SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ga ik deel 1 nog spelen of wacht ik? 🤔quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben vooral blij met drop en switch tracks
dag is nog vroeg, genoeg tijd voorquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig in bed, maar ik had eigenlijk naar de sportschool gemoeten vandaag.
heb je deel 1? dan die alvast spelenquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga ik deel 1 nog spelen of wacht ik? 🤔
Ja heb deel 1 al op de laptop.quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je deel 1? dan die alvast spelen
heb je em niet, dan wordt het lastig
quote:
dan daar gewoon mee beginnen, deeltje 2 komt dan wel.quote:
Dat is toch voor iedereen verschillend, ik kan wel 170 liter koffie op voordat ik misschien wat begin te merken terwijl een ander al de broek volschijt als het fietspad tijdelijk verlegd is.quote:
Naar Spuitpaling luisteren, die weet alles.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat drink ik al niet, en nu oma?
Nee, want nu F1 kijken en sportschool sluit om 13 uur.quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dag is nog vroeg, genoeg tijd voor
Misschien is er gewoon niets interessants meer?quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Facebook-sessies worden wel steeds korter geloof ik. Zouden ze dat ook monitoren? Dat ik dan weer iets krijg wat wel interessant is? Ooit?
Dit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat drink ik al niet, en nu oma?
Niet gaan stressen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:25 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb net koffie gedronken. Wat moet ik nou doen?
Of ja algoritme staat gewoon ingesteld op saaie user.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Facebook-sessies worden wel steeds korter geloof ik. Zouden ze dat ook monitoren? Dat ik dan weer iets krijg wat wel interessant is? Ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |