SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fruitvliegjes
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Was even ananas aan het eten, waren er opeens 3 fruitvliegjes aan het mee eten. Eentje verdronk bijna in het ananassap, heb hem er toch maar uit gevist en nu vliegt hij weer vrolijk rond
Nu vliegt ie steeds irritant rondquote:Op woensdag 11 september 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Was even ananas aan het eten, waren er opeens 3 fruitvliegjes aan het mee eten. Eentje verdronk bijna in het ananassap, heb hem er toch maar uit gevist en nu vliegt hij weer vrolijk rond![]()
![]()
Ik had hem erin laten zittenquote:Op woensdag 11 september 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Was even ananas aan het eten, waren er opeens 3 fruitvliegjes aan het mee eten. Eentje verdronk bijna in het ananassap, heb hem er toch maar uit gevist en nu vliegt hij weer vrolijk rond
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Valt hier wel mee met die beestjes
Maar ook wel periodes gehad dat je tig van die beestjes in huis had vooral in de keukenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Muggen laten zich niet gemakkelijk vangen heb ik ondervonden.quote:Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Gewoon wachten tot ze ergens op de muur zitten en dan ... PATS!quote:Op woensdag 11 september 2024 20:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Muggen laten zich niet gemakkelijk vangen heb ik ondervonden.![]()
Ik ga ze niet achtervolgen als ik wil slapen.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ze ergens op de muur zitten en dan ... PATS!Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Nee als ik in bed lig heb ik daar ook geen zin in.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ga ze niet achtervolgen als ik wil slapen.![]()
Muggen sla ik ook dood, maar de rest van de beestjes heb ik meer moeite mee om te doden. Laatst zelfs 2 wespen buiten gezet
Vaak lig je er net een minuut in, en komt ie aanzetten....quote:Op woensdag 11 september 2024 20:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee als ik in bed lig heb ik daar ook geen zin in.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik vermoord gewoon allesquote:Op woensdag 11 september 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Muggen sla ik ook dood, maar de rest van de beestjes heb ik meer moeite mee om te doden. Laatst zelfs 2 wespen buiten gezet![]()
![]()
Die zijn ook irritant! Op vakantie waren er veel als je ergens op een terrasje zatquote:Op woensdag 11 september 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Muggen sla ik ook dood, maar de rest van de beestjes heb ik meer moeite mee om te doden. Laatst zelfs 2 wespen buiten gezet![]()
![]()
De hont van de buren durft bij jou zeker niet meer te blaffen?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vermoord gewoon alles![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: