In de hoogtijdagen van Maijer vier keer zoveel.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:45 schreef wimderon het volgende:
Soms kreeg ik in tien minuten twee keer dezelfde vraag
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je dan zo’n zwakbegaafde randdebiel als Jerry Hendriks zag begrijp ik niet dat ze lieve Roland hebben laten gaan
Ik HAAT Jerry @:fetx
Domme vragen kan hij niet echt over klagen na zoveel jaar idd. Scholten is wel een baas.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:49 schreef Kopiko het volgende:
Roland Scholten over darts-analyses:
[..]
In de hoogtijdagen van Maijer vier keer zoveel.
We lachen erom maar ik heb nog nooit bij darten meegemaakt dat iemand zo imbeciel was dat het mij ergerde.quote:
Was het autistische kind uit Sherrocks eerste leg er ook bij?quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:06 schreef spleeh het volgende:
Zit zojuist te wachten op mijn vliegtuig naar Londen, zie ik opeens Menzies met zijn intussen wat bollere vriendin voorbij lopen. Die zaten dus in het vliegtuig van Londen. Voordat ik het realiseerde dat hem echt was, was hij al uit beeld. Helaas geen foto dus. Hij zag er wel topfit uit.
Die is mij niet opgevallenquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was het autistische kind uit Sherrocks eerste leg er ook bij?
Altijd voor Raya!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:52 schreef Gretzl het volgende:
Ray mag niet klagen met de lotingen de laatste tijd
Gaat ie niet meer het Sherrock dan?quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was het autistische kind uit Sherrocks eerste leg er ook bij?
En als eerste Nederlandse trans ooit.quote:Trans dartster Van Leuven als eerste Nederlandse vrouw ooit
Eens. Ben ook wel klaar met de flauwe grappen en t gehaat hierquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuk voor Noa Lynn, knap dat ze dit toch presteert ondanks de ietwat absurde haat.
Het gaat alleen nog maar erger worden vrees ik, transhaat is steeds meer aan het normaliseren. Er valt best wat te zeggen dat een transvrouw niet mee mag doen aan een vrouwencompetitie voor darten maar die totale obsessie en haat bij sommigen is echt bekrompen en sneu. Aan het eind van de dag maakt ze vooral de vrouwencompetitie kwalitatief iets beter en wat maakt het verder in vredesnaam nou uit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eens. Ben ook wel klaar met de flauwe grappen en t gehaat hier
Het moet wel enigszins aantoonbaar zijn in mijn ogen. Als Mickey Mansell morgen ineens Minnie Mansell is, is de zaak anders. Maar Noa-Lynn is pas goed gaan darten na haar transitie en voldoet aan allerlei voorwaarden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beau laat zien dat je als vrouw ook gewoon een heel hoog niveau kan halen. Als Noa-Lynn zich als vrouw identificeert dan moet ze dat zelf weten en mag ze meedoen met vrouwencircuit wmb.
Je kunt daarvoor meerdere alternatieve redenen aandragen: beter in haar vel, sowieso nog jong dus ontwikkelt haar darts skills nog, ongeacht de gender. Ik wijt t niet per se aan de transitie waardoor ze nu in een gemakkelijker competitie zou spelenquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het moet wel enigszins aantoonbaar zijn in mijn ogen. Als Mickey Mansell morgen ineens Minnie Mansell is, is de zaak anders. Maar Noa-Lynn is pas goed gaan darten na haar transitie en voldoet aan allerlei voorwaarden.
Alsof het ook echt uitmaakt, het is maar vrouwendarts wat een heel bescheiden circuit is. De mensen die klagen gebruiken het als verkapte manier om hun transhaat door te drukken of vinden het gewoon lastig verkroppen dat er een sterke concurrent bij is, anders kan ik mij echt niet voorstellen dat je je hier druk om maakt.
Ik bedoel het ook als tegenbewijs, meer om te zeggen dat ze niet voor haar transitie al een toptalent was ofzo. Dan zou het wellicht iets frappanter zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je kunt daarvoor meerdere alternatieve redenen aandragen: beter in haar vel, sowieso nog jong dus ontwikkelt haar darts skills nog, ongeacht de gender. Ik wijt t niet per se aan de transitie waardoor ze nu in een gemakkelijker competitie zou spelen
quote:Plaisier, Gates, Robb en Scutt geven definitief voorkeur aan PDC-WK boven Lakeside
Vier mannen zaten in de bijzondere positie dat zij zich voor zowel het WK Darts van de PDC als voor het WDF-WK op Lakeside hebben geplaatst. De PDC verbiedt spelers om aan beide toernooien mee te doen, waardoor ze voor een keuze stonden om te kiezen waar ze gingen meedoen.
Hetzelfde gold eerder voor Beau Greaves en Noa-Lynn van Leuven bij de vrouwen. Greaves koos ervoor om haar wereldtitel bij de dames op Lakeside te verdedigen, terwijl Van Leuven naar Alexandra Palace gaat voor haar debuut op het PDC-WK.
Wesley Plaisier, Leonard Gates, Ben Robb en Connor Scutt moesten bij de heren nog een knoop doorhakken. De WDF heeft maandag echter bekendgemaakt dat deze vier allemaal ontbreken bij het WDF-wereldkampioenschap van 2 tot en met 10 december in Frimley Green.
Plaisier en Scutt gaan zich via de Pro Tour plaatsen voor het belangrijkste dartstoernooi van het jaar bij de PDC. Gates dwong via de CDC Tour plaatsing af, terwijl Robb een ticket bemachtigde via de DPNZ Tour.
Plaisier en Scutt hebben voor volgend jaar zeer waarschijnlijk ook al een tourkaart. Logisch dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |