Best weinig bekende namen.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:40 schreef Momo het volgende:
Bekenden Fiinka, Khayat, Yagody en Ziferblat zijn terug bij Vidbir!
quote:In Nederland is veel aandacht voor de begeleiding van de deelnemer aan het Eurovisiesongfestival, maar in Oekraïne is deelname aan het liedjesfestijn een zaak van landsbelang. Songfestivalblogger Renske ten Veen vraagt daar in deze ingezonden bijdrage aandacht voor.
Dan moeten ze het live wel wat omhoog trekken, want dit is een prima liedje, maar het lijkt me niet iets wat normaliter jury en televoters zo enorm kan overtuigen dat ze dit de beste vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:43 schreef Momo het volgende:
Kan Ziferblat het songfestival winnen met dit nummer? Lijkt mij een goede kandidaat met goed live optreden.
Nee gewoon een TV studio volgens mij, rond Kyiv worden meeste raketten tegengehoudenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:35 schreef NailQueen het volgende:
Wordt het weer gehouden in een treinstation?
Hou je nog genoeg over voor Sanremo?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:38 schreef Strani het volgende:
Ik heb voor deze superzaterdag en de Super Bowl genoeg snacks in huis gehaald om een heel dorp obesitas mee te geven dus ik ben er klaar voor.
Daarvoor zal een nieuwe snackrun naar de supermarkt ingepland worden!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hou je nog genoeg over voor Sanremo?
Die zoeken we op. Maar wel een mooie opening.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:39 schreef Momo het volgende:
Masha heeft veel Russische vijanden gemaakt nadat ze een nummer had gemaakt die ongeveer zoiets als "Stop de Rus in de lijkzak" betekend.
Ik denk dat eerst ongeveer 2 uur show is daarna een break en dan uitslag. Gelukkig sluit dat goed aan op Finland dat 20:00 uur begint.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:45 schreef Strani het volgende:
Weet iemand waarom deze show vier uur moet duren? Is dat om de Russen in slaap te krijgen en dan direct toeslaan richting Moskou?
Oh mooi zoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat eerst ongeveer 2 uur show is daarna een break en dan uitslag. Gelukkig sluit dat goed aan op Finland dat 20:00 uur begint.
Ik denk dat het meest logische pad Oekraine - Finland - Malta is. Malta begint weer later en heeft verrassend gezien 3 nummers die best goed zouden doen op ESF. Letland en alle halve finales geloof ik wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh mooi zoIk loop jou gewoon achterna vanavond, jij weet meestal wel wat interessant is.
Je kan ook gewoon meerdere schermen tegelijk open zetten, en het geluid switchen afhankelijk van waar er gezongen wordt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat het meest logische pad Oekraine - Finland - Malta is. Malta begint weer later en heeft verrassend gezien 3 nummers die best goed zouden doen op ESF. Letland en alle halve finales geloof ik wel.
Dat heb ik een keer gedaan maar ik heb daar de concentratie niet voor.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:50 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon meerdere schermen tegelijk open zetten, en het geluid switchen afhankelijk van waar er gezongen wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |