ik ga voor een 7.5, dus net geen 8quote:Op donderdag 12 september 2024 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Een dikke 8. Werkelijk weer enorm genoten dit seizoen.
Vragen van kijkers. Dan was ik afgehaakt, denk ik. Het is geen Expeditie Robinson.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:11 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik had het leuker gevonden als ze bij de reünie ook een soort van no limits erbij hadden en vragen van kijkers tussendoor ofzo.. want nu zaten die single mannen en vrouwen eigenlijk er puur voor de bühne erbij had ik het idee..
Ja die opmerking van Peter was echt onbegrijpelijk voor me. Dan juist heb je veel te bespreken, Peterquote:Op donderdag 12 september 2024 22:08 schreef JOHANK88 het volgende:
nou mensen, dat was het dan.
wat hebben we van dit seizoen opgestoken?
ik heb geleerd dat er ten minste 2 redenen zijn waarom mannen geen vragen stellen, ik vroeg me
dat namelijk al heel lang af.
1 - (Marcel) Je zit in een leuk gesprek maar je krijgt gewoon de tijd en de kans niet om iets te vragen. Dagenlang niet![]()
2 - (Peter/Storm) Je hebt al een heel leven achter de rug, dus wat valt er nog te vragen/te bespreken?
Hij was te druk met haar te lezen om te bellen.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Péét heeft na het vertrekken gewoon amper gebeld en gedaan.
Haha. “Je hebt een leven achter de rug, wat valt er nog te vragen.”
Péét is veel te stil voor een spontane Anja. Hij is toch ook te ouwelijk voor haar.
Ja, het gaat veel te snel. En inderdaad, daar zitten kandidaten bij die mogen komen opdraven maar niks zeggen. Dat doen ze bij Boer zoekt vrouw beter.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:11 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik had het leuker gevonden als ze bij de reünie ook een soort van no limits erbij hadden en vragen van kijkers tussendoor ofzo.. want nu zaten die single mannen en vrouwen eigenlijk er puur voor de bühne erbij had ik het idee..
En ook overdreven, met sjaal om zogenaamd anoniem naar Zutphen, alsof ze Maxima was. Echt om te kotsen dat stel, brrrrr, hoe onsympathiek kun je zijn. Malkotsja was met haar zure hoofd ook raar bezig. Al met al een stel lui die je liever niet in je vriendenkring wilt hebben. Inclusief bloemenhoofd Debbie.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat stuk met Albert en Joyce in Nederland leek daarentegen een eeuwigheid te duren.
Maar had je dan, als voorbeeld even, die meiden van Mike willen horen? Allemaal stuk voor stuk? Veel kandidaten waren er kort. Bij de meesten was het afscheid duidelijk en valt er niks meer te zeggen.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, het gaat veel te snel. En inderdaad, daar zitten kandidaten bij die mogen komen opdraven maar niks zeggen. Dat doen ze bij Boer zoekt vrouw beter.
Fysiek ondernemender. Maar die ene met opvallende bril zei ook niks. Mannen kunnen toch nog praten?quote:Op donderdag 12 september 2024 22:30 schreef Fietsertje70 het volgende:
Maar is dat zowiezo niet het euvel van veel oudere mannen? Dat die ook echt oud zijn op een gegeven moment en dat de vrouwen veel ondernemender en fitter zijn?
Volgens mij is dat vermommen echt nodig.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En ook overdreven, met sjaal om zogenaamd anoniem naar Zutphen, alsof ze Maxima was. Echt om te kotsen dat stel, brrrrr, hoe onsympathiek kun je zijn. Malkotsja was met haar zure hoofd ook raar bezig. Al met al een stel lui die je liever niet in je vriendenkring wilt hebben. Inclusief bloemenhoofd Debbie.
Ja, die meiden van Mike had ik zeker nog willen horen, op dat model na. Ben benieuwd wat er tijdens die wilde avond is gebeurd bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar had je dan, als voorbeeld even, die meiden van Mike willen horen? Allemaal stuk voor stuk? Veel kandidaten waren er kort. Bij de meesten was het afscheid duidelijk en valt er niks meer te zeggen.
Of een Esther die “je bent zo charmant, ik spreek voor ons allemaal”.
Joh.
Alsof iemand gaat vertellen wat er gebeurd is bij die wilde avond.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, die meiden van Mike had ik zeker nog willen horen, op dat model na. Ben benieuwd wat er tijdens die wilde avond is gebeurd bijvoorbeeld.
Als Art betere vragen zou stellen, was het met Esther ook nog interessant geworden. En ik had Margreeth graag gehoord over die klus.
Van die warme vriendschap leek ook niks meer over. Ik vond het raar. En ze had Peter ook geen blauw oog hoeven slaan.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:28 schreef S_E het volgende:
Ja, Peter is er doorheen gefietst omdat de andere mannen kennelijk nog passiever waren. Maar ook tijdens de opnames kwam Peter niet echt geïnteresseerd over. Denk dat toen de rest wegviel Anja zich ook realiseerde dat Peter net zo stil is.
Ik wil gewoon dat Art het vraagt en dan zien hoe ze reageren. Een beetje aandringen en prikken. Je weet maar nooit wat iemand loslaat.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof iemand gaat vertellen wat er gebeurd is bij die wilde avond.
Art mag anders mijn puppy wel zijn hoor. Ik zeg altijd gekscherend tegen mijn kinderen als hij op tv is: kijk jongens daar jullie nieuwe papa.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat Art het vraagt en dan zien hoe ze reageren. Een beetje aandringen en prikken. Je weet maar nooit wat iemand loslaat.
Dit format van de reünie is voor verbetering vatbaar. Ik hoop dat ze daar volgend jaar iets aan doen. En aan Art, want hij is een waardeloze interviewer.
Ik vond het sowieso raar hoe ze hem het hele seizoen bleef verdedigen.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Van die warme vriendschap leek ook niks meer over. Ik vond het raar. En ze had Peter ook geen blauw oog hoeven slaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |