SNAP blijft toch altijd wat een mysterie voor me. Ik snap dat zulke nummers dan echt zo’n radiohit kunnen worden, maar 1,3 MILJARD.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:26 schreef Fred_B het volgende:
Joost nadert de Top 10 van meest gestreamde ESF-nummers op Spotify. Al heeft Duncan nog wel het tienvoudige aan streams.
[ x ]
Als je persoonlijk gaat wezen kan ik jou ook nog wel wat vertellen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jammer dat er zo’n hysterisch wijf doorheen loopt te blèren
Het blijft voor mij een mysterie wat mensen zo goed vinden aan Soldi dat het 290 miljoen gestreamd isquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
SNAP blijft toch altijd wat een mysterie voor me. Ik snap dat zulke nummers dan echt zo’n radiohit kunnen worden, maar 1,3 MILJARD.Terwijl er toch wel meer van dat soort nummers bestaan, voelde toen zelfs wat oubollig.
Het is nou eenmaal wat ongebruikelijk om in stilte te gaan staan breien tijdens concerten Rippert.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jammer dat er zo’n hysterisch wijf doorheen loopt te blèren
Misschien puur door TikTok? En dat het zelfs In landen in Azië opgepikt werd. Dan tikt het sneller aan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
SNAP blijft toch altijd wat een mysterie voor me. Ik snap dat zulke nummers dan echt zo’n radiohit kunnen worden, maar 1,3 MILJARD.Terwijl er toch wel meer van dat soort nummers bestaan, voelde toen zelfs wat oubollig.
Zie nu pas dat het iemand van dit forum isquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal wat ongebruikelijk om in stilte te gaan staan breien tijdens concerten Rippert.
Ja volgens mij kwam het echt voornamelijk door Tiktok en insta-reels waar het megaveel gebruikt werd als muziekje en dat het toen idd wereldwijd gedraaid werd. Op het ESF werd ze 20e ofzo geloof ik? Gaaf dat dat dan alsnog dus kan gebeuren, zo'n hit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien puur door TikTok? En dat het zelfs In landen in Azië opgepikt werd. Dan tikt het sneller aan.
Ja denk het ook, plus Amerika ook nog. Onderschat denk ik hoe snel zoiets dan kan gaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien puur door TikTok? En dat het zelfs In landen in Azië opgepikt werd. Dan tikt het sneller aan.
Vooral grappig dat het pas zo laat na het event zelf zo’n mega hit werd.
[..]
Zie nu pas dat het iemand van dit forum isvolgende keer rest vh topic lezen. Excuses cee
Ik denk dat @Cee het je wel vergeeft want die is onderweg naar Parijs voor nog een Käärijä concert dus vast in een goed en vergevingsgezind humeur!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:41 schreef RipCity het volgende:
Zie nu pas dat het iemand van dit forum isvolgende keer rest vh topic lezen. Excuses cee
![]()
Ik had het niet meer verwachtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:37 schreef Greys het volgende:
Echt tof dat jullie zo'n gave avond hebben gehad en dat Joost ook nog kwam.
Volgens mij gaat Cee niet naar Käärijä. Käärijä gaat naar Cee!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Cee het je wel vergeeft want die is onderweg naar Parijs voor nog een Käärijä concert dus vast in een goed en vergevingsgezind humeur!
Ja, dat was wel een mooie verrassing. Stiekem hoop je erop, maar durf je er ook niet te veel op te hopenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:37 schreef Greys het volgende:
Echt tof dat jullie zo'n gave avond hebben gehad en dat Joost ook nog kwam.
1000x liever iemand die zich (een beetje te) laat gaan dan iemand die ongeïnteresseerd door de muziek heen staat te lullen over de nieuwe printer op kantoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:01 schreef Cee het volgende:
Ik ga me niet verontschuldigen voor het hebben van een toptijd.
Ik vind er wat van dat WNL hiermee aan de haal gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |