Uit principe deed ze niks. Het stond haar ook tegen dat haar man succes had in zijn werk. Promoties en salarisverhoging vond ze voor patsers. Ze komt er niet altjd erg goed af in zijn boeken. Toch zijn ze een heel leven samen gebleven.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:40 schreef Tokay het volgende:
Is deze mevrouw, echtgenote van een vermoedelijk gevierde schrijver, slechts bekend bij het publiek als de bescheiden eega van, of heeft/had ze zelf ook nog wat in haar mars?
@pyl, last van insomnie?quote:
Oei.quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, ze verscheen in mijn dromen ...
Maar zie ik daar een wielerstuur ?quote:
Golda Meïr ?quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:59 schreef Gellius het volgende:
Geen nederlandse, wel van 't volkje. Geen schrijver. Wel vrouw.
Wel vrouw van een schrijver?quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:59 schreef Gellius het volgende:
Geen nederlandse, wel van 't volkje. Geen schrijver. Wel vrouw.
Charley Toorop ?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef Gellius het volgende:
Waar zouden haar gedachten nu toch over gaan, in haar tweed rokgeval bevallig leunend, op haar hoge uitkijkpost, met dat gestrenge ambachtelijke muurtje en dat sappige landschap op den achtergrond? Dat is de vraag natuurlijk.
Het is niet altijd een reële post. Maar niet gepost is altijd mis. Dus af en toe een hersenspinsel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:57 schreef Gellius het volgende:
Het kapsel, hè? Ik snap de gedachtengang. Bij Golda Meir was je me even kwijt hoor. Maar nee, geen kunstenares.
Dat hoor ik vaker. Ben de nuance zelf.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:03 schreef Gellius het volgende:
Ik waardeer dat je je zo voorzichtig uitdrukt, Tong.
Het is alsof ze bekende trekken heeft. Verder vraag ik me af, of waar ze op leunt of waar ze zich bevindt van belang is.quote:
Als je dit post, het het dan een "soort" hint ? Ah, nu plots een foto erbij. Wetenschap.quote:
Een hersenspinsel kan ook reëel zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:17 schreef Gellius het volgende:
Het is af en toe een hersenspinsel, denk ik. Zeker niet altijd een reële post.
Die zijn toch een politieke partij begonnen ? Met Calamity Jane als partijtrekker ?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:25 schreef Gellius het volgende:
De Bende vanBaflo Bill zong ooit "wat al niet kan, maar och..."
Longarts?quote:
Over de principes van de kwantummechanica wellicht?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef Gellius het volgende:
Waar zouden haar gedachten nu toch over gaan, in haar tweed rokgeval bevallig leunend, op haar hoge uitkijkpost, met dat gestrenge ambachtelijke muurtje en dat sappige landschap op den achtergrond? Dat is de vraag natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |