Nieuwe tak maar ik vind er niet heel veel aan vooralsnogquote:

Ach het is wat anders .. nu was het wederom een rustige zee ... mag wel wat ruigerquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nieuwe tak maar ik vind er niet heel veel aan vooralsnog

Ja dat was er gisteren blijkbaar en toen ging het niet doorquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het is wat anders .. nu was het wederom een rustige zee ... mag wel wat ruiger

Wel een poging ondernomen zo te zien ..quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat was er gisteren blijkbaar en toen ging het niet door
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een poging ondernomen zo te zien ..
 ja dat dan weer wel
 ja dat dan weer wel   

Ja dat onderdeel vorige week heb ik gemist helaasquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:21 schreef chufi het volgende:
Die races met 20 teams of zo over een paar km zijn wel leuk en lekker onoverzichtelijk en met drone beelden leuk om te volgen

Als je dan terug bent kan je meteen weer nieuwe Chinees halenquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:22 schreef D. het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen; van huis naar de chinees is zo’n 8000 stappen

terugkijken kan op YTquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat onderdeel vorige week heb ik gemist helaas

Ik ga wel Femke volgen vanavondquote:

Zit een mooie geldprijs aan vast als ze wintquote:

Ow, da’s ook niet handigquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je dan terug bent kan je meteen weer nieuwe Chinees halen

Oke, en wat most je van die Chinees?quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:22 schreef D. het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen; van huis naar de chinees is zo’n 8000 stappen

Ja Mondo heeft al genoegquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit een mooie geldprijs aan vast als ze wint

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |