quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:35 schreef golfer het volgende:
Werd al uitgebreid besproken in Da_Sandman in VBL / AFC AJAX #3817 ACAB
Klinkt alsof ze binnenkwam in een omgeving nog vol sigarenlucht, multmappen, ordners en een Windows 95 computer met Excel erop.quote:De afgelopen jaren hebben we enorme stappen gezet in de strategische planning, de professionalisering van onze processen, de verdere digitalisering en de beoogde cultuurverandering.
Verder snap ik wel dat ze nu al weggaat.quote:het verder professionaliseren van de organisatie
quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:12 schreef Fer het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze binnenkwam in een omgeving nog vol sigarenlucht, multmappen, ordners en een Windows 95 computer met Excel erop.
Bij voetbalclubs is dat ook vaak zo.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:12 schreef Fer het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze binnenkwam in een omgeving nog vol sigarenlucht, multmappen, ordners en een Windows 95 computer met Excel erop.
Ze kreeg geen Dick pics dus logisch teleurgesteld vertrokkenquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:12 schreef Fer het volgende:
Ik denk dat jij het nieuws niet helemaal gevolgd hebt ?quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:17 schreef monkyyy het volgende:
Tijd voor een CFO die eerlijk, hardwerkend en integer is. Ik stel Gerrit Zalm voor. @:ikweethetookniet
Ga ik voor Henk Kamp.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:17 schreef monkyyy het volgende:
Tijd voor een CFO die eerlijk, hardwerkend en integer is. Ik stel Gerrit Zalm voor. @:ikweethetookniet
Zonde zo’n niet-integere bestuurder. Zo zie je maar hoe belangrijk het is om er een goede accountant op te zetten, zoals Deloitte of KPMG.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het nieuws niet helemaal gevolgd hebt ?
ABN Amro is een schikking van 480 miljoen euro overeengekomen met het Openbaar Ministerie. De staatsbank werd ervan verdacht te weinig te hebben gedaan om witwassen te voorkomen. Het OM is een onderzoek gestart naar drie oud-bestuurders van ABN, onder wie Gerrit Zalm, bevestigt hij desgevraagd aan de NOS
https://nos.nl/artikel/23(...)rrit-zalm-onderzocht
Hij heeft wel tijd want geen baan meer![]()
![]()
![]()
Wel straks er even tussenuit wegens “vakantie” in staatshotel
Ik geef daar nog geen ¤50 aan uit hoor.quote:
Nooo, die is heel erg fout.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:17 schreef monkyyy het volgende:
Die foto's wat jij plaatst zijn ook matige shots kerel. Die vrouw is matig.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Matige shots kun je van iedereen wel maken. Voor een dame van 45+ echt een knapperd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |