Als iemand ooit rechten op die naam heeft verkregen, en die niet verlopen zijn, dan niet. Maar dan moet, als het tot een rechtzaak zou komen, de eigenaar ook nog wel in staat zijn aannemelijk te maken dat het bedrijf uiteindelijk\ weer gebruik gaat maken van deze naam.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:55 schreef Kerem het volgende:
Mag dat trouwens als een bedrijf failliet is/niet meer bestaat een nieuw bedrijf beginnen met dezelfde naam? (zelfs in dezelfde bussinnes)
Ja das rapidshare he.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:24 schreef spierbal het volgende:
Zo das even nostalgie zeg. Daar downloaden ik prisom break in 4 delen anders was het bestand te groot. Gratis account dus de uren bij houden wanneer ik weer kon downloaden.
Private torrent sites zijn nog erg actief en snel.quote:Op zondag 15 september 2024 16:26 schreef Kerem het volgende:
Van Rapidshare? Nee lijkt me sterk die was gestopt. Een tijdje is het nog actief geweest als legale hostingdienst. Na het neerhalen van Megaupload. Maar dat sloeg totaal niet aan, en raakte uit de gratie.
https://en.wikipedia.org/wiki/RapidShare
Nu met videostreaming is het niet echt relevant meer, Filestube enzo is ook gestopt., The Pirate Bay bestaat nog (maar torrent sites is verder ook niet zo heel veel meer van over), en geen idee maar zijn nieuwsgroepen nog een beetje populair?
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:01 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Private torrent sites zijn nog erg actief en snel.
Of diegene kan de naam verkopen, en dan kan iemand anders er mee doen wat hij wil.quote:Op zondag 15 september 2024 18:20 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Als iemand ooit rechten op die naam heeft verkregen, en die niet verlopen zijn, dan niet. Maar dan moet, als het tot een rechtzaak zou komen, de eigenaar ook nog wel in staat zijn aannemelijk te maken dat het bedrijf uiteindelijk\ weer gebruik gaat maken van deze naam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |