SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 12 september 2024 07:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga jullie plagen tot 8u25.![]()
Ik wilde eerst terrordinges schrijven maar wist niet meer hoe dat geschreven wordt.quote:Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
terroriserenquote:Op donderdag 12 september 2024 07:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik wilde eerst terrordinges schrijven maar wist niet meer hoe dat geschreven wordt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat doet mijn buurman iddquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:
Het zit je wel hoog he die buurman van jouquote:
Neem die herrie eens op en ga er dan wat mee doen als je dat nog niet gedaan hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doeiquote:Op donderdag 12 september 2024 07:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor begeleid werk.
Laters![]()
![]()
Helaas werkt de woningbouw zo traag als dikke stront. Het is ook helaas niet op te nemen het geluid. Maar had jij niet van die drogers staan nadat er brand bij je was?quote:Op donderdag 12 september 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he die buurman van jou
Neem die herrie eens op en ga er dan wat mee doen als je dat nog niet gedaan hebt
Maar het lijkt daar op, of een compressor die 24/7 op volle toeren staat te draaien tegen zijn muur aan wat trilling veroorzaakt en een diepe lage brom.
Dat het hoog zit is nog zacht uitgedrukt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het is nog geen 8.25 uurquote:Op donderdag 12 september 2024 07:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor begeleid werk.
Laters
Nee, had geen drogers staan, ik had van die geurdingen staanquote:Op donderdag 12 september 2024 07:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Helaas werkt de woningbouw zo traag als dikke stront. Het is ook helaas niet op te nemen het geluid. Maar had jij niet van die drogers staan nadat er brand bij je was?
Maar het lijkt daar op, of een compressor die 24/7 op volle toeren staat te draaien tegen zijn muur aan wat trilling veroorzaakt en een diepe lage brom.
Dat het hoog zit is nog zacht uitgedrukt.
Je zou de woningbouw een brief kunnen sturen waarin je ze 14 dagen te tijd geeft om met een oplossing te komen .
Dat je na 14 dagen de huurderscommissie inschakelt, daar zijn ze nooit blij mee
Je zou ook eens contact op kunnen nemen met de huurderoverleggroep daar zij kunnen je hier ook mee helpen.
Maar dan moet je wel bewijs hebben dat je er al lang mee bezig bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A zo, nou dan lekker je ding doen en zorgen dat je op tijd klaar bentquote:Op donderdag 12 september 2024 07:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee weet ik maar ben aan de trage kant hihi.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ligt sinds dinsdag eindelijk bij de wijkbeheerder. Als die vanmiddag nog geen contact heeft opgenomen dan ga ik weer bellen en desnoods een melding maken bij politie van mogelijke wietkwekerij want daar heeft het ook een aantal kenmerken van.quote:Op donderdag 12 september 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, had geen drogers staan, ik had van die geurdingen staan
Je zou de woningbouw een brief kunnen sturen waarin je ze 14 dagen te tijd geeft om met een oplossing te komen .
Dat je na 14 dagen de huurderscommissie inschakelt, daar zijn ze nooit blij mee
Je zou ook eens contact op kunnen nemen met de huurderoverleggroep daar zij kunnen je hier ook mee helpen.
Maar dan moet je wel bewijs hebben dat je er al lang mee bezig bentOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
O dan zou ik zeker melding maken bij de politie, dat is dan ook de reden dat ze niet vaak zijnquote:Op donderdag 12 september 2024 08:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Het ligt sinds dinsdag eindelijk bij de wijkbeheerder. Als die vanmiddag nog geen contact heeft opgenomen dan ga ik weer bellen en desnoods een melding maken bij politie van mogelijke wietkwekerij want daar heeft het ook een aantal kenmerken van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of dat er verder 0,0 in de woning staat.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zou ik zeker melding maken bij de politie, dat is dan ook de reden dat ze niet vaak zijn
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja heel raar. waarom je dan zo lang wacht met de politie bellenquote:Op donderdag 12 september 2024 08:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Of dat er verder 0,0 in de woning staat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die van mij sinds een minuut of 10 wel althans.
Omdat het ook weer niet alle kenmerken heeft en dus niet overduidelijk is.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja heel raar. waarom je dan zo lang wacht met de politie bellen
Poep na een avondje mexicaansquote:Op donderdag 12 september 2024 08:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat ook maar dit was kruidig.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Eerder weed maar weet het niet zeker.
Was weer feest bij de buren.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Even goed opsnuiven. Dan kom je er misschien achter.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Eerder weed maar weet het niet zeker.
Was weer feest bij de buren.
Maatschappelijke diensttijd. Dat moeten ze verplicht gaan stellen tot een jaar of 21.
Je hebt al genoeg punten.![]()
![]()
Dat kan de politie dan toch mooi uitzoekenquote:Op donderdag 12 september 2024 08:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat het ook weer niet alle kenmerken heeft en dus niet overduidelijk is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ze er al iets mee doen.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan de politie dan toch mooi uitzoeken
Ja als je in als blijft hangen kom je nergensquote:
Hey, niet zo he.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je in als blijft hangen kom je nergens![]()
Die hont heeft bepaalde dingen gezien.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Douchen en weg, @Dotteke bolk jij die Justin even de moeder?
Ik ga ook douchen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Eigenlijk heb ik vanmorgen niet echt tijd om intensief te bolkenquote:Op donderdag 12 september 2024 08:34 schreef aeque het volgende:
Douchen en weg, @:Dotteke bolk jij die Justin even de moeder?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Amyquote:
Heb helaas geen Photoshop meer...quote:Op donderdag 12 september 2024 08:23 schreef aeque het volgende:
@:ToT kan hier vast wel BOLK van maken:
[ afbeelding ]Môgguh!
![]()
Hey ToT Hier wel daar ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi Dot!quote:
ToTgod!quote:
O gelukkig maar, houden zoquote:Op donderdag 12 september 2024 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach jawel, de positiviteit van gisteren heeft wel geholpen!
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoi Fogel
Hey Dotje
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Lovely
![]()
ALweer bjina op vakantie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Vakantie? Nee, maar morgen wel voor het weekend naar Noord-Noorwegen. Familiebezoek.quote:I'm surrounded by morons!
quote:JK
Ook gezellig toch, volgens mij ligt dat nogal een eindje uit elkaarquote:Op donderdag 12 september 2024 09:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vakantie? Nee, maar morgen wel voor het weekend naar Noord-Noorwegen. Familiebezoek.
Hoe is het nu met je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet zo verwonderlijk he lieverd, je bent zowat dag en nacht aan het werk nuquote:Op donderdag 12 september 2024 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb het gevoel dat het me allemaal een beetje te veel wordt. :/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja misschien is het verstandig dat ik vandaag eens wat anders ga doen. Mijn band is ook nog lek gegaan en dat voelt als een enorme klus om te plakken terwijl dat maar een half uurtje werk is.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk he lieverd, je bent zowat dag en nacht aan het werk nu![]()
En ik ben ook een beetje geïrriteerd. Ik werk keihard aan het project en mijn broertje heeft van de 4 dagen een paar uurtjes wat gedaan.
We hadden afgesproken om 9 uur te beginnen vandaag maar hij heeft alles uit gezet en ligt nog lekker te slapen....![]()
Ja en op tijd aan de bel trekken hequote:Op donderdag 12 september 2024 09:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja misschien is het verstandig dat ik vandaag eens wat anders ga doen. Mijn band is ook nog lek gegaan en dat voelt als een enorme klus om te plakken terwijl dat maar een half uurtje werk is.
Moet die fiets vandaag gemaakt worden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ruim 1500km verderop.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook gezellig toch, volgens mij ligt dat nogal een eindje uit elkaar
Hoe is het nu met je?
Het gaat OK. Met jou dan?I'm surrounded by morons!
Ja want ik moet naar de apotheek straks.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en op tijd aan de bel trekken he
Moet die fiets vandaag gemaakt worden?
Maar dat zou ik eventueel ook lopends kunnen doen.![]()
Dan is je broertje wijzer dan jij. Jij gaat mara door en door en door.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:47 schreef KoningWouter het volgende:
En ik ben ook een beetje geïrriteerd. Ik werk keihard aan het project en mijn broertje heeft van de 4 dagen een paar uurtjes wat gedaan.
We hadden afgesproken om 9 uur te beginnen vandaag maar hij heeft alles uit gezet en ligt nog lekker te slapen....
Maar niet je afspraken komen is ook niet oke,
Het is geen aangenomen werk KW denk aan waar je vandaan komt
Doe ook een stapje terug voor het momentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo, dat moet haast een beetje vakantieachtig aanvoelenquote:Op donderdag 12 september 2024 09:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, ruim 1500km verderop.
Het gaat OK. Met jou dan?
Fijn dat het oke, gaat, met je vrouw ook?
Hier gaat alles zoals het gaat
Dan doe je dat lekker, even lopen. Je hoofd leeg maken en dan maak je die fiets als het niet zo zwaar aanvoeltquote:Op donderdag 12 september 2024 09:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja want ik moet naar de apotheek straks.
Maar dat zou ik eventueel ook lopends kunnen doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even een stapje terug kan geen kwaadquote:Op donderdag 12 september 2024 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb het gevoel dat het me allemaal een beetje te veel wordt. :/![]()
Ja je hebt gelijk Dot.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is je broertje wijzer dan jij. Jij gaat mara door en door en door.
Maar niet je afspraken komen is ook niet oke,
Het is geen aangenomen werk KW denk aan waar je vandaan komt
Doe ook een stapje terug voor het moment
Heb gisteren wat vragen gesteld op internet omdat ik ergens niet uit kom en daar heeft ook nog niemand op gereageerd...
Denk dat ik vandaag wat rust neem. Heb zelfs de energie niet om er wat van te zeggen tegen mijn broertje. Het stelt me gewoon een beetje teleur. Zo komen we nooit ergens.![]()
is ook beter lijkt mij gezien waar KW vandaan komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja misschien beter inderdaad. Vind ik moeilijk want nu weet ik niet goed wat ik dan moet doen.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je dat lekker, even lopen. Je hoofd leeg maken en dan maak je die fiets als het niet zo zwaar aanvoelt![]()
![]()
Vind ik moeilijk. Ben bang dat het hele project dan weer op z'n gat blijft liggen.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Even een stapje terug kan geen kwaad![]()
Erger is als jij op je gat komt te liggenquote:Op donderdag 12 september 2024 09:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind ik moeilijk. Ben bang dat het hele project dan weer op z'n gat blijft liggen.![]()
Ja dat zegt mijn broertje ook.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Erger is als jij op je gat komt te liggen
Ik ga dit weekend ook nog een weekend naar Haarlem.
Ik ga proberen vandaag rustig aan te doen.
Thanks Dot en JK![]()
![]()
JE weet heel goed wat je moet doen, je kent jezelf heel goed.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja misschien beter inderdaad. Vind ik moeilijk want nu weet ik niet goed wat ik dan moet doen.
Het project kan beter even op zijn gat liggen dan dat jij straks op je gat ligt
Geef jezelf een weekje rust en neem je dan voor om het om de dag of zo aan het project te werken
Het heeft geen zin om jezelf weer terug naar af te brengen
Ergens moet je er een balans in vindenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
NP, denk aan jezelfquote:Op donderdag 12 september 2024 09:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat zegt mijn broertje ook.
Thanks Dot en JK![]()
![]()
Wel lekker dat je in ieder geval het weekend weg bentquote:Op donderdag 12 september 2024 09:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat zegt mijn broertje ook.
Thanks Dot en JK
Vandaag ook even helemaal niets. Het voordeel van laten liggen is dat het niet weglooptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt gelijk. Ga ik na het weekend weer aan de slag denk ik. Ga dit weekend ook nog een paar dagen weg.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JE weet heel goed wat je moet doen, je kent jezelf heel goed.
Het project kan beter even op zijn gat liggen dan dat jij straks op je gat ligt
Geef jezelf een weekje rust en neem je dan voor om het om de dag of zo aan het project te werken
Het heeft geen zin om jezelf weer terug naar af te brengen
Ergens moet je er een balans in vinden![]()
Ja ik las het, lekker genietenquote:Op donderdag 12 september 2024 09:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ga ik na het weekend weer aan de slag denk ik. Ga dit weekend ook nog een paar dagen weg.
Ga je weer naar je vriend?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, gaan ik ook even opwerpen of we binnenkort niet met de jaarclub weer bij elkaar gaan komen. Heb ik afgesproken met een andere vriend.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het, lekker genieten
Ga je weer naar je vriend?![]()
![]()
Helemaal top toch. Je hebt ook je ontspanning nodig.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, gaan ik ook even opwerpen of we binnenkort niet met de jaarclub weer bij elkaar gaan komen. Heb ik afgesproken met een andere vriend.
Genieten hoort er ook bij.
Ik hoop zo dat je de balans kan vinden. Luister wat meer naar je broer en probeer alleen te werken als hij ook er aan werkt de komende tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja leuk, moet je zeker doenquote:Op donderdag 12 september 2024 09:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, gaan ik ook even opwerpen of we binnenkort niet met de jaarclub weer bij elkaar gaan komen. Heb ik afgesproken met een andere vriend.![]()
![]()
Ga ik proberen.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal top toch. Je hebt ook je ontspanning nodig.
Genieten hoort er ook bij.
Ik hoop zo dat je de balans kan vinden. Luister wat meer naar je broer en probeer alleen te werken als hij ook er aan werkt de komende tijd
Maar een oplossing vinden voor een ingewikkeld probleem is voor mij ook genieten. Maar nu moet ik even pas op de plaats nemen. Heb de laatste paar dagen ook weer last van een angstig gevoel namelijk.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:05 schreef JustinK het volgende:
Dat gevoel komt ook ergens vandaan... Even op de pauzeknop drukken![]()
![]()
![]()
Billenkoek van de baas.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eens met Justin en Dotteke
Even een pauze houden, en misschien een timer instellen dat je zoveel per uur per dag aan het project mag werken? Of tussen door ook iets anders doen..
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
O dat is dan weer minder, misschien omdat je toch teveel hoop op je vork neemtquote:Op donderdag 12 september 2024 10:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga ik proberen.
Maar een oplossing vinden voor een ingewikkeld probleem is voor mij ook genieten. Maar nu moet ik even pas op de plaats nemen. Heb de laatste paar dagen ook weer last van een angstig gevoel namelijk.
Je weet dat je moeilijk kan dosserenen soms doordraaftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja denk het wel. En vorige week met de Efteling was ook zwaar en ook nog uit eten geweest.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan weer minder, misschien omdat je toch teveel hoop op je vork neemt
Je weet dat je moeilijk kan dosserenen soms doordraaft![]()
Hi kwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oei. Gelukkig heb je hier al goede adviezen gekregen!quote:Op donderdag 12 september 2024 10:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga ik proberen.
Maar een oplossing vinden voor een ingewikkeld probleem is voor mij ook genieten. Maar nu moet ik even pas op de plaats nemen. Heb de laatste paar dagen ook weer last van een angstig gevoel namelijk.
En denk dat je broertje ook even rust nodig heeft en het voor hem wel verstandig is om even uit te slapen. Vervelend voor jou, maar begreep dat je broertje ook met zn eigen problemen dealt en dat jullie daar wat verschillend in zijn.
Nu even rustig aan doen en op zoek gaan naar een goede chicken wings leverancier
Heb jij bij een studentenvereniging gezeten, of waar moet ik aan denken bij jaarclub? Mijn jaarclub van de studentenvereniging is na een jaar al uit elkaar gevallen, mensen gingen bij een dispuut of stopten met de vereniging.Cause there is always a wrong to your right 🎶
AL met al waarschijnlijk te veel gedaan en heb je nu een terugslagquote:Op donderdag 12 september 2024 10:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja denk het wel. En vorige week met de Efteling was ook zwaar en ook nog uit eten geweest.
Aan jou om nu jezelf een schop onder je kont te geven en weer en stap terug te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja misschien moeten we allebei even rust pakken.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei. Gelukkig heb je hier al goede adviezen gekregen!
En denk dat je broertje ook even rust nodig heeft en het voor hem wel verstandig is om even uit te slapen. Vervelend voor jou, maar begreep dat je broertje ook met zn eigen problemen dealt en dat jullie daar wat verschillend in zijn.
Nu even rustig aan doen en op zoek gaan naar een goede chicken wings leverancier
Heb jij bij een studentenvereniging gezeten, of waar moet ik aan denken bij jaarclub? Mijn jaarclub van de studentenvereniging is na een jaar al uit elkaar gevallen, mensen gingen bij een dispuut of stopten met de vereniging.
Haha vanavond ga ik maar weer gewoon zelf koken hoor. Zo rijk ben ik ook weer niet.
Ja heb bij een studentenvereniging gezeten. Een deel van de jaarclub heeft nog goed contact. Mijn dispuut en huis heb ik minder contact mee. Dat is vooral bij elkaar komen voor het zuipen. Jaarclub zijn echt goede vrienden.![]()
Kat heeft de zoomies. Heb allerlei speeltjes gekocht met stokjes belletjes etc. Wat hij het leukst vond om mee te spelen?
Een haarelastiek
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja denk ik ook. Ben ook echt moe zelfs na een kop koffie.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL met al waarschijnlijk te veel gedaan en heb je nu een terugslag
Aan jou om nu jezelf een schop onder je kont te geven en weer en stap terug te doen![]()
Pak de rust zolang het kan. Jezelf herpakken verder eens met Dotteke.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja denk ik ook. Ben ook echt moe zelfs na een kop koffie.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kat heeft de zoomies. Heb allerlei speeltjes gekocht met stokjes belletjes etc. Wat hij het leuksy vond om mee te spelen?
Een haarelastiek
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei. Gelukkig heb je hier al goede adviezen gekregen!
Heb jij bij een studentenvereniging gezeten, of waar moet ik aan denken bij jaarclub? Mijn jaarclub van de studentenvereniging is na een jaar al uit elkaar gevallen, mensen gingen bij een dispuut of stopten met de vereniging.
Scheelt wel weer geld, om katten spullen te kopenquote:Op donderdag 12 september 2024 10:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Tevreden met weinig iig die kat haha
Hai haiquote:Op donderdag 12 september 2024 10:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Tevens
Goedemorgen allemaal 🖖![]()
![]()
Dan weet je zelf hoe laat het is.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja denk ik ook. Ben ook echt moe zelfs na een kop koffie.
Heb je geen lang touwtje die je hier heen kan werpen dan kan ik er aan trekken als je weer te ver gaat
quote:
Vannacht heerlijk geslapen onder mijn beide wollen dekbedden. HemelsTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Thanks, ga ik doen!quote:Op donderdag 12 september 2024 10:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Pak de rust zolang het kan. Jezelf herpakken verder eens met Dotteke.![]()
Hey Borrelquote:Op donderdag 12 september 2024 10:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kat heeft de zoomies. Heb allerlei speeltjes gekocht met stokjes belletjes etc. Wat hij het leukst vond om mee te spelen?
Een haarelastiek
Ja, heb ook nu 3 kattentuigjes (helemaal niet nodig) en meer speeltjes maar kon het niet latenquote:Op donderdag 12 september 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Scheelt wel weer geld, om katten spullen te kopen
Hahaha ja dat zou wel erg handig zijn.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weet je zelf hoe laat het is.
Heb je geen lang touwtje die je hier heen kan werpen dan kan ik er aan trekken als je weer te ver gaat![]()
![]()
Snap ik wel, zijn ook leuke dingen om te kopen..quote:Op donderdag 12 september 2024 10:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, heb ook nu 3 kattentuigjes (helemaal niet nodig) en meer speeltjes maar kon het niet latenSpulletjes voor de dieren is met kinderen ook zo, zie je ook veel leuke dingen etc
Fijen dag Borrel, tot laterquote:
Ah, dan kun je vandaag de hele dag koken! Een heel ingewikkeld recept!quote:Op donderdag 12 september 2024 10:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja misschien moeten we allebei even rust pakken.
Haha vanavond ga ik maar weer gewoon zelf koken hoor. Zo rijk ben ik ook weer niet.
Ja heb bij een studentenvereniging gezeten. Een deel van de jaarclub heeft nog goed contact. Mijn dispuut en huis heb ik minder contact mee. Dat is vooral bij elkaar komen voor het zuipen. Jaarclub zijn echt goede vrienden.
Of gewoon pasta met rode saus
Oh ik heb vooral nog contact met mijn dispuut, dat zijn mijn goede vrienden geworden. Naja een deel ervan dan.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ja veel verleiding iddquote:Op donderdag 12 september 2024 10:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Snap ik wel, zijn ook leuke dingen om te kopen..Spulletjes voor de dieren is met kinderen ook zo, zie je ook veel leuke dingen etc
te schattig om te weerstaan
Katten kunnen zo simpel zijn. Ze schijten buiten, willen een doos om in te slapen en een stukje afval om mee te spelen.Trotste mama van Ambar
Goedemorgen!quote:Op donderdag 12 september 2024 10:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Tevens
Goedemorgen allemaal 🖖![]()
![]()
Hij is al moe van koffie drinken dan lijkt mij een hele dag met een ingewikkeld recept niet echt een goed idee nuquote:Op donderdag 12 september 2024 10:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, dan kun je vandaag de hele dag koken! Een heel ingewikkeld recept!
Oh ik heb vooral nog contact met mijn dispuut, dat zijn mijn goede vrienden geworden. Naja een deel ervan dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en dan gaan ze bij een ander in de tuin schijten of in de bloemen rollenquote:Op donderdag 12 september 2024 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Katten kunnen zo simpel zijn. Ze schijten buiten, willen een doos om in te slapen en een stukje afval om mee te spelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha nee ik ben niet zo van de ingewikkelde recepten.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, dan kun je vandaag de hele dag koken! Een heel ingewikkeld recept!
Oh ik heb vooral nog contact met mijn dispuut, dat zijn mijn goede vrienden geworden. Naja een deel ervan dan.
Ja ik ben na mijn studententijd gestopt met drinken en vind gewoon het bij elkaar komen om te drinken helemaal niets meer.
En ik moet gewoon keuzes maken. Dan voel ik me het fijnst bij mijn jaarclub.![]()
![]()
I k vond het goor als ik met mijn handen in de tuin was en daar in de kattenstront greepquote:Op donderdag 12 september 2024 10:32 schreef Lovely het volgende:
Vind het viezer als er poep op de stoep ligtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja dat wel, daarom zijn handschoenen wel weer handig alleen gaan je handen er zo van ruikenquote:Op donderdag 12 september 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I k vond het goor als ik met mijn handen in de tuin was en daar in de kattenstront greep
![]()
MOet ik handschoenen aangaan doen om de kat van een anderquote:Op donderdag 12 september 2024 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja dat wel, daarom zijn handschoenen wel weer handig alleen gaan je handen er zo van ruikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat je daar allemaal op let, ik kijk daar nooit naarquote:Op donderdag 12 september 2024 10:43 schreef Lovely het volgende:
Misschien even kijken welke post dat wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, dan gewoon lekker simpel koken, ping! Ik doe vanavond ook lekker simpel, al bak ik wel mn eigen broodjes. Ben een beetje verslaafd geraakt aan de griekse yoghurt-zelfrijzend bakmeel broodjesquote:Op donderdag 12 september 2024 10:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee ik ben niet zo van de ingewikkelde recepten.
Ja ik ben na mijn studententijd gestopt met drinken en vind gewoon het bij elkaar komen om te drinken helemaal niets meer.
En ik moet gewoon keuzes maken. Dan voel ik me het fijnst bij mijn jaarclub.vind ze heel lekker en zo simpel om te maken, griekse yoghurt en zelfrijzend bakmeel bij elkaar doen, beetje zout, kneden tot er iets ontstaat wat je plat kan duwen en dan even bakken in de pan
Haha bij elkaar komen om te drinken is wel apart, daar stel ik me echt bij voor dat je heel dronken wordt. Heel soms doe ik dat nog, maar dan per ongeluk, niet bewust, komt maximaal 1x per jaar voor ofzo. Maar mag nu sowieso een tijdje bijna geen alcohol, dus al een tijd geen rare dingen meer gedaan
Voor rare dingen doen heb ik geen alcohol nodigTrotste mama van Ambar
Ik heb ook nooit alcohol nodig gelukkigquote:Op donderdag 12 september 2024 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor rare dingen doen heb ik geen alcohol nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor rare dingen doen heb ik geen alcohol nodig
Maar hou graag de schijn op dat ik heel normaal ben![]()
Ik denk graag dat jij normaal bent.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet.
Maar hou graag de schijn op dat ik heel normaal ben![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Had ook niet anders verwacht dan dat je heel normaal wasquote:Op donderdag 12 september 2024 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet.
Maar hou graag de schijn op dat ik heel normaal ben
Ja, jij lijkt mij ook heel normaalquote:Op donderdag 12 september 2024 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk graag dat jij normaal bent.![]()
Wat is normaal trouwens?![]()
Een apart topic waard.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Iedereen is zn eigen normaalquote:Op donderdag 12 september 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht dan dat je heel normaal was
Zo zijn we ALLEMAAL normaal
quote:Op donderdag 12 september 2024 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is normaal trouwens?![]()
Een apart topic waard.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen is zn eigen normaal
Zo zijn we ALLEMAAL normaal
quote:Op donderdag 12 september 2024 11:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jij lijkt mij ook heel normaal![]()
Nou dan moet ik je teleurstellen (alweer een keer): dat ben ik zeker niet. Ik heb voldoende rare dingen hoor.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niks moet hoorquote:Op donderdag 12 september 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOet ik handschoenen aangaan doen om de kat van een anderMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee hoeft ook niet meer want hoef niet meer in de tuin te werken want die is nu zonder grond, alleen kunstgras en tegels en een grote b loembak, waar die krengen wel in de bloemen gaan liggen gggrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, had je me al eerder teleurgesteld? Kan ik me niets van herinnerenquote:Op donderdag 12 september 2024 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Nou dan moet ik je teleurstellen (alweer een keer): dat ben ik zeker niet. Ik heb voldoende rare dingen hoor.
Nu word ik wel nieuwsgierig naar die rare dingen
![]()
Dan was het ook niet echt een hele grote telleurstelling anders had je het wel gewetenquote:Op donderdag 12 september 2024 11:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, had je me al eerder teleurgesteld? Kan ik me niets van herinneren
Nu word ik wel nieuwsgierig naar die rare dingen
Ik wens graag dat men mij niet normaal noemt.Trotste mama van Ambar
Wensen mogen blijven, maar ik kan je geruststellen ik vind je niet helemaal normaalquote:Op donderdag 12 september 2024 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wens graag dat men mij niet normaal noemt.
wie nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Smiley paradeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@JustinK zeker weer een meeting, hij is zo stilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A getsie wat zielig
Somerset - De 69-jarige Jennifer Selwood ging in 2020 naar de rugbywedstrijd van haar kleinzoon kijken, toen het noodlot toesloeg. Ze kreeg een rugbybal op haar achterhoofd en stierf later in het ziekenhuis aan haar verwondingen. Een Britse rechtbank buigt zich nu over de vraag wie verantwoordelijk gehouden moet worden voor haar dood.
https://www.telegraaf.nl/(...)geluk-of-nalatigheidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een prachtige opmerkingquote:Op donderdag 12 september 2024 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het ook niet echt een hele grote telleurstelling anders had je het wel geweten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit moet je ook niet willen
Otters lijken hele schattige en liefdevolle beestjes, maar niets bleek minder waar in Maleisië. Daar is een 40-jarige vrouw in het ziekenhuis beland nadat zij in een park werd aangevallen door een groep wilde otters. Dat meldt de Britse krant Daily Mail.
https://www.telegraaf.nl/(...)-groep-killer-ottersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank uquote:Op donderdag 12 september 2024 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een prachtige opmerking
Ja, en hij zit zich op te vreten want hij kan niet bolken zo!quote:Op donderdag 12 september 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
@:JustinK zeker weer een meeting, hij is zo stilAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben beschikbaar hoorquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is wat, dat mogen we niet laten gebeuren dat hij zichzelf opvreetquote:Op donderdag 12 september 2024 11:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en hij zit zich op te vreten want hij kan niet bolken zo!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: