quote:Op donderdag 12 september 2024 10:47 schreef herverwijderd het volgende:
De hele avond kattenTeckelfilmpjes.
Ik zou zelf gaan voor films met een twist/draai erin/met een zeer onverwacht plot of series zoals The Twilight Zone, iig met iets wat je totaal niet verwacht en waarbij de film/serie heel anders afloopt dan meestal het geval is, of waarbij bv de held het loodje legt en niet de bad guy. Of waarbij ze nog lang en ongelukkig leven. Maar ook creepy, suggestieve, dreigende, angstaanjagende (horror)films die onder je huid kruipen, waarbij je haren recht overeind gaan staan waarbij het gevaar op de loer ligt en constant dreigend aanwezig is die de slachtoffers langzaam maar zeker gek maken, maar niet direct zichtbaar is zijn bij mij favoriet (dus niet goedkope bloed+ingewanden horror) Dus films zoals The Sixth Sense, Last Christmas e.d. En dus zeker geen 13 in een dozijn film...quote:
Oeh. Goeie.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
Ik wil mijn kijkpleziertjes niet opdringen aan de rest van Nederland, maar ik zou graag een zender hebben waar series (en films, maar vooral series) uit de jaren '80 op uitgezonden worden.
Jake & The Fatman, Hunter, Moonlighting, Sledge Hammer, Miami Vice, Matlock, St. Elsewhere, Knightrider, A-Team, Airwolf, Cheers, dat soort series. Gewoon, de series die ik op TV keek toen ik klein was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |