SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 12 september 2024 07:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga jullie plagen tot 8u25.![]()
Ik wilde eerst terrordinges schrijven maar wist niet meer hoe dat geschreven wordt.quote:Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
terroriserenquote:Op donderdag 12 september 2024 07:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik wilde eerst terrordinges schrijven maar wist niet meer hoe dat geschreven wordt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat doet mijn buurman iddquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:
Het zit je wel hoog he die buurman van jouquote:
Neem die herrie eens op en ga er dan wat mee doen als je dat nog niet gedaan hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doeiquote:Op donderdag 12 september 2024 07:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor begeleid werk.
Laters![]()
![]()
Helaas werkt de woningbouw zo traag als dikke stront. Het is ook helaas niet op te nemen het geluid. Maar had jij niet van die drogers staan nadat er brand bij je was?quote:Op donderdag 12 september 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he die buurman van jou
Neem die herrie eens op en ga er dan wat mee doen als je dat nog niet gedaan hebt
Maar het lijkt daar op, of een compressor die 24/7 op volle toeren staat te draaien tegen zijn muur aan wat trilling veroorzaakt en een diepe lage brom.
Dat het hoog zit is nog zacht uitgedrukt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Het is nog geen 8.25 uurquote:Op donderdag 12 september 2024 07:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor begeleid werk.
Laters
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: