Ja, persoonlijk wordt ik daar onrustig van. Maar met escplus kan het wel met alle shows naast elkaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:50 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon meerdere schermen tegelijk open zetten, en het geluid switchen afhankelijk van waar er gezongen wordt.
Ja, hoewel ik altijd op m'n TV kijk en het fijner vind om me op één ding tegelijkertijd te richten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:50 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon meerdere schermen tegelijk open zetten, en het geluid switchen afhankelijk van waar er gezongen wordt.
Ik kan dat ook niet (meer). Met meerdere schermen open mis je meer dan dat je ziet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:52 schreef Strani het volgende:
Wij ESF-ers zijn gewoon heel snel overprikkeld
Ja en daarnaast zijn de topics ook leuker als meer mensen zich op dezelfde show richten. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet (meer). Met meerdere schermen open mis je meer dan dat je ziet.
Je kent je klassiekers. Dit eerste nummer gaat daar niet bijhoren.quote:
Ik vrees het ook nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kent je klassiekers. Dit eerste nummer gaat daar niet bijhoren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |