abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 13 september 2024 @ 18:41:26 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214971350
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_214971356
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat fijn dat ze het serieus nemen.
Dat zeker O+
Net al de eerste geluidsopname kunnen maken _O-

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 18:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is mij even ontgaan wat er speelt, maar melden. Elke keer, zodat er een flink dossier wordt opgebouwd :)
Een huis vol met Polen als buren. Die continu blowende en schreeuwend in de tuin staan. Met afentoe extra harde muziek tussendoor.

De reden dat we de hele zomer geen raam of deur open kunnen zetten.
  Moderator vrijdag 13 september 2024 @ 18:45:02 #3
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214971381
Wel goed geïntegreerd dan als ze blowen ipv zuipen :+ Maar idd, als je de hele tijd in de wietlucht zit :r :r :r Dan kan ik niet uitsluiten dat ik de waterslang er al eens op had gezet.
Nog even afgezien van de geluidshinder
pi_214971400
Taa tüü taa tüü
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 13 september 2024 @ 18:48:06 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214971414
Overal hier zie je Spätzle als Beilage (of als hoofdgerecht)

Die had ik nog nooit gehad, dus ik vroeg of ik een kleine portie kon krijgen om te proberen. Ik was even vergeten dat ze dat begrip niet kennen.

Heel bijzonder vind ik ze niet overigens.
pi_214971471
eiernoodles. Soort. Lekker :9
  Moderator vrijdag 13 september 2024 @ 18:58:35 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214971491
Mwoah. Geht. Mn Bratkartoffeln waren lekkerder. Beetje van het vet met spek en ui daarvan over de Spätzle deed ze wel goed overigens.
pi_214971494
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 18:58 schreef derLudolf het volgende:
Mwoah. Geht. Mn Bratkartoffeln waren lekkerder. Beetje van het vet met spek en ui daarvan over de Spätzle deed ze wel goed overigens.
Ja het is vulling, niet het Hauptleckeres
pi_214971501
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 18:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat zeker O+
Net al de eerste geluidsopname kunnen maken _O-
[..]
Een huis vol met Polen als buren. Die continu blowende en schreeuwend in de tuin staan. Met afentoe extra harde muziek tussendoor.

De reden dat we de hele zomer geen raam of deur open kunnen zetten.
Bij mijn wederhelft haar oud werkgever zijn ze heel alert en is er zero tolerance op het huren van een woning om die vervolgens -illegaal- door te verhuren. Danwel voor airb&b danwel om te vullen met tien keer meer arbeiders dan eigenlijk in de woning passen.
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator vrijdag 13 september 2024 @ 19:14:10 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214971595
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2024 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja het is vulling, niet het Hauptleckeres
Sättigungsbeilage noemen ze het op de kaart
pi_214971721
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 19:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Sättigungsbeilage noemen ze het op de kaart
Ben blij dat je geen geweekte spaanplaat krijgt :P
  vrijdag 13 september 2024 @ 20:06:18 #12
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214972184
Zo.. ik zit.. een uurtje rijden voor concert van Gregory Porter O+
Als er 300 mam in dit theater passen is het veel.. lekker knus en heerlijk op de 7e rij

Ze verkochten 1 persoons kaartjes, en aangezien de chef het niks vind deed ik het mezelf kado.. *;
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_214972437
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Wel goed geïntegreerd dan als ze blowen ipv zuipen :+ Maar idd, als je de hele tijd in de wietlucht zit :r :r :r Dan kan ik niet uitsluiten dat ik de waterslang er al eens op had gezet.
Nog even afgezien van de geluidshinder
Ze hebben een flinke overkapping geknutseld dus zouden weinig last hebben van die waterslang.

Ik vond wel bijzonder dat de woningbouw de stank van het blowen dus geen overlast vinden.
pi_214972468
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2024 19:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Bij mijn wederhelft haar oud werkgever zijn ze heel alert en is er zero tolerance op het huren van een woning om die vervolgens -illegaal- door te verhuren. Danwel voor airb&b danwel om te vullen met tien keer meer arbeiders dan eigenlijk in de woning passen.
Op dit onderwerp leek de woningbouw nu niet echt aan te slaan -O-
Beetje jammer want de woning is ooit dus verhuurd aan 2 vrouwen en 1 kind. En nu zitten er minstens 3 gezinnen.
Maar goed, wie weet doen ze in de toekomst hier wel wat aan.
pi_214972516
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 20:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Op dit onderwerp leek de woningbouw nu niet echt aan te slaan -O-
Beetje jammer want de woning is ooit dus verhuurd aan 2 vrouwen en 1 kind. En nu zitten er minstens 3 gezinnen.
Maar goed, wie weet doen ze in de toekomst hier wel wat aan.
Maar dat kan je ook bij de gemeente melden. Te veel is te gevaarlijk. De gemeente moet handhaven en heeft meer mogelijkheden.

https://rentslam.com/woonfraude/overbewoning/
We have far more in common than that which devides us..
pi_214972546
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar dat kan je ook bij de gemeente melden. Te veel is te gevaarlijk. De gemeente moet handhaven en heeft meer mogelijkheden.

Oja goed punt :) dankjewel voor de herinnering.
pi_214973119
Hopelijk leidt het ergens toe, @Sarabi!

@Lucky_Strike wat fijn van de heel fijne reumatoloog, maar wat balen van het bloedprikgedoe en dat ze geen idee hebben nog wat er aan de hand (..) is. Hopelijk geeft het bloedonderzoek meer richting!

Ik vroeg of date morgen in ochtend of middag wat wilde gaan drinken. Date zei: middag is leuk, dan kunnen we ook gebakje eten.
Ik zit nog in dubio of dit nou pluspunten zijn, want gebakje eten, of minpunten, want gebakjes kun je toch gewoon de hele dag door eten? ;)
pi_214973226
Als de dater leuk is dan plus, is de dater stom dan min.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214973355
Gebakje eten is een test! Hóe eet men een tompouce bijv.
Of hebben jullie glapjes gemaakt over gebakjes.

Einde van de middag 2 x 4 verschillende muffins en snickergebakjes en de reuze kaart namens de buren op onze rij gebracht naar het Bruidspaar en kinderen. Die waren blij verrast. :Y)

Nu de stress van examens doen eraf is bij de studente, spreekt zij verrassend met goede zinsopbouw! Heeft “leuk” gewerkt bij de Bieb.
En ik heb Dikkertje Dap voor haar gezongen🎼 want wij kwamen Jip en Janneke tegen in een tekst. Die kinderboeken was zij nog niet tegengekomen in de Bieb.
Wel bij de hema 😂. Met Takkie.
pi_214973516
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En bij de wijkagent, riep iemand hier in huis.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_214973766
Zo, na een rustiger dagje vandaag (alsnog ziekenhuis, museum, lunchen, ziekenhuis) gaan we morgen naar Eindhoven. Via Van der Valk in Tilburg waar we gaan ontbijten. Dan naar Next Nature Museum, Intelligentia Ice voor lunch, Philips Museum, rondje stad en dan naar een van de drie restaurants die hier zijn genoemd.
Spoilers!
pi_214973827
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, na een rustiger dagje vandaag (alsnog ziekenhuis, museum, lunchen, ziekenhuis) gaan we morgen naar Eindhoven. Via Van der Valk in Tilburg waar we gaan ontbijten. Dan naar Next Nature Museum, Intelligentia Ice voor lunch, Philips Museum, rondje stad en dan naar een van de drie restaurants die hier zijn genoemd.
Had nog niet gereageerd, maar wat raar van dat bloedonderzoek, zou iemand toch moeten weten.

Veel plezier morgen.
Ik ga naar een kinderverjaardag (met bijna allemaal leuke volwassenen :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_214973872
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 20:06 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. ik zit.. een uurtje rijden voor concert van Gregory Porter O+
Als er 300 mam in dit theater passen is het veel.. lekker knus en heerlijk op de 7e rij

Ze verkochten 1 persoons kaartjes, en aangezien de chef het niks vind deed ik het mezelf kado.. *;
O+

Ik ga graag en regelmatig in mn up naar een concert, heerlijk!
pi_214973896
Was fijn ff een borrel bij de zieke 81 jarige oudste vriend van g vanaaf O+
pi_214974600
Ik ben niet helemaal content met dat nieuwe ritme dat ik ineens lijk te bezitten. Sliep wel voor 23:00 dus het was wel bijna 8 uur solide slaap. Was ook nodig want ik viel gisterenavond 3x in slaap op de bank. :')
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')