SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
ik drink die dan gewoon opquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:45 schreef Recce het volgende:
Er is zo'n minivliegje in m'n koffie geland.
Ahja.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
diagnostiek
En vraag komt niet vanuit mij maar vanuit therapeuten
nee want het wordt vergoed. Ben aan het inlezen wat die test inhoudt, daar staan prijzen bijquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Ahja.
Maar ben jij nu zelf dan aan het uitzoeken wat het kost ofzo?
• Naam gevenquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:45 schreef Recce het volgende:
Er is zo'n minivliegje in m'n koffie geland.
Mijn genre is onbedoelde anti-humor, denk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:42 schreef Crack_ het volgende:
ik vroeg me hierdoor af of er genres voor humor bestaan, en yes natuurlijk!
https://en.wikipedia.org/wiki/Comedic_genres
Robbie is een ex-vliegje, vrees ik.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
• Naam geven
• Redden
• Foto's maken
Doe ik ook meestal
Ik niet. Wordt ook door een derde partij afgenomen neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Het was niet meer dan verbazing dat iets zo duur ismaar dat heb ik wel meer met medische dingen of therapie blablabla
![]()
ben je me aan het testen met je humor?!?!?!quote:
ja, boeiendquote:
nomnomnomquote:
Vond je het heel erg niet-grappig?quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
ben je me aan het testen met je humor?!?!?!
Ooooh, zo. Bij intelligentietest is mijn eerste associatie een "wat is je IQ"-test en dat nummer vind ik niet zo boeiend (als in, ik weet in welke range ik ongeveer val en daaraan valt genoeg te duiden).quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah, ja dat is hier wel het geval. Vooral veel inzichten in de manier waarop je denkt op ehh zeven verschillende vlakken ofzo geloof ik. Het doel is niet 'ben je intelligent' ofzo
Same.quote:
Ja, de koffie drink ik wel op natuurlijk. Ik denk dat Crack_ het vliegje ook opdrinkt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same.
Ok, wel even het vliegje eruit hengelen. Dat wel weer.
Wat zijn die 7 vlakken dan? Want het soort test dat ik gedaan heb ooit bestond ook uit meerdere onderdelen (rekenkundig, taal(inzicht), logica, ruimtelijk inzicht en nog wel wat). Maar is in principe nog steeds wel een intelligentietest.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah, ja dat is hier wel het geval. Vooral veel inzichten in de manier waarop je denkt op ehh zeven verschillende vlakken ofzo geloof ik. Het doel is niet 'ben je intelligent' ofzo
Dat zou kunnen. Denk dat dat humor is waarbij ik denk 'wat is nu het grapje', zoals de naam ook wel beetje zegtquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn genre is onbedoelde anti-humor, denk ik.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik niet. Wordt ook door een derde partij afgenomen neem ik aan?
Dat soort dingen kost vaak mede zoveel juist omdat het door bedrijven betaald wordt en niet door individuen.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Vond je het heel erg niet-grappig?
nou we sssssssuper aardigquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:55 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
leugens
@:bitterbal @:ettovanbelgie
ja koffie is een beetje te warm voor ze denk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Robbie is een ex-vliegje, vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |