kijk je in de herhaling, tot die tijd kan je prima de sportschool in, lapzwansquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, want nu F1 kijken en sportschool sluit om 13 uur.
heerlijkquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, vandaag 3,5 uur in de burgerrups
Ja, het is ergens wel relaxed, behalve het overstappenquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:54 schreef mschol het volgende:
[..]
heerlijk
waar gaat de reis naartoe?
sowieso tis maar een VT... exuustruusgedragquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
F1 kijk je in de herhaling, tot die tijd kan je prima de sportschool in, lapzwans
facebook, iets intressants?quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
bij 2 heb ik zoiets van als omdraaien niet meer helpt moet deze mssn in de wasmachine.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Kiezen maar,
1. Je zit over een collega te roddelen en die blijkt achter je te staan.
2. Je gulp staat al de hele dag open en je hebt niet je allerbeste onderbroek aan.
3. Je bent in gesprek met iemand die veel te dichtbij komt staan.
4. Je geeft een feest waarbij niet iedereen in je kennissenkring is uitgenodigd. Kort voor het feest roept iemand, "Tot zaterdag!" en een van de niet-genodigden vraagt: "Wat is er zaterdag?"
5. Je zegt "proficiat met je zwangerschap joh?" en je ziet plots een beginnend traantje bij je collega in haar ooghoek.
ik krijg tegenwoordig een hele tijdlijn vol met kinderachtige commics van sites die ik niet volg..quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
4.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Kiezen maar,
2. Je gulp staat al de hele dag open en je hebt niet je allerbeste onderbroek aan.
4. Je geeft een feest waarbij niet iedereen in je kennissenkring is uitgenodigd. Kort voor het feest roept iemand, "Tot zaterdag!" en een van de niet-genodigden vraagt: "Wat is er zaterdag?"
5. Je zegt "proficiat met je zwangerschap joh?" en je ziet plots een beginnend traantje bij je collega in haar ooghoek.
3.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Kiezen maar,
Zolang je maar niet Nattekat na gaat doen.quote:
Rood, je kan gaan sportenquote:
Oh die moet weg voordat dat hoogwater van vandaag erlangs komtquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
Kijk, @:dr_flash, hier iets interessants:
Ja, dat gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die moet weg voordat dat hoogwater van vandaag erlangs komt
Misschien de ondergrond voorbereiden voor een grote kraan of zo?quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn ze daar op de kant aan het doen dan? Extra geulen graven?Lijkt me vrij onzinnig.
Nou ja dat loopt allemaal eerst vol met dat hoogwaterquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien de ondergrond voorbereiden voor een grote kraan of zo?
Waarom is dit een probleem?quote:
7.103 hierquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyways, eerste loopje zit erop, nu koffie![]()
2481 stapjes nu. Durf geeneens "al" te zeggen
Misschien spoelt het hoogwater gewoon de hele brug weg. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat loopt allemaal eerst vol met dat hoogwater
Op de achterkantquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar is de kentekenplaat?
Nou dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien spoelt het hoogwater gewoon de hele brug weg. Probleem opgelost.
Daar kun je rustig een kan koffie bij drinken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom is dit een probleem?
Brugje stort in, beetje bende opruimen, nieuwe betere brug bouwen en klaar is Henkie.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien spoelt het hoogwater gewoon de hele brug weg. Probleem opgelost.
Rare combinatie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Butter chicken, knoflooknaan en basmatirijst met konijn als lunch
quote:
Oh oke.quote:
Ik stap NU in de auto.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Butter chicken, knoflooknaan en basmatirijst met komijn als lunch
Oke, fijne reisquote:
Wat zijn dit?quote:
Wat ik tot twee weken geleden had. Hele dag niets uitvoeren zodat er op zondag weer genoeg energie is om nuttige dingen te verrichtenquote:
Beetje zoals nuquote:
Een hele dat niets uitvoeren?quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ik tot twee weken geleden had. Hele dag niets uitvoeren zodat er op zondag weer genoeg energie is om nuttige dingen te verrichten
Het is wel lekker weer iddquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje zoals nuLekker zonnetje erbij, heerlie de peerlie.
Niet te veel op fok bljven zitten vandaag
quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ik tot twee weken geleden had. Hele dag niets uitvoeren zodat er op zondag weer genoeg energie is om nuttige dingen te verrichten
Gotta go fastquote:
zoals je PC in elkaar zetten zonder goede voorbereidingquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt he. 6k+ stapjes al vandaag.quote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een hele dat niets uitvoeren?![]()
![]()
[..]
Het is wel lekker weer idd
Ga jij het es effe regelen dan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom is dit een probleem?
Brugje stort in, beetje bende opruimen, nieuwe betere brug bouwen en klaar is Henkie.
https://www.rolstoelen.shop/rolstoelen/quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heerlijk
Gewoon even het knopje omzetten naar relaxstand. Nu moet ik om 12:00 in actie komen, en dat is te vroeg.
Kan mij dat lelijke dorpje nou schelen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij het es effe regelen dan.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.rolstoelen.shop/rolstoelen/
Maar vierwielaandrijving ho maarquote:De Rollz Motion Performance is het all-terrain model van de Rollz Motion, met luchtbanden voor extra schokdemping. De zachtere armleuningen en de wigvormige zitting verhogen het comfort. De all-terrain versie van de rollator-&-rolstoel-in-1 is ontwikkeld voor regelmatig gebruik op hobbelig en oneffen terrein.
Toch maar een ligfietsquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Maar vierwielaandrijving ho maar
En klaar mee?quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ben eigenlijk al helemaal klaar
Dan wens ik je vast een goede reis voor geval ik je voor die tijd niet spreek hiero...quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ben eigenlijk al helemaal klaar
Dankje Niznoquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan wens ik je vast een goede reis voor geval ik je voor die tijd niet spreek hiero...
ohh met ledlampjesquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Uitstraling checkt de park![]()
[ afbeelding ]
RGBquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Uitstraling checkt de park![]()
[ afbeelding ]
das raar wakker worden als je je droom nog weetquote:
Olympische spelen voor stedenquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Rotterdam voorlopig derde op dit onderdeel![]()
Ik vind dit echt geweldig
Ik vind het fris, had vanochtend gewoon een jas aanquote:
Vanochtend was het frisquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik vind het fris, had vanochtend gewoon een jas aan
Dan vergeet hij om de raampjes weer dicht te doen en als je terugkomt wonen er een miljoenmiljard spinnen in je appartementquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:30 schreef bitterbal het volgende:
ik heb echt zon top buurman. hij komt morgen hier water afsluiten en gaat af en toe hier luchten
ja nou daar heb ik mij bij neergelegdquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan vergeet hij om de raampjes weer dicht te doen en als je terugkomt wonen er een miljoenmiljard spinnen in je appartement
Alsof ze straks niet in Thailand elke nacht in een bed vol spinnen ligtquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan vergeet hij om de raampjes weer dicht te doen en als je terugkomt wonen er een miljoenmiljard spinnen in je appartement
nee dud0rquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof ze straks niet in Thailand elke nacht in een bed vol spinnen ligt
Ga je fotoverslag (voor later) maken van de reis en de eerste dagen? Dit is toch wel het begin van een hele grote en mogelijk definitieve stap in je levenquote:
hmm misschien wel leuk he? Al ben ik niet heel erg goed zo in fotograferen. maar zal wel foto's maken jaquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga je fotoverslag maken van de reis en de eerste dagen? Dit is toch wel het begin van een hele grote en mogelijk definitieve stap in je leven
Hoeft niet allemaal super slick en professioneel he, het is gewoon voor later en de herinnering.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm misschien wel leuk he? Al ben ik niet heel erg goed zo in fotograferen. maar zal wel foto's maken ja![]()
kan misschien nog wat tips en tricks lezen over het fotograferen met een iphone
Straks shiny eenhoorns vangenquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanochtend was het fris
Maar nu schijnt het zonnetje lekker
En reuze duizendpoten die in de badkamer krioelenquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof ze straks niet in Thailand elke nacht in een bed vol spinnen ligt
10 bij elkaar, hele badkamer meteen volquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En reuze duizendpoten die in de badkamer krioelen
ja je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoeft niet allemaal super slick en professioneel he, het is gewoon voor later en de herinnering.
Aankomst Schiphol, gedoe met de koffers, paar tijdens de vlucht, aankomst daar, het verblijf, dat soort dingen.
Diarree remmers bij je?quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm misschien wel leuk he? Al ben ik niet heel erg goed zo in fotograferen. maar zal wel foto's maken ja![]()
kan misschien nog wat tips en tricks lezen over het fotograferen met een iphone
nee toevallig nietquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Diarree remmers bij je?
Als ik dat nou eerder had geweten had ik je dat kunnen geven en ook ORSquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toevallig niet![]()
nou ja kan ik daar ook wel kopen
jaquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:56 schreef Nizno het volgende:
gewoon geen diaree krijgen, niets aan de hand
ja koop ik wel in thailandquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
Schiphol heeft een apotheek
quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:56 schreef Nizno het volgende:
gewoon geen diaree krijgen, niets aan de hand
Ripquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:56 schreef Ama het volgende:
Zo wij zijn eindelijk bij Lost seizoen 3.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:56 schreef Ama het volgende:
Zo wij zijn eindelijk bij Lost seizoen 3.
yupquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fucking ingewikkeld die samenreiskorting
Is dit ontmoedigingsbeleid van de NS ofzo?
Als je "Arbeit macht Frei" ziet staan kwekhard de andere kant op rennen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fucking ingewikkeld die samenreiskorting
Is dit ontmoedigingsbeleid van de NS ofzo?
teveel bij jequote:Op zaterdag 14 september 2024 12:51 schreef bitterbal het volgende:
ben blij als ik van mijn koffers af ben. Nadat ik toilet spullen had ingepakt kreeg ik die koffer bijna niet meer dicht
Stomquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je "Arbeit macht Frei" ziet staan kwekhard de andere kant op rennen.
stream rapporteren als terrorismequote:Op zaterdag 14 september 2024 13:09 schreef UitStraling het volgende:
XR is een spierwitte hobby
https://www.twitch.tv/serpent
Het is op zijn best niveau Kijk magazine wat die kerel te vertellen heeft.quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
stream rapporteren als terrorisme
quote:Their protest stopped traffic for 4 days. Now they're in prison for 4 years
Even in de gaten houden waar we heen gaanquote:
dan ben je wel een tijdje onderwegquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even in de gaten houden waar we heen gaan
Als ik ineens in Oost -Polen ben, dan is het foute boel
Ja ben ik sowiesoquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ben je wel een tijdje onderweg
Zagreb 26ste en laatste halverwege idd.quote:
Treintjes kijken of heb je die niet in de buurt?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even een wandeltje doen buiten. Wel weer lang genoeg stilgezeten nu.
zo erg wordt er hier niet gezeken toch?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het ruikt hier naar openbaar toilet
hmm , okquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had nog voor een laatste keer aan mijn kussen geroken
quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
zo erg wordt er hier niet gezeken toch?
weinig wennen aan bij haar volgens mijquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alvast wennen aan nieuwe tijdzone.
Tot je onder een streekbus loopt omdat je steeds naar de stoep loopt te loeren Scrooge.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
En ja hoor, ook september staat op het bord
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:46 schreef Karzai het volgende:
Straks een familiefeestje met vele hapjes
er sneuvelen er geregeld wel wat, maar dan koop ik gewoon nieuwequote:Op zaterdag 14 september 2024 14:48 schreef mschol het volgende:
gezellig plantje @:karzai, houd jij die in leven ?
[..]hopelijk is het ook gewoon gezellig
beetje jaloers?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je onder een streekbus loopt omdat je steeds naar de stoep loopt te loeren Scrooge.
dat kan ook inderdaadquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
er sneuvelen er geregeld wel wat, maar dan koop ik gewoon nieuwe
das best wat ja, ik heb er 3 en 2 zien er beroerd uit, maar gesneuveld zijn ze nietquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:50 schreef Karzai het volgende:
Ik heb wel aardig wat planten in huid
[ afbeelding ]
Dan zou ik mezelf wat vaker wassen als ze op je huid zittenquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:50 schreef Karzai het volgende:
Ik heb wel aardig wat planten in huid
[ afbeelding ]
het leek er donderdag op dat mijn 3 plantjes de twee weken uit logeren niet gaan overleven...quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
das best wat ja, ik heb er 3 en 2 zien er beroerd uit, maar gesneuveld zijn ze niet
ik tel er 21 hierquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
das best wat ja, ik heb er 3 en 2 zien er beroerd uit, maar gesneuveld zijn ze niet
Moet het spel nog opstarten haha maar ben niet thuis nu.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:32 schreef mschol het volgende:
@:ama al een zieke Rollercoaster gebouwd in PC1?
Zoo, ben ik weerquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even een wandeltje doen buiten. Wel weer lang genoeg stilgezeten nu.
Ik ben trots op jequote:Op zaterdag 14 september 2024 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoo, ben ik weer![]()
8618 stapjes nuEN weer een stuivertje gevonden dus
![]()
Bij 10.000 ga ik aan het bier
als je bier lust is dat een mooi kadootje... ik zou denken... nah was niet nodigquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Heb pools bier van mn buren gekregen
Gelukkig is er ranja voor jou en waterdrop voor mijquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je bier lust is dat een mooi kadootje... ik zou denken... nah was niet nodig
dan had jij het ook niet gekregenquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je bier lust is dat een mooi kadootje... ik zou denken... nah was niet nodig
kloptquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan had jij het ook niet gekregen
Vleesetende plant ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou ik mezelf wat vaker wassen als ze op je huid zitten
Waterdrop heeft zeker niks met drop te maken?quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig is er ranja voor jou en waterdrop voor mij
Weet ook niet of ik het echt lekker vind, volgens mij is geen sterke bier-biersmaak. Dan lust ik het welquote:
wel met drop, maar niet met de drop dat jij denktquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waterdrop heeft zeker niks met drop te maken?
Kloptquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waterdrop heeft zeker niks met drop te maken?
Je dropt die dingen in het waterquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel met drop, maar niet met de drop dat jij denkt
Oh dieptebommenquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je dropt die dingen in het water
lijkt bijna op die geur dingen die zo populair zijn volgens mij?quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je dropt die dingen in het water
van der boom peer vind ik de lekkerste perenlimonadequote:Op zaterdag 14 september 2024 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Zo limonade inslaan bij dirkik hoop dat ze alle smaken hebben, ik wil appel, peer, multi vruchten en perzik
Ja maar deze zijn wel met smaakquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:25 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt bijna op die geur dingen die zo populair zijn volgens mij?
die heb ik nog nooit op volgens mij. Is die ook zero sugar? Ik drink alleen lightquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
van der boom peer vind ik de lekkerste perenlimonade
nee zit wel suiker in.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit op volgens mij. Is die ook zero sugar? Ik drink alleen light
ah, dan hoef ik die nietquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee zit wel suiker in.
hij lijkt enorm op perenijsje qua smaak
Gewoon buiten neerleggen wat je wil bakkenquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis maar een klein huisje he dus misschien wat overdreven
prioriteitenquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis maar een klein huisje he dus misschien wat overdreven
ik doe dit welquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon buiten neerleggen wat je wil bakken
quote:
Inslaan ? Geef je de appel een peer ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Zo limonade inslaan bij dirkik hoop dat ze alle smaken hebben, ik wil appel, peer, multi vruchten en perzik
Ik ben gek op peren. Net nog één op. Koop ze bij de Appie. Zes in een bakkie. Goedkoop en lekker. En natuurlijk Festina perenijsjes.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
van der boom peer vind ik de lekkerste perenlimonade
quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:55 schreef dud0r het volgende:
Bijna 14k stapjes al vandaag. Goed bezig al zeg ik het zelf
Is inclusief 13.5k rukbewegingen hé dikkie dikquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:55 schreef dud0r het volgende:
Bijna 14k stapjes al vandaag. Goed bezig al zeg ik het zelf
17 misschien. Denk niet veel meer dan datquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
hoeveel gaan het er worden denk je?
Heul nietquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Is inclusief 13.5k rukbewegingen hé dikkie dik
Vind ik netjesquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
17 misschien. Denk niet veel meer dan dat
oh wat hadden jullie?quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:27 schreef Xilia het volgende:
Onze vakantie loopt niet echt zoals gedacht enzo![]()
Eerst weg vanwege noodweer en sinds gisteren ziek allebei
Veel spierpijn, hoofdpijn etc. Ik heb vooral opgezette klieren en naja allebij allebei behoorlijk bleh.quote:
ahhhhquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:31 schreef Xilia het volgende:
[..]
Veel spierpijn, hoofdpijn etc. Ik heb vooral opgezette klieren en naja allebij behoorlijk bleh.
Vriendlief net testje gedaan en heeft covid, ik doe het thuis wel of niet.
We zitten nu in de trein naar huis
nou zeg das balen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:31 schreef Xilia het volgende:
[..]
Veel spierpijn, hoofdpijn etc. Ik heb vooral opgezette klieren en naja allebij behoorlijk bleh.
quote:
Ja jammerdebammer beter lekker thuis in ons eigen bedje vanavondquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zeg das balen.\
Zal jij ook wel covid hebben
Oh jammer zegquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:31 schreef Xilia het volgende:
[..]
Veel spierpijn, hoofdpijn etc. Ik heb vooral opgezette klieren en naja allebij allebei behoorlijk bleh.
Hopelijk snel weer beterquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:36 schreef Xilia het volgende:
[..]
[..]
Ja jammerdebammer beter lekker thuis in ons eigen bedje vanavond
Waar heb je haar voor het laatst gelaten?quote:
Klinkt op zich niet heel vervelendquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:42 schreef Xilia het volgende:
Ja bedankt.
We sloften gisteren al van terras naar terras om gauw weer te kunnen zitten
Ja gewoon op dr bank ofzoquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar heb je haar voor het laatst gelaten?
Hoe lang is ze al vermist?quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja gewoon op dr bank ofzo
karzai != dimmyquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap dat daar een poes kwijt raakt:D
quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ze is er weer.
Lag in de linnenkast
Oh ze is er weer.
Lag in de linnenkast
Oh ze is er weer.
Lag in de linnenkast
half 10quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. hoe laat vlieg je?
Snap ik. Het is toch een soort van nieuw begin.quote:
Monsterquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
*even een bommelding doen bij de marechaussee*
Zeg dat je gaat emigreren mss krijg je een upgradequote:Op zaterdag 14 september 2024 17:08 schreef bitterbal het volgende:
Mja. Ben nu meest zenuwachtig voor het inchecken
of dat iemand ineens drugs in een van je koffer stoptquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:08 schreef bitterbal het volgende:
Mja. Ben nu meest zenuwachtig voor het inchecken
Meid wat weer een paniekquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ze is er weer.
Lag in de linnenkast
Nee want heb daar niet de juiste visa voorquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeg dat je gaat emigreren mss krijg je een upgrade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |