abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214959631
R.I.P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Markant provocateur.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 12 september 2024 @ 12:48:29 #27
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214959859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 06:29 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Educator, vooral bekend van de uitspraak "een condoom is niet nodig, gewoon direct na het neuken je lul goed wassen".
Ik herinner me zijn columns nog in de Revu. Zinnen als "Je kunt ruiken of zo'n hoer ziek is aan haar doos" en "Ik krijg hem alleen nog maar omhoog voor negerinnen in hun kont" geven zijn gedachtengang wel een beetje weer.

Hij bracht zichzelf en anderen compromisloos in gevaar. Dat hiv-virus heeft hij ook niet een seconde na de besmetting opgemerkt natuurlijk dus dat zal hij uitbundig doorgegeven hebben aan uitgebuite als prostituee werkzame dames in derdewereldlanden.

Als kunstenaar is hij misschien wel daardoor relevant geweest wat weer een hoop zegt over de staat van onze samenleving wat weer een hoop zegt over zijn relevantie etc. etc.
pi_214959892
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 10:18 schreef SugeLucky het volgende:
Die neukte allerlei afrikaanse vrouwen zonder condoom. Ja ok dan krijg je aids. Kan je je lul nog zo goed wassen. Wel mooie dingen maakte ie.
Ik kan mij nog een TV programma herinneren (begin deze eeuw ergens?) met een huis vol webcammodellen en hij zat daar ook in. Toen kwam inderdaad naar voren dat hij ook op negerinnen viel. Hij ging met die webcammeiden in bad enzo, schaamde zich nergens voor.
  Moderator donderdag 12 september 2024 @ 12:57:53 #29
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214959953
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 08:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Klinkt wellicht idioot, maar het waren ergens indirect nog wat uitlopers van de bevrijding van Oost-Duitsland en de hele revolutie van vrijgevochten landen. Onderandere de Love parade zat op die eerste golf van dat nieuwe optimisme en nieuwe grenzen opzoeken omdat de oude dreigingen er niet meer waren. Het verkennen van een vrijheidsgevoel. Hoop eigenlijk dat nieuwe generaties ook weer zoiets gaan meemaken.
Ja ik mis het wel eens. Voor mij is de verandering van de slogan van rivella van "een beetje vreemd maar wel lekker" naar "zo lekker natuurlijk" een verwezelijking van dit verval. Inmiddels zijn ze al weer een beetje terug naar die eerste geloof ik.

:D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_214960083
quote:
88s.gif Op donderdag 12 september 2024 12:57 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Ja ik mis het wel eens. Voor mij is de verandering van de slogan van rivella van "een beetje vreemd maar wel lekker" naar "zo lekker natuurlijk" een verwezelijking van dit verval. Inmiddels zijn ze al weer een beetje terug naar die eerste geloof ik.

:D
Yea, she's on crack.
  Trouwste user 2022 donderdag 12 september 2024 @ 13:48:10 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_214960396
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 08:28 schreef hoechst het volgende:
nog lang volgehouden met aids
Zijn kunst werd/wordt zeker serieus genomen. Evenals zijn band Soviet Sex in de "new" wave-underground één van de Nederlandse pioneers was. De broers Rogier en Maarten vd Ploeg zaten ook in die band. Hij en Maarten vd Ploeg richten ook kunstenaars collectief After Nature op. Van Rogier vd Ploeg ben ik niet zeker. Toevallig tijdje geleden een kennis uit Amsterdam hier op visite. Muzikant en kunstenaar, die had het nog over Soviet Sex. Dat het arrogante kwallen waren, en dat Maarten vd Ploeg ook relatief jong is overleden. Die vd Ploegjes speelden ook in Astral Weeks dat later Blue Murder werd. Of andersom. Die maakten wel leuke clipjes.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator donderdag 12 september 2024 @ 14:42:40 #32
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214960761
quote:
ik mis niet de avonturen van meneer klashorst maar ik mis wel ontregelende tv, en het idee dat een beetje vreemd okay is. De tijden veranderen zeg maar

slogans door de jaren heen:

rivella een beetje vreemd maar wel lekker
rivella lekker natuurlijk
rivella dat is wel zo lekker
  donderdag 12 september 2024 @ 14:42:55 #33
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214960765
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 13:48 schreef tong80 het volgende:

[..]
Zijn kunst werd/wordt zeker serieus genomen. Evenals zijn band Soviet Sex in de "new" wave-underground één van de Nederlandse pioneers was. De broers Rogier en Maarten vd Ploeg zaten ook in die band. Hij en Maarten vd Ploeg richten ook kunstenaars collectief After Nature op. Van Rogier vd Ploeg ben ik niet zeker. Toevallig tijdje geleden een kennis uit Amsterdam hier op visite. Muzikant en kunstenaar, die had het nog over Soviet Sex. Dat het arrogante kwallen waren, en dat Maarten vd Ploeg ook relatief jong is overleden. Die vd Ploegjes speelden ook in Astral Weeks dat later Blue Murder werd. Of andersom. Die maakten wel leuke clipjes.

Soviet Sex is inderdaad de geschiedenis in gegaan als een stel pioniers (<-knipoog naar de Sovjetjugend ;) )

Kan het artwork nu niet zo 123 vinden maar dat was heel gaaf en vast voor een groot deel aan de koker van Klashorst ontsproten (<- knipoog naar zijn promiscuïteit)

Moderator donderdag 12 september 2024 @ 14:44:53 #34
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214960786
quote:

[..]

Is er ook niet een versie van soviet sex geweest met ellen ten damme ?
  donderdag 12 september 2024 @ 14:48:26 #35
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214960813
quote:
88s.gif Op donderdag 12 september 2024 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Zie boven je ;)

Edit: en hier de bevestiging
pi_214960823
quote:

[..]

Volgens mij kon hij amper leven van zn schilderijen of verkoop van zijn boek.
pi_214960872
Tijd met hem op FB contact gehad. Schilderij van hem gekocht, maar die kerel kon niet met geld omgaan. Stuurde eerst tikkie voor de eerste helft nooit voor de tweede helft. Vroeg welke wensen ik had voor een schilderij en deed precies niets daarmee.
Mooie aflevering geweest van Filemon die hem in Thailand ging opzoeken. Die man neukte alles wat los en vast zat. Dat hij aids had boeide hem niet en zijn bedpartners wisten van niets. Het boek Kunstkanibaal is wel een aanrader.
pi_214960882
Vooral sneu voor de kinderen die hij heeft verwekt. Die hebben echt nooit iets aan die man gehad.
  Trouwste user 2022 donderdag 12 september 2024 @ 15:09:03 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_214960968
quote:

[..]
Zeker. Ze speelde trouwens ook in Jiskefet. In 'De Heeren van de Bruyne ster was ze het retenjong.' :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 12 september 2024 @ 15:11:16 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_214960980
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2024 14:42 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Soviet Sex is inderdaad de geschiedenis in gegaan als een stel pioniers (<-knipoog naar de Sovjetjugend ;) )

Kan het artwork nu niet zo 123 vinden maar dat was heel gaaf en vast voor een groot deel aan de koker van Klashorst ontsproten (<- knipoog naar zijn promiscuïteit)

Klinkt veel beter dan ik me herinner. Denk dat ze echt "pioniers" waren. Ik was te jong voor dit. Nu klinkt het veel ongevaarlijker dan toen. :)

pi_214961064
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 14:57 schreef larry_flynt het volgende:
Vooral sneu voor de kinderen die hij heeft verwekt. Die hebben echt nooit iets aan die man gehad.
De meisjes van 16 die door hem besmet zijn ook niet.

Zo "bevrijdend" was het allemaal niet voor die meisjes.
Nadattie opgepakt was in Senegal issie verder gegaan met zijn praktijken in Kenia.
pi_214961139
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 14:56 schreef larry_flynt het volgende:
Die man neukte alles wat los en vast zat. Dat hij aids had boeide hem niet en zijn bedpartners wisten van niets.
Sneu hoor, als je iemand besmet daar help je een leven de vernieling in.

[ Bericht 3% gewijzigd door luxerobots op 12-09-2024 15:46:22 ]
pi_214961177
quote:
88s.gif Op donderdag 12 september 2024 14:42 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
ik mis niet de avonturen van meneer klashorst maar ik mis wel ontregelende tv, en het idee dat een beetje vreemd okay is. De tijden veranderen zeg maar

slogans door de jaren heen:

rivella een beetje vreemd maar wel lekker
rivella lekker natuurlijk
rivella dat is wel zo lekker

Het ging sowieso meer over de bijzonderheid van een individu ipv over of je bij groep links of varianten op rechts zat zoals nu. De filosofen en luchtfietsers, de "paradijsvogels" en wat ze bezighield. Een Hans Teeuwen was een kunstenaar, een Klashorst was een kunstenaar. Beide de grenzen op hun eigen gebied opzoekend.

Ik denk dat Jimmy Savile helaas persoonlijk mede een einde gemaakt heeft aan die kijk op exentriciteit.
pi_214961396
quote:
"Ik wil voorkomen dat ik over vijftien jaar een bordeel in Kenia binnenloop en mijn eigen dochter neuk."
Eerlijk gezegd nog nooit van hem gehoord, maar zo te lezen was het wel een echte familieman.
pi_214961432
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 15:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het ging sowieso meer over de bijzonderheid van een individu ipv over of je bij groep links of varianten op rechts zat zoals nu. De filosofen en luchtfietsers, de "paradijsvogels" en wat ze bezighield. Een Hans Teeuwen was een kunstenaar, een Klashorst was een kunstenaar. Beide de grenzen op hun eigen gebied opzoekend.

Ik denk dat Jimmy Savile helaas persoonlijk mede een einde gemaakt heeft aan die kijk op exentriciteit.
Bij ons was dat beeld al jaren op de terugweg. Toen Herman Brood van het dak sprong ongeveer.
  Trouwste user 2022 donderdag 12 september 2024 @ 17:54:48 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_214962044
quote:

[..]
Ik ben bevriend met Oscar Smit. Ken je die (nog) ? Heeft een mooi stukje geschreven.

pi_214962824
SOW!!

twitter
  Trouwste user 2022 donderdag 12 september 2024 @ 20:05:00 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_214963291
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2024 19:20 schreef potjecreme het volgende:
SOW!!

[ x ]
Doet me denken aan de gesproken column van Theo van Gogh bij het overlijden van acteur Gerard Thoolen. Hij liet geen spaan heel van 'm. :D

pi_214963475
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 08:28 schreef hoechst het volgende:
nog lang volgehouden met aids
HIV is nog geen aids en met aidsremmers hou je het langer vol dan in tijden dat die er nog niet waren.
pi_214963563
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2024 19:20 schreef potjecreme het volgende:
SOW!!

[ x ]
Ja een mening is nog geen bom. Tenzij je alles in vele gradaties boven de 18 qua vrouwen veel te jong vindt en mannen arbitrair beoordeelt of ze er goed uitzien en het een “pass” is of dat het Peter Klashorst is met het vingertje wordt gewezen.

Vooralsnog is er geen schandaal uitgekomen en herzie ik mijn mening pas sterk als dat bewezen wel zou gebeuren. Innocent till proven guilty.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')