SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Het strand om 11 uur 's avonds is ook indrukwekkend.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gisteravond hier was helemaal prachtig, leek alsof de hel van boven open ging om de boel op te slokken. Met om alle donkerheid heen blauwe hemel
Hier een mooie foto
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Dat was een schip op zee, die nacht ging er ook een schip in vlammen op ergens in die richtingquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sommige vatten vlam, sommige varen tegen een brug aan.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was een schip op zee, die nacht ging er ook een schip in vlammen op ergens in die richting
Er is daar geen brug geloof ik, dit was vorige week op Ameland, Noordzeekantquote:Op donderdag 12 september 2024 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Sommige vatten vlam, sommige varen tegen een brug aan.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat begreep ik dan weer wel, niet van de vlammen dan... Maar hoe donker het kan zijn weer wel. Hello darkness my old friendquote:Op donderdag 12 september 2024 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was een schip op zee, die nacht ging er ook een schip in vlammen op ergens in die richting![]()
Ik baal er wel van dat ik niet dichter bij de zee woon, ik hou van de zee. Ook varen prachtig, zeeziek? Nooit geweest, alleen na meerdere dagen op een boot en je komt aan land lijkt het land te deinen
Lach met een schone bips![]()
Schip aangevallen door de russen.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is daar geen brug geloof ik, dit was vorige week op Ameland, Noordzeekant
Als er een gasleiding loopt kunnen het ook Oekrainers geweest zijn...... Wat een shitshow is NS2 geworden.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Schip aangevallen door de russen.Lach met een schone bips![]()
Denk dat daar geen rioolleiding loopt hoor.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als er een gasleiding loopt kunnen het ook Oekrainers geweest zijn...... Wat een shitshow is NS2 geworden.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het was eigenlijk nog veel te licht, er zou kans zijn op noorderlicht, maar door dit soort schepen was er niks te zien.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat begreep ik dan weer wel, niet van de vlammen dan... Maar hoe donker het kan zijn weer wel. Hello darkness my old friend![]()
Ik baal er wel van dat ik niet dichter bij de zee woon, ik hou van de zee. Ook varen prachtig, zeeziek? Nooit geweest, alleen na meerdere dagen op een boot en je komt aan land lijkt het land te deinen
Zelfs de vlammen zagen we niet, maar dat kon ook honderd km verder zijn, het was ergens boven Ameland.
Schip is dacht ik nog niet terug gevonden, zelfde nacht ging er ook een schip bij Frankrijk in vlammen opDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die laatste rioolleiding zoals jij het noemt voor Russki gaz loopt nu door de Oekraine. En daar zijn nog steeds miljoenen mensen in Europa afhankelijk van. Dat wij in Nederland daar niks meet van doen hebben doet niks af aan de behoefte van anderen. Die hebben ook een warm huis nodig.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Denk dat daar geen rioolleiding loopt hoor.Lach met een schone bips![]()
O die Rus komt hier volgende week op bezoek, ik zal het haar even vragenquote:Op donderdag 12 september 2024 23:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Schip aangevallen door de russen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 12 september 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die laatste rioolleiding zoals jij het noemt voor Russki gaz loopt nu door de Oekraine. En daar zijn nog steeds miljoenen mensen in Europa afhankelijk van. Dat wij in Nederland daar niks meet van doen hebben doet niks af aan de behoefte van anderen. Die hebben ook een warm huis nodig.
Laat d'r Putin anders meenemen en even in Den Haag afzetten.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
O die Rus komt hier volgende week op bezoek, ik zal het haar even vragen
Maatje van mij (ja een liefhebber) Gaat morgen naar Schiermonnikoog omdat er komend weekend kans is op Noorderlichtquote:Op donderdag 12 september 2024 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was eigenlijk nog veel te licht, er zou kans zijn op noorderlicht, maar door dit soort schepen was er niks te zien.
Zelfs de vlammen zagen we niet, maar dat kon ook honderd km verder zijn, het was ergens boven Ameland.
Schip is dacht ik nog niet terug gevonden, zelfde nacht ging er ook een schip bij Frankrijk in vlammen op![]()
Hij is fotograaf, en doet er alles aan ook dat in Nederland op de foto te zetten. Gaat vaak niet goed, maar ben benieuwd dit weekend. Hij was begin dit jaar nog in Noorden van Noorwegen alleen voor de foto's. Mij niet gezien met die gekkigheid.Lach met een schone bips![]()
Ze woont hier al zolang dat ze geen contact meer met hem heeftquote:Op donderdag 12 september 2024 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat d'r Putin anders meenemen en even in Den Haag afzetten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
He jammer.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze woont hier al zolang dat ze geen contact meer met hem heeft
Ik heb het nog niet getroffen, maar de zee horen in het pikkedonker is ook gaaf. Heb nog even gefilmd dat geluidquote:Op donderdag 12 september 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maatje van mij (ja een liefhebber) Gaat morgen naar Schiermonnikoog omdat er komend weekend kans is op Noorderlicht![]()
Hij is fotograaf, en doet er alles aan ook dat in Nederland op de foto te zetten. Gaat vaak niet goed, maar ben benieuwd dit weekend. Hij was begin dit jaar nog in Noorden van Noorwegen alleen voor de foto's. Mij niet gezien met die gekkigheid.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb geen idee of het iets met doorgegeven genen te maken heeft, ik gok op "njet" om in de Russische sferen te blijven. Maar mijn over over grootvader was zeevaarder. Dit hoorde ik pas ook veel later van mijn moeder, maar de zee vind ik echt een fantastisch iets. Iets ongrijpbaars en iedere keer dat ik op een boot stap op zee, en heb er al op velen gezeten geniet ik er echt van.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet getroffen, maar de zee horen in het pikkedonker is ook gaaf. Heb nog even gefilmd dat geluid
Ik voel me er thuis, zou heel graag ook aan zee wonen. Maar is voor mij ruim 3 uur reizen nuDe zee heeft iets voor mij. En lastig uit te leggen ook.
Lach met een schone bips![]()
Technisch gezien valt geluid ook binnen hetzelfde spectrum waar (voor mensen) zichtbaar licht in valt, alleen in een lagere frequentiequote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sowquote:Op donderdag 12 september 2024 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Technisch gezien valt geluid ook binnen hetzelfde spectrum waar (voor mensen) zichtbaar licht in valt, alleen in een hogere frequentie
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: