Victor Boniface puts out a statement after AC Milan deal collapsed due to his medical: “Clowns everywhere”.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:14 schreef Sabata het volgende:
Victor Boniface komt maar niet weg uit Köln Leverkusen. Nadat afgelopen winter Al Nassr hem had laten schieten, is nu de transfer naar AC Milan afgeketst. "Twijfel ontstaan tijdens de keuring"
https://sports.yahoo.com/(...)milan-120727693.html
Wat is dit voor Engels johquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Victor Boniface puts out a statement after AC Milan deal collapsed due to his medical: “Clowns everywhere”.
[ afbeelding ]
IQ van een banaan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Victor Boniface puts out a statement after AC Milan deal collapsed due to his medical: “Clowns everywhere”.
[ afbeelding ]
Het lukt mij echt niet om dit te kunnen lezenquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het zijn reactie op mensen die denken dat hij maar wat aankloot en schrijft hij dat hij voor een club als Leverkusen speelt en een club als Milan hem wil hebben. Als hij niet als serieuze prof zou leven zou hij dat niet hebben bereikt en gewoon nog in België spelen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:27 schreef Sabata het volgende:
Als ik zijn Pidgin Engels begrijp zegt hij dat er mensen zijn die hem niet serieus nemen, hoewel hij voor Leverkusen speelt en Milan hem wilde hebben. Dus als hij wel serieus zou zijn speelde hij op Jupiter. Maar natuurlijk kan hij ook een typfout hebben gemaakt en Jupiler hebben bedoeld (heeft tenslotte bij Union St Gilles gespeeld)
Manchester.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:44 schreef xminator het volgende:
Mourinho ontslagen bij Fenerbahce, waar zou hij heen gaan?
VBL / Het ontslagen trainers topic #1quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:44 schreef xminator het volgende:
Mourinho ontslagen bij Fenerbahce, waar zou hij heen gaan?
Krijgt FC Groningen ook nog ergens iets van deze werkelijk belachelijke prijs?quote:Op maandag 1 september 2025 09:42 schreef onlogisch het volgende:
Arne's nieuwe spits is binnen.
[ x ]
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 1 september 2025 09:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Krijgt FC Groningen ook nog ergens iets van deze werkelijk belachelijke prijs?
8D chessquote:Op maandag 1 september 2025 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
United haalt zowel Emilio Martinez als Lammens binnen. Dan heb je nog Onana en Bayandir die je aan de straatstenen niet kwijtraakt. Schitterend beleid weer.
Oh Martinez gaat niet door lees ik nu. Nou fijn voor Lammens.
City en PSG is toch van dezelfde familie? Dan kan het voor een familieprijsje.quote:Op maandag 1 september 2025 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Donnarumma -> City
Ederson -> Fenerbahce
Aldus Fabrizio uiteraard. Spotprijsjes ook nog. 25 en 14 milj koopsom resp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |