Maar als Lotto moest je toch ook De Lie in het peloton houden denk ik dan? Natuurlijk loop je dan het risico dat Pogacar Van Gils en Berckmoes lostquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pogi kon nog net het wiel houden van Gewiss-Lotto.
Die rijdt vrij random goede uitslagen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grappenmaker Molard.
Al jaren een fascinatie van mij.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die rijdt vrij random goede uitslagen.
In Montréal zal hij wel weer mooi 73e of zo worden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al jaren een fascinatie van mij.
Sinds wanneer kan Hirschi ook al vlakke groessprints winnen? Bijzonder.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:49 schreef TheArt het volgende:
Baroncini en Brenner worden op 500m van de finish van de Memorial Marco Pantani teruggepakt waarna Hirschi de sprint wint en zijn 5e eendagskoers op rij pakt.
Wel een sprint met amper fatsoenlijke sprinters, zo te zien.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan Hirschi ook al vlakke groessprints winnen? Bijzonder.
quote:,,Er zijn nog geen handtekeningen gezet en het is nog niet 100% rond”, zegt Markensteijn, ,,Maar het ziet er wel heel goed uit.” Zo goed, dat de aanvraag inmiddels bij de UCI ligt om de wedstrijd in 2025 van 14 tot en met 19 oktober te verrijden. De nieuwe Ronde van Nederland moet in eerste instantie een 2.1-koers worden, met de ambitie om in de jaren erna door te groeien naar een hoger niveau en naast een mannenkoers óók een vrouwenwedstrijd te organiseren.
Markensteijn: ,,Verder willen we onze eigen stempel op de wedstrijd drukken. Innoveren, dingen doen die nog niet eerder gedaan zijn. Ik ga niet precies zeggen wat we van plan zijn, maar we zullen sowieso meer etappes uittekenen in de vorm van omlopen. Dan zien de fans de renners vaker voorbijkomen en is de belasting op de openbare ruimte en de politie minder groot.
Heel apart dit. Waarom zouden deze lui voor hun 2.1-koers opeens wel medewerking van gemeentes vinden? Een omloop is ook ingrijpend en vereist nog meer toewijding dan een simpele start... Kan wel een mooie herfstkoers zijn in oktober, lekker door de regen en de wind over de Afsluitdijk gaan fietsen enzo.quote:
Over de afsluitdijk is wel lastig en omloop uit te tekenenquote:Op zondag 15 september 2024 11:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Heel apart dit. Waarom zouden deze lui voor hun 2.1-koers opeens wel medewerking van gemeentes vinden? Een omloop is ook ingrijpend en vereist nog meer toewijding dan een simpele start... Kan wel een mooie herfstkoers zijn in oktober, lekker door de regen en de wind over de Afsluitdijk gaan fietsen enzo.
Je hebt toch een rijbaan heen en een rijbaan terug? Gewoon een rondje afslijtdijk.quote:Op zondag 15 september 2024 12:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Over de afsluitdijk is wel lastig en omloop uit te tekenen
Ik hou van mijn Oorluis, maar ik heb nu al medelijden met het WT team dat hem gaat inlijven.quote:
Die zal toch wel flink getest worden? Ik neem aan dat ze Silva ook monitoren .quote:Op zondag 15 september 2024 17:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hou van mijn Oorluis, maar ik heb nu al medelijden met het WT team dat hem gaat inlijven.
Voorlopig zit ik al een uur naar een brug te kijken.quote:Op zondag 15 september 2024 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
En door naar Montreal...
Vandaag lekker 450km koers kijken
Bij de NOS bij voetbal ook al.quote:
Op Eurosport nu plankje rijden.quote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uit wanhoop laten we maar Quebec zien ach
Vorig jaar was hij niet heel slecht, dacht ikquote:Op zondag 15 september 2024 20:06 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Is ook veel te zwaar voor hem, verplicht nummertje omdat hij in Quebec wel had kunnen winnen?
34e blijkbaarquote:Op zondag 15 september 2024 20:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij niet heel slecht, dacht ik
Ze hebben Mohoric bijna te pakken.quote:Op zondag 15 september 2024 20:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog een rondje en dan zal Tadej er wel aan beginnen.
Ook een plof van Simmonsquote:
En Tratnik voor Roglic.quote:Op zondag 15 september 2024 20:56 schreef H.Vviv het volgende:
Novak doet dat goed. Zal over twee weken ook wel een belangrijke rol gaan spelen voor Pogacar.
quote:
Die Canadese koersen zijn altijd heel erg matig. Vrij weinig in dat WK hier ook.quote:Op zondag 15 september 2024 21:06 schreef hhh38 het volgende:
Ik kijk deze koers eigenlijk nooit, maar ik vind er weinig aan. 'S avonds wielrennen kijken is wel genot.
Op een na grootste land ter wereld dus het is moeilijk om echt een leuk parcours uit te tekenen natuurlijk.quote:Op zondag 15 september 2024 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Canadese koersen zijn altijd heel erg matig. Vrij weinig in dat WK hier ook.
Je vergeet hier de aanval voor de beslissende aanval.quote:Op zondag 15 september 2024 20:58 schreef Szura het volgende:
Alaphilippe uitgebreid in een reclame, de enige manier waarop hij nog in beeld kan komen
Elke keer vlak voor de klim, matig.quote:Op zondag 15 september 2024 21:13 schreef Mansjester het volgende:
Geweldige timing voor reclame van ES
Afhankelijk van de vorm van HEMquote:Op zondag 15 september 2024 21:14 schreef Faraday01 het volgende:
Niemand doet zelfs maar een poging om te volgen
Hoe laat kan de tv uit op het wk? 60k van de finish?
Op reserve Pogacar terughalenquote:Op zondag 15 september 2024 21:17 schreef hhh38 het volgende:
Kopbeurtjes op 70% en dan hebben ze een kans om terug te komen
Het is niet helemaal onterecht dat Jip verwacht dat ploeggenoten (hint: Visma) een tempo gaan aanhouden. Maar het gebeurt niet want iedereen gelooft het wel met Pogacar.quote:Op zondag 15 september 2024 21:21 schreef Chiappucci het volgende:
Mooi contrast wel tussen het naïeve optimisme van Jip en het gelaten defaitisme van Jan.
Terwijl het rugnummer vol in beeld is van Lemmen, apart.quote:Op zondag 15 september 2024 21:26 schreef Szura het volgende:
Graphics denken ook dat het Jorgenson is
Mathieu kan zich beter terug gaan trekken...quote:Op zondag 15 september 2024 21:32 schreef Szura het volgende:
Dat WK kunnen we ook schriftelijk afdoen, wielrennen is dood
Strijd om plek 2 ligt juist open!quote:Op zondag 15 september 2024 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mathieu kan zich beter terug gaan trekken...
Wie is kopman, Valverde?quote:Op zondag 15 september 2024 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bilbao heb ruzie met de Spaanse bondscoach, die gaat het WK niet eens rijden joh.
Die werd vandaag toevallig tweede op het Spaans kampioenschap gravel, hij is in vorm!quote:
Jouw twee favoriete mensen op één beeld vastgelegd. Die kan boven het bed.quote:Op zondag 15 september 2024 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit.
Graag nadat de eindstand van de FPCL is opgemaaktquote:Op zondag 15 september 2024 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Laat Skuijns nou maar eens betrapt worden, meer dan leuk geweest zo.
Momparler is door het stof gegaan?quote:Op zondag 15 september 2024 22:02 schreef hhh38 het volgende:
Pello zegt dat ie wel gaat @:Rellende_Rotscholier
Geen idee, maar het klonk alsof het al zeker was.quote:Op zondag 15 september 2024 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Momparler is door het stof gegaan?
Het zou heel verstandig zijn van Momparler als hij de banden weer heeft aangehaald. Na de OS in Tokio, waar hij om onduidelijke redenen Bilbao niet selecteerde, die daarna publiekelijk aangaf dat niet te snappen, waren ze niet echt on speaking terms. Toch mooi drie jaar lang een van je beste renners kwijtgespeeld omdat je ego gekrenkt was.quote:Op zondag 15 september 2024 22:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen idee, maar het klonk alsof het al zeker was.
Stukje psychopaatquote:Op zondag 15 september 2024 21:45 schreef Pistolero het volgende:
Pogacar met zijn doodvermoeiende 'ik ben vriendjes met iedereen' act.
Walgelijk.
Lijkt me wel een positieve ontwikkeling toch? Als ze een leuk rondje uittekenen en de autoriteiten een keer meewerken, kan ik het alleen maar toejuichen.quote:Op maandag 16 september 2024 09:57 schreef Slobeend het volgende:
Hebben we al zin in de Ronde van Nederland?
WE vast wel, maar besturend Nederland vast niet.quote:Op maandag 16 september 2024 09:57 schreef Slobeend het volgende:
Hebben we al zin in de Ronde van Nederland?
Eens.quote:Op maandag 16 september 2024 11:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Lijkt me wel een positieve ontwikkeling toch? Als ze een leuk rondje uittekenen en de autoriteiten een keer meewerken, kan ik het alleen maar toejuichen.
Nederland is volgens mij nog een van de weinige landen zonder nationale ronde. Dat feit alleen al is te treurig voor woorden.
https://www.wielerflits.n(...)ronde-van-nederland/quote:Op maandag 16 september 2024 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar lezen jullie dat over Ronde van Nederland? Nog nergens gezien
Interessant. Zou eigenlijk leuk zijn als ze Renewi Tour wat meer naar Nederland toe trekken ook. Half oktober is wel een dramatische plek, maar goed je moet ergens beginnen.quote:Op maandag 16 september 2024 11:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)ronde-van-nederland/
Ik zou nu juist eerder de Renewi Tour volledig in België laten plaatsvinden en dan de altijd minderwaardige Baloise Belgium Tour afschaffen. En dan van de Ronde van Nederland de (uiteindelijk) belangrijkste koers in Nederland maken.quote:Op maandag 16 september 2024 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Interessant. Zou eigenlijk leuk zijn als ze Renewi Tour wat meer naar Nederland toe trekken ook. Half oktober is wel een dramatische plek, maar goed je moet ergens beginnen.
Denk wel dat het qua Nederlandse sponsoring makkelijker is om de ronde van Nederland te verkopen dan de Renewi Tour waar waarschijnlijk de Belgische sponsoren de meeste aandacht krijgen..quote:Op maandag 16 september 2024 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Interessant. Zou eigenlijk leuk zijn als ze Renewi Tour wat meer naar Nederland toe trekken ook. Half oktober is wel een dramatische plek, maar goed je moet ergens beginnen.
Op zich prima dat er een koers wordt gecreëerd die puur in Nederland plaatsvindt ipv de Renewi Tour weer voor de helft in Nederland houden, want dan krijgt België weer het gros van de aandacht inderdaad. Maar je gaat dan geen WT etappekoers in NL meer krijgen, want het lijkt me sterk dat Nederland en België allebei een eigen krijgen.quote:Op maandag 16 september 2024 13:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou nu juist eerder de Renewi Tour volledig in België laten plaatsvinden en dan de altijd minderwaardige Baloise Belgium Tour afschaffen. En dan van de Ronde van Nederland de (uiteindelijk) belangrijkste koers in Nederland maken.
de oude ronde van Nederland was ook geen WT/Wereldbekenquote:Op maandag 16 september 2024 13:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op zich prima dat er een koers wordt gecreëerd die puur in Nederland plaatsvindt ipv de Renewi Tour weer voor de helft in Nederland houden, want dan krijgt België weer het gros van de aandacht inderdaad. Maar je gaat dan geen WT etappekoers in NL meer krijgen, want het lijkt me sterk dat Nederland en België allebei een eigen krijgen.
Nee, maar het kan een overweging zijn in waar je op inzet.quote:Op maandag 16 september 2024 14:02 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
de oude ronde van Nederland was ook geen WT/Wereldbeken
Hij is IOC-lid als UCI-voorzitter dus hij zou UCI-voorzitter moeten blijven naast het IOC-voorzitterschap anders is die geen IOC-lid en kan die geen IOC-voorzitter zijn. Een Coe heeft datzelfde probleem.quote:Op maandag 16 september 2024 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lappartient wil baas van t IOC worden. Zou een zegen voor het wielrennen zijn, en een domper voor t IOC
quote:Het Internationaal Olympisch Comité (IOC) heeft maandag de data van de Olympische Spelen in 2028 bekendgemaakt. Door de timing van de volgende Zomerspelen zal de Tour de France mogelijk vervroegd of verlaat moeten worden, maar daar zijn ze bij de organisatie niet blij mee.
De Spelen in Los Angeles zullen plaatsvinden van 14 tot en met 30 juli, traditioneel ook de periode waarin de Ronde van Frankrijk gereden wordt. Tour de France-baas Christian Prudhomme liet al verstaan niet tevreden te zijn met de beslissing van het IOC, dat de UCI zo dwingt om de Tour de vervroegen of te verlaten.
Zo zullen de Fransen in 2028 alvast geen etappe te zien krijgen op de nationale feestdag, omdat op die dag – le quatorze juillet – de openingsceremonie van de Spelen zal plaatsvinden. Wanneer de 2028-editie van La Grande Boucle precies van start zal gaan, is nog niet duidelijk.
Dit jaar moest de Tour-organisatie ook al aanpassen doorvoeren omwille van de Olympische Spelen die in Parijs werden georganiseerd, nauwelijks vijf dagen na de slotrit die van de Franse hoofdstad naar Nice werd verplaatst. Zo kregen we dit jaar geen massasprint op de Champs-Élysées te zien, wel een tijdrit aan de Franse Rivièra.
Zou je niet gewoon kunnen finishen op 16 juli? Wegrit in het 2e weekend van de OS en de tijdrit de dinsdag/woensdag ernaquote:
Klinkt wel het meest logisch ja, vergelijkbaar met de Tour van 2021 voor de OS in Tokio.quote:Op maandag 16 september 2024 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon kunnen finishen op 16 juli? Wegrit in het 2e weekend van de OS en de tijdrit de dinsdag/woensdag erna
Oh de marathon is nu natuurlijk ook niet in het laatste weekend als atletiek in de eerste week is? Dan kan de wegrit wel in het laatste weekend.quote:Op maandag 16 september 2024 22:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je kunt beter concurrenten met de OS in LA dan het EK. Normaliter zou het omgedraaid zijn, maar met het tijdsverschil zit de Tour wel goed.
En dan de tijdrit op de woensdag van de 2e week OS en de wegrit op de laatste zaterdag. Wellicht niet ideaal, maar om nou het hele wielerseizoen over hoop te gooien.
Klopt, eerst atletiek over vier jaar.quote:Op maandag 16 september 2024 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh de marathon is nu natuurlijk ook niet in het laatste weekend als atletiek in de eerste week is? Dan kan de wegrit wel in het laatste weekend.
Niks anders dus dan de datums die in 2022 al werden aangekondigdquote:
Vond het ook al vreemd dat het nu opeens in het nieuws is inderdaad, het gaat er hier ook nog regelmatig over bij de OS-topicsquote:Op maandag 16 september 2024 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niks anders dus dan de datums die in 2022 al werden aangekondigd
https://olympics.com/en/n(...)ames-dates-confirmed
Nou ja, als de etappe van de TdF klaar is, dan is het in LA nog steeds geen negen uur in de ochtend.quote:
Toch wat te zwaar voor Van der Poel dus.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:28 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Profiel van Lombardije
Is iets van de laatste 2/3 jaar heb ik het idee. Amstel en wedstrijden van de ASO zijn ook altijd erg laat. Met LBL bv wel routekaart maar pas week vantevoren doorkomst tijden (waar overigens bleek dat routekaart niet klopte _0-)quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat is wel anders dan wat de geruchten deden vermoeden. Zware editie juist zo. Een klim met bijna 1000 hoogtemeters in de finale, dat is zelfs voor Lombardije veel.
Overigens kan het totaal niet dat een WT-koers, laat staan een monument, pas een paar weken voor de race het parcours bekend maakt. Kan voor best wat renners bepalend zijn of ze er naartoe werken.
Ook matig, maar bij die koersen weten de renners in ieder geval hoe het parcours ongeveer gaat verlopen. In Lombardije verschilt het nogal.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:26 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Is iets van de laatste 2/3 jaar heb ik het idee. Amstel en wedstrijden van de ASO zijn ook altijd erg laat. Met LBL bv wel routekaart maar pas week vantevoren doorkomst tijden (waar overigens bleek dat routekaart niet klopte _0-)
Wie wordt er tweede achter Hirschi?quote:Op woensdag 18 september 2024 10:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sterk deelnemersveld wel voor de Ronde van Luxemburg. Voor veel renners schijnbaar een goede laatste koers richting het WK.
Met de tijdrit erbij heeft Skjelmose wel goede papieren.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie wordt er tweede achter Hirschi?
Met die tijdrit zou hij nog tijd kunnen verliezen op Mesquote:Op woensdag 18 september 2024 10:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Van der Poel moet dit gewoon winnen.
Wei betekent weg,quote:Op woensdag 18 september 2024 12:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ben even de routebeschrijving van de Elfstedenrace aan het bekijken.
Flinke puzzel.
de straatnamen zijn grotendeels Frysk, en de straatnamen in google maps wijken af tov de routebeschrijving.
Wel leuk rondje, met beetje geluk waaiers.
Nije dei = De Kastquote:Op woensdag 18 september 2024 13:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wei betekent weg,
strjitte betekent staat,
strjitwei = straatweg
Harnserstrjitwei = Harlingerstraatweg
Frjentsjer = Franeker
Snits = Sneek
Voor wie moet Mathieu zich nu gaan wegcijferen dan?quote:Op woensdag 18 september 2024 14:31 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Het was al voorbij voordat het begonnen was voor SKA en Janssens
Verstryngequote:Op woensdag 18 september 2024 14:31 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Het was al voorbij voordat het begonnen was voor SKA en Janssens
quote:Op woensdag 18 september 2024 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Van der Poel heeft een GROOT probleem. En dan kijk ik in eerste instantie naar Zurich.
Jouw obsessie met Mathieu van der Poel.quote:Op woensdag 18 september 2024 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is daar gaap.gif aan?
Even kijken, Van der Poel heeft momenteel net zoveel vet op zijn lichaam als de gemiddelde overlever van Auschwitz, terwijl 50% van zijn ploeg hier op heeft gegeven omwille van ziekte.quote:Op woensdag 18 september 2024 15:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jouw obsessie met Mathieu van der Poel.
Ronde van Luxemburg is geen eendagswedstrijd.quote:Op woensdag 18 september 2024 15:18 schreef Slobeend het volgende:
Zijn er ooit twee eendagskoersen die tegelijkertijd plaatsvinden hemelsbreed zo dicht bij elkaar geweest? #durftevragen #leukefeitjes
Alpecin trekt nu wel kop van het peloton. Dus ze gaan waarschijnlijk wel voor MVDP.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:27 schreef Faraday01 het volgende:
Zou humor zijn als Vd Poel vandaag wint, dan mogen ze morgen met anderhalve knecht gaan controleren
Ja dat was een verspreking.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:34 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ronde van Luxemburg is geen eendagswedstrijd.![]()
Maar in 2009 vond het NK wielrennen in Landgraaf plaats.
Het BK in Aywaille.
Hemelsbreed circa 50km
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:27 schreef Faraday01 het volgende:
Zou humor zijn als Vd Poel vandaag wint, dan mogen ze morgen met anderhalve knecht gaan controleren
https://www.wielerflits.n(...)ge-mag-er-zeker-bij/quote:“Een ritzege zou hem uiteraard wel eens deugd doen”
Voor Van der Poel is er echter een groter doel: het prolongeren van zijn wereldtitel in het Zwitserse Zürich. De 29-jarige Nederlander zal de komende dagen – in de Ronde van Luxemburg – verder schaven aan zijn WK-vorm. “Zoals hij zondag zelf al aangaf: vijf dagen extra competitie zullen hem van pas komen. Het hadden er gerust nog wat méér mogen zijn. Maar ja, het is niet anders”, aldus Roodhooft.
“Het klassement wordt niet meteen een objectief, maar een ritzege zou hem uiteraard wel eens deugd doen. Dat mag er zeker bij.” Met vijf heuvelritten – op maat van de springveren – kan MVDP in ieder geval zijn hart ophalen.
Ik geleuf dat het wel meevalt.quote:Op woensdag 18 september 2024 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Van der Poel heeft een GROOT probleem. En dan kijk ik in eerste instantie naar Zurich.
Waarom? Ziek worden is geen kwestie van een paar uur.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geleuf dat het wel meevalt.
Denk dat ze het werk graag aan anderen over zullen laten. Ze zullen niet alles op alles zetten om deze ronde te winnenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:18 schreef Faraday01 het volgende:
Jente Michels gaat morgen een zware dag tegemoet
Verliezen van iemand met tot vandaag slechts 1 profzegequote:Op woensdag 18 september 2024 17:37 schreef Mani89 het volgende:
De nooit winnende Aranburu doet er ook altijd alles aan om niet te winnen.
Kapotgemaakt door Lottoquote:Op woensdag 18 september 2024 18:19 schreef Marcoss het volgende:
De Lie toch ook niet de step gezet dit jaar die verwacht werd na Québec vorig jaar..
Koerst toch ook veel te veel. En dan ook nog vanuit Canada overkomen, kan nooit ideaal zijn.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:19 schreef Marcoss het volgende:
De Lie toch ook niet de step gezet dit jaar die verwacht werd na Québec vorig jaar..
Oh ja, hij was al tweede in het jaar dat MvdP wonquote:Op woensdag 18 september 2024 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bini die voor de vierde keer de GP Wallonie rijdt en nog steeds niet snapt hoe je de laatste bocht moet aansnijden.
Wint anders met de vingers in de neus, sukkelaar.
Weet niet of het uit voorzorg is of dat de val zo zwaar was dat ie sowieso niet verder kon. Ideaal is in ieder geval anders. Best een outsider voor Zurich.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:04 schreef Pistolero het volgende:
Skjelmose heeft een groot probleem.
Fout gemaakt om even de andere tweets van deze man te bekijken. Hij is niet zo'n fan van Mathieu.quote:
Hij zei dat het WK in principe z'n laatste koers is volgens mij.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:06 schreef Fretwork het volgende:
Zou Thieuke ook nog Lombardije gaan rijden? Op dit gewicht zou het zonde zijn het niet te proberen.
Lars van de Berg.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:08 schreef McGrath het volgende:
Even gemist, maar wie is co-commentator bij de ronde van Luxemburg?
WK gravel is het doel na het WK waarschijnlijk. Het net gepresenteerde parcours in Lombardije is wel echt voor de klimmers. Denk niet dat het verleidelijk is om te proberen dit jaar.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:06 schreef Fretwork het volgende:
Zou Thieuke ook nog Lombardije gaan rijden? Op dit gewicht zou het zonde zijn het niet te proberen.
Heeft hij toch nog een ploeg deze ronde.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu lijkt te veel op een Trekrenner.
Hij reed in dienst van Skjelmose, die vandaag echter na een valpartij moest opgeven.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom heeft ie gisteren 8 minuten verloren?
Jij kende het fenomeen Mou nog niet?quote:Op donderdag 19 september 2024 14:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Fout gemaakt om even de andere tweets van deze man te bekijken. Hij is niet zo'n fan van Mathieu.
Dan is Groenewegen snel terug naar zijn sleuelbeenbreuk.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:38 schreef wimderon het volgende:
Alleraardigst veld in Koolskamp met Philipsen, Merlier, Milan, Meeus, Welsford, Groenewegen, Ewan, Jakobsen, Lund, Thijssen, Demare, Kristoff, De Kleijn en nog een hele hoop B-sprinters.
En ze gingen nog wel voor degene die als vierde van de ploeg eindigde, maar die raakte het wiel van Maestri in de finale kwijt.quote:
Jonas?quote:Op donderdag 19 september 2024 18:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij kende het fenomeen Mou nog niet?
Er bestaat maar 1 echte goede wielrenner in zijn ogen
Het leek er een beetje op, dat hij vandaag zijn Trek-shirt aan had. En Mads Pedersen is geen bedreiging voor het algemene klassement, en Trek heeft de laatste kilometers wel veel kopwerk gedaan. Silvan Dillier en Jente Michels kunnen niet alles oplossen voor MvdP.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Matig sprintje van Mathieu, trouwens.
Max erkend wielrennen niet als sport.quote:"In andere sporten gebeurt het ook, maar dan hangen er geen microfoons. In de Formule 1 worden de boordradio's uitgezonden. Ze zouden ook kunnen besluiten dat niet te doen."
Tot nu toe mogen vandaag de bloemen naar Visma en de Emiratenquote:Op vrijdag 20 september 2024 11:35 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het leek er een beetje op, dat hij vandaag zijn Trek-shirt aan had. En Mads Pedersen is geen bedreiging voor het algemene klassement, en Trek heeft de laatste kilometers wel veel kopwerk gedaan. Silvan Dillier en Jente Michels kunnen niet alles oplossen voor MvdP.
Hij heeft ze ook al gevondenquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laporte is op zoek naar muntjes.
Luxemburg komt op mij altijd vrij kunstmatig over. Te netjes, te aangeharkt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een fraai fietsgebied eigenlijk. De Ardennen met goede wegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |