abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214964583
nou mensen, dat was het dan.

wat hebben we van dit seizoen opgestoken?

ik heb geleerd dat er ten minste 2 redenen zijn waarom mannen geen vragen stellen, ik vroeg me
dat namelijk al heel lang af.

1 - (Marcel) Je zit in een leuk gesprek maar je krijgt gewoon de tijd en de kans niet om iets te vragen. Dagenlang niet :D

2 - (Peter/Storm) Je hebt al een heel leven achter de rug, dus wat valt er nog te vragen/te bespreken? _O-
pi_214964589
Een dikke 8. Werkelijk weer enorm genoten dit seizoen. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_214964606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Een dikke 8. Werkelijk weer enorm genoten dit seizoen. _O_
ik ga voor een 7.5, dus net geen 8 :P

er waren genoeg leuke momenten maar ik heb me vaker zitten ergeren dan andere seizoenen,
om b&b eigenaren, kandidaten en ook om de productie.

maar het was uiteindelijk toch overwegend leuk kijken hoor. ik blijf het een leuk programma vinden.
het geklets online erbij maakt het nog net iets leuker :)
pi_214964613
Ik had het leuker gevonden als ze bij de reünie ook een soort van no limits erbij hadden en vragen van kijkers tussendoor ofzo.. want nu zaten die single mannen en vrouwen eigenlijk er puur voor de bühne erbij had ik het idee..
India, ga er na toe!
pi_214964636
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:11 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik had het leuker gevonden als ze bij de reünie ook een soort van no limits erbij hadden en vragen van kijkers tussendoor ofzo.. want nu zaten die single mannen en vrouwen eigenlijk er puur voor de bühne erbij had ik het idee..
Vragen van kijkers. Dan was ik afgehaakt, denk ik. Het is geen Expeditie Robinson.
pi_214964650
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:08 schreef JOHANK88 het volgende:
nou mensen, dat was het dan.

wat hebben we van dit seizoen opgestoken?

ik heb geleerd dat er ten minste 2 redenen zijn waarom mannen geen vragen stellen, ik vroeg me
dat namelijk al heel lang af.

1 - (Marcel) Je zit in een leuk gesprek maar je krijgt gewoon de tijd en de kans niet om iets te vragen. Dagenlang niet :D

2 - (Peter/Storm) Je hebt al een heel leven achter de rug, dus wat valt er nog te vragen/te bespreken? _O-
Ja die opmerking van Peter was echt onbegrijpelijk voor me. Dan juist heb je veel te bespreken, Peter 8)7
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_214964745
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2024 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Péét heeft na het vertrekken gewoon amper gebeld en gedaan.

Haha. “Je hebt een leven achter de rug, wat valt er nog te vragen.” _O-

Péét is veel te stil voor een spontane Anja. Hij is toch ook te ouwelijk voor haar. :)
Hij was te druk met haar te lezen om te bellen.
In mijn optiek heeft hij haar nooit gelezen. Maar vond alles wel prima.
pi_214964771
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:11 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ja, het gaat veel te snel. En inderdaad, daar zitten kandidaten bij die mogen komen opdraven maar niks zeggen. Dat doen ze bij Boer zoekt vrouw beter.

Dat stuk met Albert en Joyce in Nederland leek daarentegen een eeuwigheid te duren. :r
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214964789
Ja, Peter is er doorheen gefietst omdat de andere mannen kennelijk nog passiever waren. Maar ook tijdens de opnames kwam Peter niet echt geïnteresseerd over. Denk dat toen de rest wegviel Anja zich ook realiseerde dat Peter net zo stil is.
  donderdag 12 september 2024 @ 22:30:36 #85
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_214964805
Maar is dat zowiezo niet het euvel van veel oudere mannen? Dat die ook echt oud zijn op een gegeven moment en dat de vrouwen veel ondernemender en fitter zijn?
pi_214964815
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat stuk met Albert en Joyce in Nederland leek daarentegen een eeuwigheid te duren. :r
En ook overdreven, met sjaal om zogenaamd anoniem naar Zutphen, alsof ze Maxima was. Echt om te kotsen dat stel, brrrrr, hoe onsympathiek kun je zijn. Malkotsja was met haar zure hoofd ook raar bezig. Al met al een stel lui die je liever niet in je vriendenkring wilt hebben. Inclusief bloemenhoofd Debbie.
pi_214964830
Die dochter van RJ is wel een Mike-type
  donderdag 12 september 2024 @ 22:34:32 #88
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_214964840
Voor mij eerste seizoen:

- zeer vermakelijk, wat een figuren
- maar ‘analyses’ hier nog veel vermakelijker _O- dank daarvoor _O-
.
pi_214964850
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja, het gaat veel te snel. En inderdaad, daar zitten kandidaten bij die mogen komen opdraven maar niks zeggen. Dat doen ze bij Boer zoekt vrouw beter.

Maar had je dan, als voorbeeld even, die meiden van Mike willen horen? Allemaal stuk voor stuk? Veel kandidaten waren er kort. Bij de meesten was het afscheid duidelijk en valt er niks meer te zeggen.

Of een Esther die “je bent zo charmant, ik spreek voor ons allemaal”.
Joh. :D
pi_214964864
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:30 schreef Fietsertje70 het volgende:
Maar is dat zowiezo niet het euvel van veel oudere mannen? Dat die ook echt oud zijn op een gegeven moment en dat de vrouwen veel ondernemender en fitter zijn?
Fysiek ondernemender. Maar die ene met opvallende bril zei ook niks. Mannen kunnen toch nog praten?

Mirjam en Anja hadden allebei dooie types. Stille types die meedoen met zoiets. Waarom?
pi_214964887
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:32 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En ook overdreven, met sjaal om zogenaamd anoniem naar Zutphen, alsof ze Maxima was. Echt om te kotsen dat stel, brrrrr, hoe onsympathiek kun je zijn. Malkotsja was met haar zure hoofd ook raar bezig. Al met al een stel lui die je liever niet in je vriendenkring wilt hebben. Inclusief bloemenhoofd Debbie.
Volgens mij is dat vermommen echt nodig. :) Dat ze verder twee walgelijke types zijn staat er even los van.
pi_214964896
Thijz was vanavond een nog grotere hondenlul dan gisteren. Wat maakt hij het toch onmogelijk voor zichzelf om gelukkig te zijn in de liefde. Ik heb te doen met Yvonne, die er begrijpelijk niet wilde zijn.

Anja vond ik ook behoorlijk stom, net als Arno. Ze deden geen recht aan Niels en Peter.

Ik was er wel door verrast dat Robert Jan en Suzanne het zo leuk hebben met elkaar. Dat was onvervalste feel good tv. O+ Het grote succesverhaal werd tot het eind bewaard. Ben benieuwd wat Joyce en Albert daarvan vonden. En erg leuk om te zien dat Suzanne haar kledingstijl wat aan RJ aanpast.

De zure vrouwen van Albert waren een groot contrast met de blije meiden van Mike. Alleen Noor was duidelijk nog gekwetst. Ik had de indruk dat ze er niet meer goed met elkaar over hadden gesproken, Mike en Noor. Niels hield zich beter groot.

En och, Piet… Toen ik dat hoorde dacht ik: wat een KUTseizoen. Maar daarna kwamen RJ en Suzanne en zag ik dat het goed was. Het is niet een heel succesvol maar wel een vermakelijk seizoen geweest.
pi_214964919
Niels vond ik de eerste paar afleveringen heel raar. Kreeg er echt een beetje unheimisch gevoel bij.
Vind het nu een leuke, sympathieke kerel. Hoop dat hij snel een leuke vent vindt. Het viel me ook op dat de ander logees van Arno ook echt hartelijk afscheid van hem namen. Denk dat ik hem echt verkeerd heb ingeschat.
pi_214964926
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar had je dan, als voorbeeld even, die meiden van Mike willen horen? Allemaal stuk voor stuk? Veel kandidaten waren er kort. Bij de meesten was het afscheid duidelijk en valt er niks meer te zeggen.

Of een Esther die “je bent zo charmant, ik spreek voor ons allemaal”.
Joh. :D
Ja, die meiden van Mike had ik zeker nog willen horen, op dat model na. Ben benieuwd wat er tijdens die wilde avond is gebeurd bijvoorbeeld.

Als Art betere vragen zou stellen, was het met Esther ook nog interessant geworden. En ik had Margreeth graag gehoord over die klus.
pi_214964955
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja, die meiden van Mike had ik zeker nog willen horen, op dat model na. Ben benieuwd wat er tijdens die wilde avond is gebeurd bijvoorbeeld.

Als Art betere vragen zou stellen, was het met Esther ook nog interessant geworden. En ik had Margreeth graag gehoord over die klus.
Alsof iemand gaat vertellen wat er gebeurd is bij die wilde avond.
pi_214964967
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:28 schreef S_E het volgende:
Ja, Peter is er doorheen gefietst omdat de andere mannen kennelijk nog passiever waren. Maar ook tijdens de opnames kwam Peter niet echt geïnteresseerd over. Denk dat toen de rest wegviel Anja zich ook realiseerde dat Peter net zo stil is.
Van die warme vriendschap leek ook niks meer over. Ik vond het raar. En ze had Peter ook geen blauw oog hoeven slaan.
pi_214964991
Anja had het wel iets subtieler kunnen verwoorden. Ze sprak alsof ze in haar tuin met een vriendin besprak hoe alles is gelopen. Had wat leuker gekund in deze grote setting.
(Maar misschien is dat haar stukje teleurstelling, een Péét die niet meer belt oid. :D :') )
Maar Mirjam heeft het op een presenteerblaadje gegeven, hoe stil zoveel mannen waren.

Logisch eigenlijk dat zoveel stille mannen meedoen. Spontane mannen hebben geen tv programma nodig en babbelen en daten zelf wel.
pi_214964994
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Alsof iemand gaat vertellen wat er gebeurd is bij die wilde avond.
Ik wil gewoon dat Art het vraagt en dan zien hoe ze reageren. Een beetje aandringen en prikken. Je weet maar nooit wat iemand loslaat.

Dit format van de reünie is voor verbetering vatbaar. Ik hoop dat ze daar volgend jaar iets aan doen. En aan Art, want hij is een waardeloze interviewer.
pi_214965023
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik wil gewoon dat Art het vraagt en dan zien hoe ze reageren. Een beetje aandringen en prikken. Je weet maar nooit wat iemand loslaat.

Dit format van de reünie is voor verbetering vatbaar. Ik hoop dat ze daar volgend jaar iets aan doen. En aan Art, want hij is een waardeloze interviewer.
Art mag anders mijn puppy wel zijn hoor. Ik zeg altijd gekscherend tegen mijn kinderen als hij op tv is: kijk jongens daar jullie nieuwe papa. O+
pi_214965026
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 22:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Van die warme vriendschap leek ook niks meer over. Ik vond het raar. En ze had Peter ook geen blauw oog hoeven slaan.
Ik vond het sowieso raar hoe ze hem het hele seizoen bleef verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')