Als debieltjes hier niet waren toegestaan begrijp ik niet wat jij hier doetquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:56 schreef vrijgevochten het volgende:
Is er al duidelijk wat hier allemaal wel en niet mag
Is debieltje al toegestaan
Akkoord en bedanktquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als debieltjes hier niet waren toegestaan begrijp ik niet wat jij hier doet
Welkom terug makker
Is als ik het goed begrijp het gemiddel van x jaar berekend in 2017quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is die wel up to date met dit jaar?
Hoe weet jij wie daar post meneertje?quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:09 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die in KPD posten kan ik niet serieus nemen
Even snelle backgroundcheck maat. Daar zijn al teveel fouten gemaakt in het verledenquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe weet jij wie daar post meneertje?
Ik kan dat niet zien volgens mijquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even snelle backgroundcheck maat. Daar zijn al teveel fouten gemaakt in het verleden
Wie neem jij eigenlijk wel serieusquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:09 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die in KPD posten kan ik niet serieus nemen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zien volgens mij
Ik durf daar niet meer te kijken. Al die dikke wijven die zich 'volslank' noemen, alleen maar van die simps die zeggen hoe mooi ze wel niet zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:26 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik ook niet
Fokkie zit gewoon in kpd te gluren en durft niets te posten
O je zou ze niet doen?quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:43 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik durf daar niet meer te kijken. Al die dikke wijven die zich 'volslank' noemen, alleen maar van die simps die zeggen hoe mooi ze wel niet zijn.
Je hebt de vette zeug laten staanquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:03 schreef vrijgevochten het volgende:
Even die vette zeug uit de op halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |