abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214971469
Over Rapidshare gesproken, zie mijn 1ste topic.

Is er nou (een) rapidshare terug? https://rapidshare.io/
Al denk ik niet dat deze iets met het originele Rapidshare te maken heeft, die was immers failliet/gesloten.

Mag dat trouwens als een bedrijf failliet is/niet meer bestaat een nieuw bedrijf beginnen met dezelfde naam? (zelfs in dezelfde bussinnes)

Het is trouwens wel echt diefstal, zelfs het logo en slogan is gejat: RapidShare - Easy File Hosting
https://www.facebook.com/rapidshare.io/

[ Bericht 27% gewijzigd door Kerem op 13-09-2024 19:11:35 ]
pi_214971712
Zo das even nostalgie zeg. Daar downloaden ik prisom break in 4 delen anders was het bestand te groot. Gratis account dus de uren bij houden wanneer ik weer kon downloaden.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_214972817
Wel minder nostalgie dan Kazaa als je het mij vraagt.

Toch zou ik deze nieuwe Rapidshare niet zo snel gebruiken, die naam is uit de gratie geraakt met WeTransfer, Dropbox en taloze andere diensten. De naam Rapidshare staat bij mij ergens waar ook Gigi Agostino, iPod, windows 95 staat als je begrijpt wat ik bedoel. Ik weet heel goed wat het is, maar ik denk er verder niet aan. Desnietemin kan die rapidshare.io wel goed zijn.
Maar zou het toch een band hebben met de originele Rapidshare? Mensen die daar zijn ontslagen ofzo?
pi_214989127
Wel leuk. Ben eigenlijk ook wel bekend of die data nog ergens rondzwerft.

Maar goed, het gemak van Radarr/Sonarr is toch wel een stuk groter.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_214989848
Van Rapidshare? Nee lijkt me sterk die was gestopt. Een tijdje is het nog actief geweest als legale hostingdienst. Na het neerhalen van Megaupload. Maar dat sloeg totaal niet aan, en raakte uit de gratie.
https://en.wikipedia.org/wiki/RapidShare

Nu met videostreaming is het niet echt relevant meer, Filestube enzo is ook gestopt., The Pirate Bay bestaat nog (maar torrent sites is verder ook niet zo heel veel meer van over), en geen idee maar zijn nieuwsgroepen nog een beetje populair?
  zondag 15 september 2024 @ 18:20:05 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_214990856
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 18:55 schreef Kerem het volgende:
Mag dat trouwens als een bedrijf failliet is/niet meer bestaat een nieuw bedrijf beginnen met dezelfde naam? (zelfs in dezelfde bussinnes)
Als iemand ooit rechten op die naam heeft verkregen, en die niet verlopen zijn, dan niet. Maar dan moet, als het tot een rechtzaak zou komen, de eigenaar ook nog wel in staat zijn aannemelijk te maken dat het bedrijf uiteindelijk\ weer gebruik gaat maken van deze naam.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_214992086
Dan denk ik in dit geval niet, een bedrijf dat failliet is kan moeilijk een rechtzaak aanspannen lijkt mij.
Ten 1ste de kosten al (failliet is eigenlijk bankroet), en verder tja wat zouden ze er aan hebben als ze toch failliet zijn?
pi_214992335
Ik dacht dat rapidgator en dergelijke het gat hadden opgevuld.
pi_214992409
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 19:24 schreef spierbal het volgende:
Zo das even nostalgie zeg. Daar downloaden ik prisom break in 4 delen anders was het bestand te groot. Gratis account dus de uren bij houden wanneer ik weer kon downloaden.
Ja das rapidshare he.
pi_215036275
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 16:26 schreef Kerem het volgende:
Van Rapidshare? Nee lijkt me sterk die was gestopt. Een tijdje is het nog actief geweest als legale hostingdienst. Na het neerhalen van Megaupload. Maar dat sloeg totaal niet aan, en raakte uit de gratie.
https://en.wikipedia.org/wiki/RapidShare

Nu met videostreaming is het niet echt relevant meer, Filestube enzo is ook gestopt., The Pirate Bay bestaat nog (maar torrent sites is verder ook niet zo heel veel meer van over), en geen idee maar zijn nieuwsgroepen nog een beetje populair?

Private torrent sites zijn nog erg actief en snel.
pi_215092566
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:01 schreef Ace1 het volgende:

[..]
Private torrent sites zijn nog erg actief en snel.
:Y

Nieuw uitgezonden spul is dan meestal binnen 2 uur op de site.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_215096951
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 18:20 schreef mvdejong het volgende:

[..]
Als iemand ooit rechten op die naam heeft verkregen, en die niet verlopen zijn, dan niet. Maar dan moet, als het tot een rechtzaak zou komen, de eigenaar ook nog wel in staat zijn aannemelijk te maken dat het bedrijf uiteindelijk\ weer gebruik gaat maken van deze naam.
Of diegene kan de naam verkopen, en dan kan iemand anders er mee doen wat hij wil.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')