quote:Nee, doe niet zo maf. Ga lekker ergens anders hallucineren.
Op dinsdag 18 februari 2003 22:58 schreef Rembooo het volgende:
Het topic 'Wat lees je nu? Nummer acht!' op forum.fok.nl?
En momenteel lees ik niets bijzonders. Heb nog een paar boeken niet uit, heb nog een paar boeken op de "te lezen" stapel, same old same old.
Oh, Atrimar heeft nog een boek van Grisham achtergelaten, denk dat ik daar maar eens in begin vanavond. Niet zo'n enorme Grisham fan, maar hij was er wel enthousiast over.
blijft deze wel open?
Vijf delen plus bonus deel. In het Engels natuurlijk. Op de plee.
Blijven gave verhalen.
Stond al een poosje in de boekenkast, maar ik had nog wat andere liggen... nu dus aan begonnen. Begint goed, maar ik ben nog maar bij hoofdstuk 4...
quote:Wat valt je tegen aan LOTR dan? Of ben je nog bij het begin
Op dinsdag 18 februari 2003 23:03 schreef yvonne het volgende:
LOTR aan het herlezen, schiet niet op,, ik doe er al weken over en wat valt het tegen
blijft deze wel open?
ja, denk het wel, als we dit niet vol slowchatten tenminste
Ondertussen ook nog Utopia van Thomas Moore herlezen, hoewel ik eigenlijk helemaal niet van herlezen hou en The Teachings of The Essenes from Enoch to The Dead Sea Scrolls van Edmond Bordeaux Szekely.
En natuurlijk de gebruikelijke studieboeken.
quote:LOTR is supercool
Op dinsdag 18 februari 2003 23:03 schreef yvonne het volgende:
LOTR aan het herlezen, schiet niet op,, ik doe er al weken over en wat valt het tegen
blijft deze wel open?
Zelf ben ik mijn kennis van China aan het bijschaven met Wilde Zwanen.
quote:Ik ben al bijna op het einde, nog 200 pagina's, maar ik kan me niet herinneren dat het ZO stomvervelend en langdradig was.
Op dinsdag 18 februari 2003 23:05 schreef Isabeau het volgende:[..]
Wat valt je tegen aan LOTR dan? Of ben je nog bij het begin
ja, denk het wel, als we dit niet vol slowchatten tenminste
Al die uitweidingen, urenlange beschrijvingen van een stukje bloem bij wijze van voorbeeld.
Nee, valt tegen....
en natuurlijk vervelende boeken voor Nederlands (jaja ik zit nog op 5 HAVO te klooien) maar dat leest niet lekker omdat ik constant tussenstanden moet maken met schrijfwijze en andere vervelende dingen
Ik lees nu Catch-22 van Joseph Heller en de Gugenheimer triologie van Brusselmans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |