wat is akkoord en lekker. Of bedoelje wat andersquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:42 schreef marc0871 het volgende:
Het is akkoord.
Ja lekker. Nog meer bezuinigen.
De gemiddelde inburgeraar moet al aan hogere eisen voldoen dan een roomblanke HBO'er, qua Nederlandse taal.
Moslims die gaan op vrijdagmiddag naar de moskee.
Wat doe jij dan nog in je nest?
Oh, vertel dan eens wat meer over?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:42 schreef marc0871 het volgende:
De gemiddelde inburgeraar moet al aan hogere eisen voldoen dan een roomblanke HBO'er, qua Nederlandse taal.
Mooi jij snap ut ook nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oh, vertel dan eens wat meer over?
Nee joh hbo'ers moeten sinds enige jaren ook een taal en rekenniveau kunnen aantonen, belachelijk genoeg dat het nodig is.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:42 schreef marc0871 het volgende:
Het is akkoord.
Ja lekker. Nog meer bezuinigen.
Moslims die gaan op vrijdagmiddag naar de moskee.
Wat doe jij dan nog in je nest?
Oh jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee joh hbo'ers moeten sinds enige jaren ook een taal en rekenniveau kunnen aantonen, belachelijk genoeg dat het nodig is.
wat bedoel je. Ik heb aleen Netflix en nederlandse senders ook Belgise en Duitse. Oh ja en ook BBC en omroep max.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee joh hbo'ers moeten sinds enige jaren ook een taal en rekenniveau kunnen aantonen, belachelijk genoeg dat het nodig is.
Ha haha Ik kijk zo wie zo nooit naar het journaalquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:18 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
De huidige generatie wordt zo goed opgeleid om het journaal in makkelijke taal te kunnen begrijpen.
Zo speelt het rechtse kabinet de linkse NPO in de kaart.
En op faceboek Echt waar ik heb dat self gezienquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |