De Roodhooftjes laten hem lekker bungelen tot december en dan bieden ze hem een minimum contract.quote:Op maandag 16 september 2024 10:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gaat toch gewoon naar Alpecin? Lekker lachen met Mathieu
In het development team?quote:Op maandag 16 september 2024 16:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De Roodhooftjes laten hem lekker bungelen tot december en dan bieden ze hem een minimum contract.
Wel WT.quote:Op maandag 16 september 2024 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In het development team?
Ik had wel verwacht dat die naar een grotere ploeg kon. Weliswaar op lager niveau, maar die heeft zo'n beetje in elke race dit jaar een prima uitslag behaald.quote:Op maandag 16 september 2024 06:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kubis naar TDT. Dat zou nog wel wat kunnen worden. Zat er gisteren ook weer prima bij.
Correct. Ik denk niet dat hij daar al klaar voor is, maar er werd naar verluidt erg aan hem getrokken, dus ze moesten vermoedelijk wel. Hij kan ook altijd met de beloftenploeg rijden indien gewenst.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Seixas al direct naar het WT-team?
Hopelijk pakken ze het verstandig aan. Bij FDJ hebben ze er nog wel eens moeite mee.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Correct. Ik denk niet dat hij daar al klaar voor is, maar er werd naar verluidt erg aan hem getrokken, dus ze moesten vermoedelijk wel. Hij kan ook altijd met de beloftenploeg rijden indien gewenst.
Geen Red Bull dus, voor zover daar sprake van was.quote:
Ik had Merijn Zeeman nog verwacht op het eind 'voor altijd? nee hoor, Wout blijft niet altijd, Wout gaat weg'quote:
Nee joh, paar auto's, crossmotoren en wat luxe gereedschapskisten die over warenquote:Op woensdag 18 september 2024 12:15 schreef DeeBee het volgende:
Nog 6 jaar Wout van Choke, ik adviseer de FIOD even goed uit te zoeken of deze deal niet met geld uit de koelkast is betaald
fwraud?quote:Op woensdag 18 september 2024 12:15 schreef DeeBee het volgende:
Nog 6 jaar Wout van Choke, ik adviseer de FIOD even goed uit te zoeken of deze deal niet met geld uit de koelkast is betaald
Ik had gehoopt dat ze vanaf 2028 samen in een ploeg zouden gaan zitten. Gezamenlijk kunnen ze dan nog pieken (om en om), maar individueel zie ik hun carrières als een nachtkaars uitgaan, zoals bij Philippe Gilbert, Thomas de Gendt en Greg van Avermaet.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:59 schreef Momo het volgende:
Zouden Wout en Mathieu beide toewerken naar een afsluiting van hun carrière in 2030 op de Winterspelen als dat allemaal doorgaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |