Neequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:11 schreef Mishu het volgende:
Eerlijke vraag aan de mensen hier he.
Er wordt nu enorm meegeleefd met Joost Klein die bedreigingen ontvangt.
Maar met die 20-jarige fan uit Oekraine die bedreigd werd door Daan leven jullie niet mee. Dat is toch eigenlijk best scheef?
Kunnen jullie verklaren hoe dat komt?
He rubs people the wrong way.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Lichte overdrijving is hem natuurlijk ook niet vreemd, dus hoeveel er nou echt van waar is weet ik niet. Maar goed, het is een intense kerel, en die trekt blijkbaar ook nogal intense fans aan, zowel in positieve als in negatieve zin.
We gaan hier niet doodsbedreigingen goed pratenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:14 schreef Mishu het volgende:
[..]
He rubs people the wrong way.
Hij doet me aan Theo van Gogh denken. Dus een heel uitgesproken extravagant iemand die niet bang is om over heilige huisjes heen te walsen. Tja, en what you reap you sow.
Hij lijkt dat zelf niet helemaal te begrijpen want zelf vindt hij dat hij love en unity verspreid.
De realiteit is dat hij blijkbaar mensen tegen het borst heeft gestoten die nu pissig zijn (Israeli's).
Als je het niet erkent kan je er ook niks aan verbeteren.
Maar waarom praat je dan wel de doodsbedreiging van die 20 jarige Oekraiense fan goed? Dat is echt niet oke.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:27 schreef Momo het volgende:
[..]
We gaan hier niet doodsbedreigingen goed praten
Volgens mij doet niemand dat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar waarom praat je dan wel de doodsbedreiging van die 20 jarige Oekraiense fan goed? Dat is echt niet oke.
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als ik de hoeveelheid obsessieve rotzooi op sociale media zie geloof ik helemaal dat er een paar stalkers tussen zitten hoor.
Kun je quoten waar ik precies doodbedreigingen goed praat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar waarom praat je dan wel de doodsbedreiging van die 20 jarige Oekraiense fan goed? Dat is echt niet oke.
Dit heeft geen zin, deze persoon is niet voor rede vatbaar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je quoten waar ik precies doodbedreigingen goed praat?
Is 100 genoeg danquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:29 schreef summer52 het volgende:
Zo ik ga nu even op mijn handen zitten en tot 100 tellen want jeetje...
Helaas werkt de negeerfunctie niet als anderen er wel op reagerenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar ik. En ze komt van een ander forum en daar deed ze hetzelfde.
quote:
Ja helaas is FOK desperate voor posts en denken ze dat zo overal op te lossen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Helaas werkt de negeerfunctie niet als anderen er wel op reageren
Vind het vooral jammer van het topic, ik laat het nu het liefste links liggen door mensen.
Is dit een echo chamber van idolisatie dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:38 schreef H_T het volgende:
Mishu, wat wil je nu eigenlijk? Heb je eigenlijk een hekel aan Joost Klein? Indien ja, waarom blijf je dan steeds een topic over hem opzoeken?
Eh, je zei zelf:quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Is dit een echo chamber van idolisatie dan?
Dus waarom zou je jezelf nog kwellen? Je blijft je er maar mee bezig houden terwijl je het oh zo vermoeiend vindt. Dan klopt er iets niet aan je ben ik bang en kan je beter hulp zoeken met het obsessieve. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:01 schreef Mishu het volgende:
maar bezig zijn met iemand die problematisch gedrag vertoont is vermoeiend zeg.
Nee hoor, zeker geen echo chamber. Maar het is ook niet de bedoeling om er van alles en nog wat bij te halen en daar over door te blijven drammenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Is dit een echo chamber van idolisatie dan?
Ik snap dat hele blinde fan zijn niet echt. Ik vind muziek interessant en mijn zoektocht is naar de waarheid en niet naar een idool.
Ik vind het echt jammer dat ik dat gemist heb. De live van gisteravond leek hij weer een beetje zichzelf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:09 schreef d_elise het volgende:
Wat verlang ik soms terug naar de eerste helft van 2024 waarin de enorme voorpret en de leuke tijd t/m 9 mei centraal stond![]()
Sommige mensen willen koste wat kost niet inzien (of kicken er juist op) dat ze onderdeel van een probleem zijn dat ze continu lopen te projecteren op iemand anders.
Of "fans" die in zijn geboortedorp gaan zoeken naar het graf van zijn ouders. Wtf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Sterker nog, ik ben weleens op wat instastories gestuit van 'fans' die ronduit knettergek waren. De teksten die ze erin gooiden waren doodeng en heb ze gerapporteerd maar dat helpt tegenwoordig geen zak meer op social media. Wat dat betreft echt een enorm voordeel van een forum dat er mods zijn, want van zo'n rapporteerfunctie op X of Insta word je echt niks wijzer.
Oh god ja dat was ook al zo ziek. En dat was nog best in het begin al toch. Was dat niet al vóór het ESF zelfs? Of verwar ik het nu met wat anders.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Of "fans" die in zijn geboortedorp gaan zoeken naar het graf van zijn ouders. Wtf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |