SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
ik drink die dan gewoon opquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:45 schreef Recce het volgende:
Er is zo'n minivliegje in m'n koffie geland.
Ahja.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
diagnostiek
En vraag komt niet vanuit mij maar vanuit therapeuten
nee want het wordt vergoed. Ben aan het inlezen wat die test inhoudt, daar staan prijzen bijquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Ahja.
Maar ben jij nu zelf dan aan het uitzoeken wat het kost ofzo?
• Naam gevenquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:45 schreef Recce het volgende:
Er is zo'n minivliegje in m'n koffie geland.
Mijn genre is onbedoelde anti-humor, denk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:42 schreef Crack_ het volgende:
ik vroeg me hierdoor af of er genres voor humor bestaan, en yes natuurlijk!
https://en.wikipedia.org/wiki/Comedic_genres
Robbie is een ex-vliegje, vrees ik.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
• Naam geven
• Redden
• Foto's maken
Doe ik ook meestal
Ik niet. Wordt ook door een derde partij afgenomen neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Het was niet meer dan verbazing dat iets zo duur ismaar dat heb ik wel meer met medische dingen of therapie blablabla
![]()
ben je me aan het testen met je humor?!?!?!quote:
ja, boeiendquote:
nomnomnomquote:
Vond je het heel erg niet-grappig?quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
ben je me aan het testen met je humor?!?!?!
Ooooh, zo. Bij intelligentietest is mijn eerste associatie een "wat is je IQ"-test en dat nummer vind ik niet zo boeiend (als in, ik weet in welke range ik ongeveer val en daaraan valt genoeg te duiden).quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah, ja dat is hier wel het geval. Vooral veel inzichten in de manier waarop je denkt op ehh zeven verschillende vlakken ofzo geloof ik. Het doel is niet 'ben je intelligent' ofzo
Same.quote:
Ja, de koffie drink ik wel op natuurlijk. Ik denk dat Crack_ het vliegje ook opdrinkt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same.
Ok, wel even het vliegje eruit hengelen. Dat wel weer.
Wat zijn die 7 vlakken dan? Want het soort test dat ik gedaan heb ooit bestond ook uit meerdere onderdelen (rekenkundig, taal(inzicht), logica, ruimtelijk inzicht en nog wel wat). Maar is in principe nog steeds wel een intelligentietest.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah, ja dat is hier wel het geval. Vooral veel inzichten in de manier waarop je denkt op ehh zeven verschillende vlakken ofzo geloof ik. Het doel is niet 'ben je intelligent' ofzo
Dat zou kunnen. Denk dat dat humor is waarbij ik denk 'wat is nu het grapje', zoals de naam ook wel beetje zegtquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn genre is onbedoelde anti-humor, denk ik.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik niet. Wordt ook door een derde partij afgenomen neem ik aan?
Dat soort dingen kost vaak mede zoveel juist omdat het door bedrijven betaald wordt en niet door individuen.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Vond je het heel erg niet-grappig?
nou we sssssssuper aardigquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:55 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
leugens
@:bitterbal @:ettovanbelgie
ja koffie is een beetje te warm voor ze denk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Robbie is een ex-vliegje, vrees ik.
Omdat er voor bedrijven allerlei regelingen bestaan om vaak dat soort uitgaven te kunnen aftrekken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:58 schreef Crack_ het volgende:
![]()
en waarom is het duurder omdat het door bedrijven betaald wordt? Of kopen zij dit als pakket ofzo
[..]
* Recce geeft diagnose autisme.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Denk dat dat humor is waarbij ik denk 'wat is nu het grapje', zoals de naam ook wel beetje zegt
[..]![]()
en waarom is het duurder omdat het door bedrijven betaald wordt? Of kopen zij dit als pakket ofzo
[..]zoekende naar de 'oke maar hoezo, hoeveel eiwit denk je dat zo'n beestje heeft!!! hoeveel eiwit denk je dat ik inneem als je denkt dat zo'n vliegje iets gaat toevoegen!!!!'
![]()
heb je in de rij gestaan voor de nieuwe patta?quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat er voor bedrijven allerlei regelingen bestaan om vaak dat soort uitgaven te kunnen aftrekken.
Even heel simpel gezegd maakt het dan dus bijna niet uit wat het kost.
Ik koop geen hypeschoenen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je in de rij gestaan voor de nieuwe patta?
nice. waar is dit?quote:
Ahh, ja dat snap ik. Dat voelt ook meer als een 'ik wil zeggen dat ik slim ben' want dat is 'beter' ofzoietsquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooooh, zo. Bij intelligentietest is mijn eerste associatie een "wat is je IQ"-test en dat nummer vind ik niet zo boeiend (als in, ik weet in welke range ik ongeveer val en daaraan valt genoeg te duiden).Als ze veel meer aspecten dan dat testen, is de toegevoegde waarde wat duidelijker.
Ging wel eens zo'n vliegje eruit vissen maar dan zat ik met mn vinger te roeren en dat vond ik uiteindelijk minder smakelijkquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de koffie drink ik wel op natuurlijk. Ik denk dat Crack_ het vliegje ook opdrinkt.
Het is ook een intelligentietest maar het doel is (zover ik heb begrepen) niet 'is deze mevrouw intelligent', het doel is meer 'hoe denkt zij' en dit is icm kei veel andere testen want de grote vraag is 'hoe werkt haar hoofd' met als doel 'wat is aangeleerd en wat is nature'. Omdat dat nogal uitmaakt voor de therapie die je gaat krijgenquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat zijn die 7 vlakken dan? Want het soort test dat ik gedaan heb ooit bestond ook uit meerdere onderdelen (rekenkundig, taal(inzicht), logica, ruimtelijk inzicht en nog wel wat). Maar is in principe nog steeds wel een intelligentietest.
Ooooohquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat er voor bedrijven allerlei regelingen bestaan om vaak dat soort uitgaven te kunnen aftrekken.
Even heel simpel gezegd maakt het dan dus bijna niet uit wat het kost.
hahahaquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:03 schreef Ama het volgende:
Yoghurtijsdrinken waarom komt er geen frummeltje onder als ik dat typ, dat bestaat toch niet echt?
FOUT, ik ben een schijn-autistquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:05 schreef Recce het volgende:
[..]
* Recce geeft diagnose autisme.
Zo, dat is dan 600 euro.
Ja! Goed gezienquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dit vanuit de Main Tower in Frankfurt?
Was niet heel moeilijk iddquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dit vanuit de Main Tower in Frankfurt?
Ik krijg wel een waarschuwing dat het mogelijk erotisch materiaal betreft en of ik wel 18 benquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:10 schreef Karzai het volgende:
Hier ben ik in actie
https://imgur.com/a/fpryQa6
Karzai is too sexy for your screen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg wel een waarschuwing dat het mogelijk erotisch materiaal betreft en of ik wel 18 ben
Nee dat is @dud0rquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks pas je in geen enkel hokje.
ja ik ookquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg wel een waarschuwing dat het mogelijk erotisch materiaal betreft en of ik wel 18 ben
Met een beetje duwen past alles?quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks pas je in geen enkel hokje.
ja zag ik. Maar ja wamoekdaardoenjohquote:
Toch maar helemaal af gekeken, misschien dat je nog eoa stier met een enorme lul ervan gemaakt had of zo. Maar helaasquote:
Een bepaalde score i.c.m. andere kenmerken (gedrags) kan natuurlijk wel een symptoom zijn van bepaalde 'aandoeningen'.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ja dat snap ik. Dat voelt ook meer als een 'ik wil zeggen dat ik slim ben' want dat is 'beter' ofzoiets![]()
Heb overigens ook geen streven om slim te zijn of om slim genoemd te worden of whatever. Zou ook niet weten wat dat zou toevoegen
Ahjaquote:[..]
Het is ook een intelligentietest maar het doel is (zover ik heb begrepen) niet 'is deze mevrouw intelligent', het doel is meer 'hoe denkt zij' en dit is icm kei veel andere testen want de grote vraag is 'hoe werkt haar hoofd' met als doel 'wat is aangeleerd en wat is nature'. Omdat dat nogal uitmaakt voor de therapie die je gaat krijgen
En het zijn er vier, correctieverbaal begrip, perceptueel redeneren, werkgeheugen en verwerkingssnelheid
Ach ja beter als in Tsjechië blijven en misschien niet meer weg kunnen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zag ik. Maar ja wamoekdaardoenjoh![]()
Financiële hoofdstad van Europa, leuk. Maar zou het niet zo snel bedenken voor een citytrip of zo
https://www.museumsufer.d(...)eutschen-bundesbank/quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:17 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ach ja beter als in Tsjechië blijven en misschien niet meer weg kunnen.
We vermaken ons wel
jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Een bepaalde score i.c.m. andere kenmerken (gedrags) kan natuurlijk wel een symptoom zijn van bepaalde 'aandoeningen'.
[..]
Ahja
[ afbeelding ]
100 miljard biljoen biljetjes jatogggggquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Financiële hoofdstad van Europa, leuk.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:20 schreef Modus het volgende:
[..]
100 miljard biljoen biljetjes jatoggggg
quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.museumsufer.d(...)eutschen-bundesbank/
Biljetjesmuseum kan wel natuurlijk. Heb ik in Praag al weleens bekeken trouwens
oh leuk zegquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:10 schreef Karzai het volgende:
Hier ben ik in actie
https://imgur.com/a/fpryQa6
ja dat gaat altij zo toch met die releases?quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:10 schreef Modus het volgende:
[..]
3/4 van de verkochte paren staan alweer op MP
quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien maar eens naar kijken anders
Lang niet met alle schoenen hequote:Op vrijdag 13 september 2024 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat gaat altij zo toch met die releases?
Er staan voor die tijd sowieso nog minstens 8 andere travelsnacks op het programma. Waarvan 3 van reisjes die al wel ingepland zijn maar nog niet gemaakt.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
En verder treinen zat, en er is vast ook wel bratwurst, schnitzel en een potje bier te krijgen.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er staan voor die tijd sowieso nog minstens 8 andere travelsnacks op het programma. Waarvan 3 van reisjes die al wel ingepland zijn maar nog niet gemaakt.
oh wow, zoveel!!! Leuke vooruitzichtenquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er staan voor die tijd sowieso nog minstens 8 andere travelsnacks op het programma. Waarvan 3 van reisjes die al wel ingepland zijn maar nog niet gemaakt.
'doe mij maar een bier met een kannetje jus'quote:
Zat al iets te bedenken met "een potje gele schuimthee" inderdaadquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:28 schreef Crack_ het volgende:
'doe mij maar een bier met een kannetje jus'
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:28 schreef Crack_ het volgende:
oh wow, zoveel!!! Leuke vooruitzichten
No worries, ik wil nog wel eens lomp uit de hoek komen ook, zit verder ook niks achter.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:08 schreef Crack_ het volgende:
En sorry als mn antwoord bot was, soms voel ik me beetje in een hoekje gedreven omdat ik in mn hoofd haal dat ik me moet verantwoorden. En dat doe jij niet hoor, dat doe ik zelf. Wil jou daar absoluut niet de schuld van geven maar meer een fyi als ik bot reageer. Leerpuntje voor mij
nou ja regeer plannen zijn net bekend gemaakt. das wel nieuws tochquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:31 schreef Crack_ het volgende:
Oh gaan we nieuwsberichten hier plakken?
quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat al iets te bedenken met "een potje gele schuimthee" inderdaad
quote:
oh, ik dacht aankomende reisjesquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
Afgelopen week al 5 nieuwe. Vanavond komt er weer eentje
quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wow, zoveel!!! Leuke vooruitzichten
[..]
'doe mij maar een bier met een kannetje jus'
Komt in 1 van die verslagen ook daadwerkelijk gebruik van de britneypack langs?quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afgelopen week al 5 nieuwe. Vanavond komt er weer eentje
quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
No worries, ik wil nog wel eens lomp uit de hoek komen ook, zit verder ook niks achter.
nieuwsberichten bevatten meestal nieuws, jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja regeer plannen zijn net bekend gemaakt. das wel nieuws toch
hahahaquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
nieuwsberichten bevatten meestal nieuws, ja
Lees een random stukje en dat is dit en weet niet waarom ik zo hard moet lachen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:31 schreef Crack_ het volgende:
De Oostenrijkse treinmaatschappij ÖBB verwacht vertragingen en uitval van treinen.
thee bij je biertje? Wat een grappige combiquote:
Nou maakt niet uit toch? Voor de fansquote:
Vooralsnog niet. Mocht ik op één van de komende reisjes hopeloos stranden, dan waarschijnlijk wel. Samen met de nodige stress en geflip en gescheld en getier.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Komt in 1 van die verslagen ook daadwerkelijk gebruik van de britneypack langs?
het was ook random maar dat was ballie haar nieuwsbericht ook en dat vond ik grappigquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Lees een random stukje en dat is dit en weet niet waarom ik zo hard moet lachen.
met prinsjesdag volgende week is er echt niets random aan :pquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het was ook random maar dat was ballie haar nieuwsbericht ook en dat vond ik grappig
Het maakt ook niet uit, daar zeg ik ook niks overquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou maakt niet uit toch? Voor de fans![]()
Voor mij? Ja voor mij ook leuk vooruitzicht dus3 reisjes, toevallig allemaal langs dezelfde lijn en allemaal steeds minder ver weg (eerst Noord-Frankrijk bij Lille, dan Gent en dan Antwerpen)
![]()
En wie weet dus nog een weekendje in Frankfurt gaan kijken. Kun je met de ICE vanuit Arnhem vrij vlot heen knallen
okeequote:Op vrijdag 13 september 2024 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met prinsjesdag volgende week is er echt niets random aan :p
Mwah, je nieuwsposts zijn redelijk random te noemen vergeleken met de huidige chatonderwerpen hier.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met prinsjesdag volgende week is er echt niets random aan :p
Oke. en nu?quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, je nieuwsposts zijn redelijk random te noemen vergeleken met de huidige chatonderwerpen hier.
dit jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet bedoeld als kritiek overigens, want inderdaad: het is makkelijk om overheen te lezen. Gewoon als observatie, lopen er een paar gespreksonderwerpen en *hops* nieuwsdingetje.
Ik was nog aan het typen, ik heb verdorie echt nét gezegd dat ik weet dat ik lomper uit de hoek kan komen dan ik bedoel.quote:
dit was tegen crack omdat ze op mijn vraag aan jou reageerdequote:Op vrijdag 13 september 2024 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was nog aan het typen, ik heb verdorie echt nét gezegd dat ik weet dat ik lomper uit de hoek kan komen dan ik bedoel.
quote:
Want dit staat lekker vriendelijk zo.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit was tegen crack omdat ze op mijn vraag aan jou reageerde
Alsof Modie daar ooit uitkomt.quote:
Meen je dit echt? want dan zal ik inderdaad niet reageren, ik reageer gewoon op het onderwerp in het topic in het algemeen nu namelijkquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit was tegen crack omdat ze op mijn vraag aan jou reageerde
Ook wel weer zoquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof Modie daar ooit uitkomt.
MOest ik er een smiley bij doen ?quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Want dit staat lekker vriendelijk zo.
mag ik hier op reageren of nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:46 schreef bitterbal het volgende:
Heeft iemand trouwens welles dat stroopwafel gezichtsmasker van de hema geprobeerd
Maakt intonatie wel makkelijker lezen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MOest ik er een smiley bij doen ?
yes, die was flauw maar ik beaam het ookquote:
is ook wel grappig als cadeautjequote:Op vrijdag 13 september 2024 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
En die Hemamaskers zijn vooral geinig om naar te kijken, misschien hoe het ruikt. Qua werking doet 't eigenlijk weinig.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:46 schreef bitterbal het volgende:
Heeft iemand trouwens welles dat stroopwafel gezichtsmasker van de hema geprobeerd
ja ruikt naar stroopwafel staat erquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
En die Hemamaskers zijn vooral geinig om naar te kijken, misschien hoe het ruikt. Qua werking doet 't eigenlijk weinig.
Dat was ook mijn eerste reactiequote:Op vrijdag 13 september 2024 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
"Blok doucheschuim"
Hema, dat heet zeep.![]()
Het staat er wel lekker droog.
blok doucheschuim is wel wat duidelijker, zeep kan ook voor je handen zijnquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
"Blok doucheschuim"
Hema, dat heet zeep.![]()
Het staat er wel lekker droog.
Dat stuk zeep maakt het niet uit of ik het schuim voor m'n handen of m'n bips gebruik hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
blok doucheschuim is wel wat duidelijker, zeep kan ook voor je handen zijnmaar klinkt wel overdreven ja
echt leuk dat je altijd zo triggered raakt door mijn aanwezigheidquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik geloof niet dat die IQ test van Crack erg hard nodig is.
ja weet ik veel, je hebt toch ook vloeibare handzeep en zeep voor tijdens het douchen? Ook geen idee of daar verschil in zitquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat stuk zeep maakt het niet uit of ik het schuim voor m'n handen of m'n bips gebruik hoor.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Jezus de website van de body shop ligt er nog steeds uit.
quote:In de tussentijd ben je van harte welkom in onze winkels.
Nah, da's in de basis gewoon hetzelfde spul. Hoogstens dat ze in (vloeibare) handzeep wat antibacterieel spul toevoegen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja weet ik veel, je hebt toch ook handzeep en zeep voor tijdens het douchen? Ook geen idee of daar verschil in zit![]()
Jij bent duidelijk geen aanhanger van het panpsychisme.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat stuk zeep maakt het niet uit of ik het schuim voor m'n handen of m'n bips gebruik hoor.
Ik doe gewoon de aanname dat m'n zeep gewoon zero fucks geeft.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen aanhanger van het panpsychisme.
Dat is wel een handige aanname. Straks moet je rekening met de gevoelens van je zeepje gaan houden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe gewoon de aanname dat m'n zeep gewoon zero fucks geeft.
Ga even lopen mansplainen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ga je naar ergens waar die wel zit?
Weet je hoeveel meer tijd dat kost vergeleken met online shoppen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:58 schreef mschol het volgende:
[..]
Jezus dan zou ik echt eerst een uur heen moet reizen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:58 schreef mschol het volgende:
[..]
Plus parkeren/trein. Ik wil weten of een bepaalde special edition er al is.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je hoeveel meer tijd dat kost vergeleken met online shoppen.
Dat 'ie zich uit wraak op de grond stort van "oeps, zeep laten vallen"quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een handige aanname. Straks moet je rekening met de gevoelens van je zeepje gaan houden.
Doe even mee anders.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt een aanvraag indienen!
https://support-nl.thebodyshop.com/hc/nl/requests/new
Ohsnapquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, da's in de basis gewoon hetzelfde spul. Hoogstens dat ze in (vloeibare) handzeep wat antibacterieel spul toevoegen.
is dit mansplainen?quote:
Ik ben geen kerel.quote:
dacht dat mansplaining iets negatiefs was en doen alsof de ander te dom was om iets te begrijpenquote:
Waarschijnlijk gaan ze heel slecht met zeepjes om in gevangenissen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat 'ie zich uit wraak op de grond stort van "oeps, zeep laten vallen"
die zitten aan de kettingquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze heel slecht met zeepjes om in gevangenissen.
Same.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht, dacht dat je de reactie van IJs mansplaining noemde
Nou zo komen die reacties ook overquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dacht dat mansplaining iets negatiefs was en doen alsof de ander te dom was om iets te begrijpen
Dat ligt aan jou.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Want dat zie ik nu even nietmaar kan aan mij liggen
ah oke, zo vatte ik het niet opquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou zo komen die reacties ook over"Dan ga je er toch naartoe?"
Ja no shit.
Ik kinkshame niet.quote:
nog even volhoudenquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:05 schreef bitterbal het volgende:
koude voeten. Je moet gewoon al sloffen aan
multiquote beste quotequote:Op vrijdag 13 september 2024 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same.
Ik kan niet omgaan met multiquotes
quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er gaan hierbij allemaal gedachtes door mn hoofd
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er gaan hierbij allemaal gedachtes door mn hoofd
krijg bijna medelijdenquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:05 schreef bitterbal het volgende:
koude voeten. Je moet gewoon al sloffen aan
ja vond het buiten idd minder koud dan gedacht.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:14 schreef Karzai het volgende:
ik heb hier gewoon alle ramen open staan hoor
wat is datquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:15 schreef Karzai het volgende:
8ik ga zo een rames maaltijd halen bij de toko
Wel de amusantere vaak.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
onzinnige vrijdagmiddag gedachtes
Nasi?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:15 schreef Karzai het volgende:
Zo lekker.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:15 schreef Karzai het volgende:
klinkt als een gezellige manquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
*muziek op standje maximaal
Alles om vriend-van-buurman niet te hoeven horengast begon gisteren weer te janken toen ik thuis kwam, geen idee wat ie zei want hij praat nogal onverstaanbaar. Toen ik niet reageerde begon ie te huilen over normen en waarden
tyf een eind op
Geen eens zo prijzig, en porties zien er goed uitquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:46 schreef Karzai het volgende:
Je kunt kiezen tussen verschillende groenten en vlees, ik nam de rames speciaal dan kan je 2 groenten en vlees kiezen, je krijgt er een ei en een satéstokjes bij, voor 14,95
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik in boterham met pindakaasquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb de laatste twee dagen alleen maar zin in Karpatenkopvoedsel.
Varkensvlees, aubergine en paprika kapot koken tot een prutje en dan opdeppen met een heel witbrood.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:46 schreef Karzai het volgende:
Je kunt kiezen tussen verschillende groenten en vlees, ik nam de rames speciaal dan kan je 2 groenten en vlees kiezen, je krijgt er een ei en een satéstokjes bij, voor 14,95
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met of zonder stukjes?quote:
Zijn dit geen rednecks?quote:
jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Straks je laatste avondmaal in Rotterdam
Eerder softe bemoeigriezels,quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerder softe bemoeigriezels,
Rise Against is also known for their advocacy of progressivism, supporting organizations such as Amnesty International and the It Gets Better Project. The band actively promotes animal rights and most of the members are straight edge, PETA supporters and vegetarians and supporters of Lhbtiq+.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt leuk dat je altijd zo triggered raakt door mijn aanwezigheid
Ik vind ze ineens een stuk sympathieker. Ik dacht altijd dst ze ontzettend patrriotistisch warenquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerder softe bemoeigriezels,
Rise Against is also known for their advocacy of progressivism, supporting organizations such as Amnesty International and the It Gets Better Project. The band actively promotes animal rights and most of the members are straight edge, PETA supporters and vegetarians and supporters of Lhbtiq+.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind ze ineens een stuk sympathieker. Ik dacht altijd dst ze ontzettend patrriotistisch waren
je kan altijd besluiten om te blijven, morgen lekker blijven liggenquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
zo eerst de laatste flap
raar hoor
vast niet.. ik ga naar mn oude vertrouwde in de vlierboomstraatquote:
gatverdamme manquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
vast niet.. ik ga naar mn oude vertrouwde in de vlierboomstraat
NWS / Ext. Rebellion komt met megablokkade op 14 sept. en wil bescherming
bom op XR
Hero of war. Waar ze zingen over strijden voor je land en the flag that i lovequote:
Alles goed met je?quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
bom op XR
Wil bescherming ja?quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
bom op XR
Meest zijn bezorgde kinderen toch gewoon? wat logisch is want de Aarde is meer van de jeugd dan van degenen die al ouder zijn.quote:
is dat niet gebruikelijkquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hero of war. Waar ze zingen over strijden voor je land en the flag that i love
in de koelkastquote:
lekker lekker, gemiste kans om die niet in de TT te hebbenquote:
Ik vond ze vooral als pattriotten overkomen daar, en daarom dacht ik dat ze wat meer rechts waren dan ze blijken te zijn, vandaar mn verbazingquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat niet gebruikelijkhouden van het land waar je woont? Of wat vind je daar minder goed aan?
[..]
in de koelkast
ik weet niet of ik dat ooit op heb eigenlijkquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker lekker, gemiste kans om die niet in de TT te hebben
ahquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vond ze vooral als pattriotten overkomen daar, en daarom dacht ik dat ze wat meer rechts waren dan ze blijken te zijn, vandaar mn verbazing
say what now?quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat ooit op heb eigenlijk
Samen met een zacht wit broodje gebakken ei, het ultieme vakantiegevoelquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kregen we vroeger altijd onderweg op vakantie
Die trein;quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ben geen grote fan van sinas, denk daarom? Is het heel bijzonder?quote:
Heel goed, dat is inderdaad een deel van het beroemde gedicht "In Flanders Fields" van John McCrae uit 1915quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die trein;
We are the Dead. Short days ago
We lived, felt dawn, saw sunset glow,
Loved, and were loved, and now we lie
In Flanders fields.
We shall not sleep, though poppies grow
Ik heb het nog eventjes verbeterd en wat krachtiger gemaakt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel goed, dat is inderdaad een deel van het beroemde gedicht "In Flanders Fields" van John McCrae uit 1915
Broodje gebakken ei mee voor onderweg ?quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met een zacht wit broodje gebakken ei, het ultieme vakantiegevoel
neuj, nostalgie vooralquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben geen grote fan van sinas, denk daarom? Is het heel bijzonder?
dus datquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kregen we vroeger altijd onderweg op vakantie
Ja ken je dat niet?quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Broodje gebakken ei mee voor onderweg ?
Eh ja, we waren een weekje naar Praag, tot er daar heul veel dreigende berichten kwamen over aankomend noodweer.quote:
Jaaa! Nam ik altijd mee naar schoolquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ken je dat niet?
Wel afgekoeld en compleet platgedrukt dat broodje, is echt heerlijk hoor.
Bij ons was het jam of chocoladepasta. Maar ook helemaal platgedruktquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ken je dat niet?
Neequote:Op vrijdag 13 september 2024 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ken je dat niet?
Ik kreeg dat echt alleen met vakantiequote:Op vrijdag 13 september 2024 17:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jaaa! Nam ik altijd mee naar school
Capri-sun nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Orangina of Capri-Sun ken je dan ook niet zeker?
KIEEEEEEEEEEPkorn?quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er loopt iemand voorbij met een kipkorn
Oh jaquote:
Lekkur bezigquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
De wandeletappes van de vakantie zitten erop![]()
Straks naar de pub om het te vieren
quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
De wandeletappes van de vakantie zitten erop![]()
Straks naar de pub om het te vieren
Uit Tillyquote:
quote:
Ik kreeg dan ook altijd nieuwe kleurboeken en speelgoedjes (slim, slim) en dan was ik weer 4,2 seconden superblij en afgeleid.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:27 schreef kwiwi het volgende:
Zit weer helemaal terug te denken aan de tijd dat we met z'n drieën in 35 graden tegen elkaar aangedrukt op de achterbank van de auto zaten. Handdoek tussen het raam geklemd omdat geen airco. Moeders drie kwart van de tijd omgedraaid op de bijrijdersstoel omdat we elkaar zaten te vervelen of wat te eten/drinken wilden.. Goede oude tijd
O ja wij ook. En het grote vakantieboek van de Bobo (?) e.d.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg dan ook altijd nieuwe kleurboeken en speelgoedjes (slim, slim) en dan was ik weer 4,2 seconden superblij en afgeleid.
ohquote:
de ontdekking van de dvd-speler was de oplossingquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:27 schreef kwiwi het volgende:
Zit weer helemaal terug te denken aan de tijd dat we met z'n drieën in 35 graden tegen elkaar aangedrukt op de achterbank van de auto zaten. Handdoek tussen het raam geklemd omdat geen airco. Moeders drie kwart van de tijd omgedraaid op de bijrijdersstoel omdat we elkaar zaten te vervelen of wat te eten/drinken wilden.. Goede oude tijd
De Bobo jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja wij ook. En het grote vakantieboek van de Bobo (?) e.d.
Hij heeft wind meequote:Op vrijdag 13 september 2024 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan moet Douwe wel harder vliegen
Das zielig
Ja dat was te laat. Wij moesten nog ter plekke spelletjes verzinnen, zoals wie het snelste kentekens uit 5 verschillende landen had gespotquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de ontdekking van de dvd-speler was de oplossingmaar dat was te laat voor jouw kinderperiode gok ik
CD van Ome Henk aan de hele vakantie.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:35 schreef UitStraling het volgende:
Had ook wel een walkman, en als dan alle batterijen leeg waren toch nog aanzetten met batterijen die het nog een beetje deden waardoor ik een hoop oude hits nu nog feilloos mee kan zingen op dertig procent van de afsleepsnelheid.
Ja of automerken opnoemen of simpelweg de kleuren, wat waren we toch zielsgelukkig vroeger.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat was te laat. Wij moesten nog ter plekke spelletjes verzinnen, zoals wie het snelste kentekens uit 5 verschillende landen had gespot
OP DE CAMPING LALALALALALALALAquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CD van Ome Henk aan de hele vakantie.
O ja automerken opnoemenquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of automerken opnoemen of simpelweg de kleuren, wat waren we toch zielsgelukkig vroeger.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat was te laat. Wij moesten nog ter plekke spelletjes verzinnen, zoals wie het snelste kentekens uit 5 verschillende landen had gespot
land van maas en waal x1000quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
OP DE CAMPING LALALALALALALALA
quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
OP DE CAMPING LALALALALALALALA
Ik ken dit helemaal nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |