Dat zekerquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat fijn dat ze het serieus nemen.
Een huis vol met Polen als buren. Die continu blowende en schreeuwend in de tuin staan. Met afentoe extra harde muziek tussendoor.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is mij even ontgaan wat er speelt, maar melden. Elke keer, zodat er een flink dossier wordt opgebouwd
Ja het is vulling, niet het Hauptleckeresquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:58 schreef derLudolf het volgende:
Mwoah. Geht. Mn Bratkartoffeln waren lekkerder. Beetje van het vet met spek en ui daarvan over de Spätzle deed ze wel goed overigens.
Bij mijn wederhelft haar oud werkgever zijn ze heel alert en is er zero tolerance op het huren van een woning om die vervolgens -illegaal- door te verhuren. Danwel voor airb&b danwel om te vullen met tien keer meer arbeiders dan eigenlijk in de woning passen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zeker
Net al de eerste geluidsopname kunnen maken
[..]
Een huis vol met Polen als buren. Die continu blowende en schreeuwend in de tuin staan. Met afentoe extra harde muziek tussendoor.
De reden dat we de hele zomer geen raam of deur open kunnen zetten.
Sättigungsbeilage noemen ze het op de kaartquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het is vulling, niet het Hauptleckeres
Ben blij dat je geen geweekte spaanplaat krijgtquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sättigungsbeilage noemen ze het op de kaart
Ze hebben een flinke overkapping geknutseld dus zouden weinig last hebben van die waterslang.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Wel goed geïntegreerd dan als ze blowen ipv zuipenMaar idd, als je de hele tijd in de wietlucht zit
![]()
![]()
Dan kan ik niet uitsluiten dat ik de waterslang er al eens op had gezet.
Nog even afgezien van de geluidshinder
Op dit onderwerp leek de woningbouw nu niet echt aan te slaanquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij mijn wederhelft haar oud werkgever zijn ze heel alert en is er zero tolerance op het huren van een woning om die vervolgens -illegaal- door te verhuren. Danwel voor airb&b danwel om te vullen met tien keer meer arbeiders dan eigenlijk in de woning passen.
Maar dat kan je ook bij de gemeente melden. Te veel is te gevaarlijk. De gemeente moet handhaven en heeft meer mogelijkheden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op dit onderwerp leek de woningbouw nu niet echt aan te slaan![]()
Beetje jammer want de woning is ooit dus verhuurd aan 2 vrouwen en 1 kind. En nu zitten er minstens 3 gezinnen.
Maar goed, wie weet doen ze in de toekomst hier wel wat aan.
Oja goed puntquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar dat kan je ook bij de gemeente melden. Te veel is te gevaarlijk. De gemeente moet handhaven en heeft meer mogelijkheden.
https://rentslam.com/woonfraude/overbewoning/
En bij de wijkagent, riep iemand hier in huis.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar dat kan je ook bij de gemeente melden. Te veel is te gevaarlijk. De gemeente moet handhaven en heeft meer mogelijkheden.
https://rentslam.com/woonfraude/overbewoning/
Had nog niet gereageerd, maar wat raar van dat bloedonderzoek, zou iemand toch moeten weten.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, na een rustiger dagje vandaag (alsnog ziekenhuis, museum, lunchen, ziekenhuis) gaan we morgen naar Eindhoven. Via Van der Valk in Tilburg waar we gaan ontbijten. Dan naar Next Nature Museum, Intelligentia Ice voor lunch, Philips Museum, rondje stad en dan naar een van de drie restaurants die hier zijn genoemd.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:06 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. ik zit.. een uurtje rijden voor concert van Gregory Porter![]()
Als er 300 mam in dit theater passen is het veel.. lekker knus en heerlijk op de 7e rij
Ze verkochten 1 persoons kaartjes, en aangezien de chef het niks vind deed ik het mezelf kado..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |