Niet heel vegan he?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat weten alleen de echte ingewijde kristalkinderen
Als het voor persoonlijk gewin is en verlichting van jezelf ten koste van anderen dan is dat goedquote:
Beide zijn te koop, alleen is vermalen eenhoornhoorn veel duurderderquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dat vermalen eenhoorn? Of vermalen eenhoornhoorn?
Dan moeten wij eerst fb vriendjes worden zodat ik je meteen weer kan ontvriendenquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik nou een kristal kopen deze in mijn anus stoppen en dan met mijn kont richting de maan liggen om alles op te laden?
En het moet volle maan zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moeten wij eerst fb vriendjes worden zodat ik je meteen weer kan ontvrienden
Anders werkt het niet
Wel veel stappen hoorquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moeten wij eerst fb vriendjes worden zodat ik je meteen weer kan ontvrienden
Anders werkt het niet
wel een tappentellerquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Toen hadden we nog geen stappenteller
Als je nog kon tellen deed je het niet goedquote:
En na genoeg duveltjes kon ook jij niet meer tellenquote:
op de fiets naar bedquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En na genoeg duveltjes kon ook jij niet meer tellen
En ochtends verbaasd als je met je fiets knuffelend wakker wordtquote:
Kwam je terug van dansles ?quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
En ochtends verbaasd als je met je fiets knuffelend wakker wordt
Ik niet maar krijg wel dans zin van die video.quote:
Ik zet het aan en mijn parkiet begint gelijk te mekkeren.quote:
verstaat die wel Fins?quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zet het aan en mijn parkiet begint gelijk te mekkeren.
Zou het daar aan liggen?quote:
Deze dan?quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zet het aan en mijn parkiet begint gelijk te mekkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |