SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fruitvliegjes
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Was even ananas aan het eten, waren er opeens 3 fruitvliegjes aan het mee eten. Eentje verdronk bijna in het ananassap, heb hem er toch maar uit gevist en nu vliegt hij weer vrolijk rond
Nu vliegt ie steeds irritant rondquote:Op woensdag 11 september 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Was even ananas aan het eten, waren er opeens 3 fruitvliegjes aan het mee eten. Eentje verdronk bijna in het ananassap, heb hem er toch maar uit gevist en nu vliegt hij weer vrolijk rond![]()
![]()
Ik had hem erin laten zittenquote:Op woensdag 11 september 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Was even ananas aan het eten, waren er opeens 3 fruitvliegjes aan het mee eten. Eentje verdronk bijna in het ananassap, heb hem er toch maar uit gevist en nu vliegt hij weer vrolijk rond
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Valt hier wel mee met die beestjes
Maar ook wel periodes gehad dat je tig van die beestjes in huis had vooral in de keukenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Muggen laten zich niet gemakkelijk vangen heb ik ondervonden.quote:Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Gewoon wachten tot ze ergens op de muur zitten en dan ... PATS!quote:Op woensdag 11 september 2024 20:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Muggen laten zich niet gemakkelijk vangen heb ik ondervonden.![]()
Ik ga ze niet achtervolgen als ik wil slapen.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ze ergens op de muur zitten en dan ... PATS!Werewolf
Nee als ik in bed lig heb ik daar ook geen zin in.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ga ze niet achtervolgen als ik wil slapen.![]()
Muggen sla ik ook dood, maar de rest van de beestjes heb ik meer moeite mee om te doden. Laatst zelfs 2 wespen buiten gezet
Vaak lig je er net een minuut in, en komt ie aanzetten....quote:Op woensdag 11 september 2024 20:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee als ik in bed lig heb ik daar ook geen zin in.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik vermoord gewoon allesquote:Op woensdag 11 september 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Muggen sla ik ook dood, maar de rest van de beestjes heb ik meer moeite mee om te doden. Laatst zelfs 2 wespen buiten gezet![]()
![]()
Die zijn ook irritant! Op vakantie waren er veel als je ergens op een terrasje zatquote:Op woensdag 11 september 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Muggen sla ik ook dood, maar de rest van de beestjes heb ik meer moeite mee om te doden. Laatst zelfs 2 wespen buiten gezet![]()
![]()
De hont van de buren durft bij jou zeker niet meer te blaffen?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vermoord gewoon alles![]()
![]()
Zelfs spinnen?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vermoord gewoon alles
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 september 2024 20:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Slapen denk ik. Morgen begeleid werk en dagbesteding.![]()
![]()
Maar die vangen ALLEMAAL vliegjes en andere insecten!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Begin maar bij mijn buurman dan.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vermoord gewoon alles
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Slaap lekker.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Slapen denk ik. Morgen begeleid werk en dagbesteding.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Die heb ik allemaal al doodgemeptquote:Op woensdag 11 september 2024 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar die vangen ALLEMAAL vliegjes en andere insecten!![]()
![]()
Thats what he saidquote:
Oh jee, het begint weerCause there is always a wrong to your right 🎶
Zo agressiefquote:Op woensdag 11 september 2024 20:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al doodgemept
Ja, jij bent net zo erg!quote:
Nope, herrie is er nog steeds.quote:
time flies.....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien ging het er zo wel aan toe in de ballenbak....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga je altijd rond deze tijd naar bed?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vooral als het regent.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Meestal wel ja.nog even lezen of wat op mijn mobiel wat kijken enzquote:Op woensdag 11 september 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je altijd rond deze tijd naar bed?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Bij mij blijft het vaak bij voornemens om vroeg naar bed te gaan, maar nog even een YouTube kijken, of, nog even gamen en dan is het ineens 23 uur, of nog later.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Meestal wel ja.nog even lezen of wat op mijn mobiel wat kijken enz
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha, heb dat ook wel eens.. maar tocb probeer ik wel tegen half 11 te slapenquote:Op woensdag 11 september 2024 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij mij blijft het vaak bij voornemens om vroeg naar bed te gaan, maar nog even een YouTube kijken, of, nog even gamen en dan is het ineens 23 uur, of nog later.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Mooie tijd welquote:Op woensdag 11 september 2024 21:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha, heb dat ook wel eens.. maar tocb probeer ik wel tegen half 11 te slapen![]()
![]()
Bij mij verschilt het van dag tot dag sinds de verhuizing, maar ik lig er wel altijd erg vroeg in en ga ook echt op tijd wakker.
22.00 is meestal echt wel het uiterste.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U bent geen madam in een bontjas?![]()
![]()
Ik zelden soms helemaal niet en soms 1 of 2 keer..om te pissen
Dat doe je de hele dag alquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook. Ik moet steeds naar beneden want geen wc boven.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:14 schreef Lovely het volgende:
Misschien volgende keer op de emmer.Werewolf
Nu zijn dat ook intensieve dagen (geweest).quote:Op woensdag 11 september 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
Bij mij verschilt het van dag tot dag sinds de verhuizing, maar ik lig er wel altijd erg vroeg in en ga ook echt op tijd wakker.
22.00 is meestal echt wel het uiterste.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat doe je de hele dag alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
En gelijk ook even een bolk plaatsen?quote:Op woensdag 11 september 2024 21:14 schreef Lovely het volgende:
Je bent dan toch wakker, en actief....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echt he. Fysiek, mentaal en emotioneel. (En ik heb lang niet alles hier gedeeld van wat er allemaal gaande is.)quote:Op woensdag 11 september 2024 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu zijn dat ook intensieve dagen (geweest).![]()
Ah dat is wel weer een nadeel, vooral als het weer zo koud is..quote:Op woensdag 11 september 2024 21:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet steeds naar beneden want geen wc boven.
Misschien volgende keer op de emmer.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bovendien heb jij Amyke en Greysie al.
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel weer een nadeel, vooral als het weer zo koud is..
Werewolf
Maar een emmer is ook maar zo wat....quote:Op woensdag 11 september 2024 21:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel weer een nadeel, vooral als het weer zo koud is..Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit is prachtigquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geleerd van de grootoudersquote:Op woensdag 11 september 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar een emmer is ook maar zo wat....Werewolf
True that!quote:Op woensdag 11 september 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar een emmer is ook maar zo wat....
oeh, waar?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar een emmer is ook maar zo wat....
Ben benieuwd wie de quote kent.![]()
![]()
Wel opletten dat je niet slaapdronken vooraf vergeet de deksel van de emmer af te halen...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb er nog nooit van gehoord zelfs.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Geheel tegen mijn verwachtingen in echt een goede film!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kunnen we wel veranderen als je dat wilt hoor.quote:
Welterustenquote:Op woensdag 11 september 2024 21:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu echt slapen. Ik haal jullie nog wel eens in hihi.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Trustequote:Op woensdag 11 september 2024 21:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu echt slapen. Ik haal jullie nog wel eens in hihi.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:19 schreef aeque het volgende:
Bovendien heb jij Amyke en Greysie al.
quote:Tof.
Het is ook gezellig hier hoor. Sluiten echt niet nodig. Blijf je gezellig? Schenken we een biertje in......
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-09-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1581 / +171 / +169 / 3710 / 4265
2. KillemWieft / 608 / +66 / +36 / 200 / 313
3. Dr.Mikey / 373 / +44 / +28 / 398 / 536
4. Lovely / 352 / +65 / +28 / 1555 / 1864
5. marc0871 / 295 / +13 / +4 / 123 / 193
6. aeque / 287 / +5 / +32 / 734 / 892
7. HappyCharly / 287 / +58 / +0 / 790 / 911
8. hemarookworst / 273 / +23 / +29 / 737 / 917
9. MizzezAmy / 248 / +5 / +9 / 1107 / 1287
10. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
11. AardappelSchotel / 221 / +0 / +0 / 937 / 1075
12. loveyoulongtime / 194 / +18 / +0 / 815 / 912
13. drakin / 171 / +77 / +3 / 282 / 367
14. gebrokenglas / 141 / +17 / +14 / 428 / 517
15. M_0_0_N / 137 / +95 / +17 / 128 / 152
16. ToT / 119 / +18 / +10 / 755 / 847
17. maily / 115 / +15 / +2 / 575 / 659
18. mario390 / 111 / +0 / +1 / 27 / 46
19. Homijn / 104 / +0 / +62 / 97 / 132
20. kree / 93 / +7 / +0 / 174 / 217SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb er nog nooit van gehoord zelfs.![]()
![]()
Jazeker....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat kan jij heul niet!quote:Op woensdag 11 september 2024 21:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Kunnen we wel veranderen als je dat wilt hoor.
En we moeten eerst over de helft zijn
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik probeer Kree en mario steeds uit de tent te lokken, maar ze happen niet meer zo.![]()
![]()
Geloof mij nou dat mij dat wel lukt.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat kan jij heul niet!
En we moeten eerst over de helft zijn
Hee, ik heb trouwens niets meer gezien van stiggie, zou hij dan toch geen mod worden?quote:Op woensdag 11 september 2024 21:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof mij nou dat mij dat wel lukt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Iets op de FP toch?quote:Op woensdag 11 september 2024 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hee, ik heb trouwens niets meer gezien van stiggie, zou hij dan toch geen mod worden?![]()
Ik durf te wedden dat je ongetwijfeld met hem hebt gepost in kpd. Dus dan heb je gewoon niet goed gekeken.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hee, ik heb trouwens niets meer gezien van stiggie, zou hij dan toch geen mod worden?
Haha ja, ik dacht eens kijken naar zn naam, staat inderdaad redactie frontpage. Was me helemaal niet opgevallenquote:
Vakantiefoto van Justin gevonden.
Hehe inderdaad, niet goed opgelet.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je ongetwijfeld met hem hebt gepost in kpd. Dus dan heb je gewoon niet goed gekeken.
Ik zit ook eigenlijk nooit op fp, dus ook weinig van gemerkt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Dat is minderquote:Op woensdag 11 september 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik probeer Kree en mario steeds uit de tent te lokken, maar ze happen niet meer zo.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:38 schreef aeque het volgende:
Vakantiefoto van Justin gevonden.
[ afbeelding ]is Justin een blonde vrouw?
Zo ik heb Ivar helemaal uitelkaar gehaald en weer in elkaar gezet.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wow, did you just assume gender.quote:
Ik had wel mn vermoedens natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2024 21:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wist je dat niet!? [ afbeelding ]
Heb ik mijn liefde voor Ivar al eens uitgesproken?Trotste mama van Ambar
Wees blij.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
Whehe nee, ze zijn sowieso zelden meer online als ik er ben.(Of überhaupt?)
Nee. Ik gebruikte een vraagteken aan het eind van de zin, dus het was geen aanname, maar een vraag.quote:❄️
Toch hequote:Op woensdag 11 september 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had wel mn vermoedens natuurlijk![]()
![]()
Nee?quote:Op woensdag 11 september 2024 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik mijn liefde voor Ivar al eens uitgesproken?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Bij dezequote:Op woensdag 11 september 2024 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik mijn liefde voor Ivar al eens uitgesproken?![]()
![]()
Ivar?quote:Op woensdag 11 september 2024 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik mijn liefde voor Ivar al eens uitgesproken?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ivar. Altijd aanpasbaar aan mijn wensen. Solide. Praktisch. Mooi.Trotste mama van Ambar
is het een ikea dingetje?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ah, een opbergsysteem.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ivar. Altijd aanpasbaar aan mijn wensen. Solide. Praktisch. Mooi.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:51 schreef aeque het volgende:
Links, rechts kan hij ook
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het is dat ik geen photoshop heb, anders liet ik hem izjn tanden flossen in dit gifje!quote:Op woensdag 11 september 2024 21:51 schreef aeque het volgende:
Links, rechts kan hij ook
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is dat ik geen photoshop heb, anders liet ik hem izjn tanden flossen in dit gifje!![]()
![]()
Ik moet nog een was ophangen
Ik kan vannacht ook onder de brug slapenquote:Trotste mama van Ambar
Maar het moet niet!quote:Op woensdag 11 september 2024 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan vannacht ook onder de brug slapen![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Hamster van @:Lovely![]()
Als je die van mij maar met rust laat.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wel fris....quote:Op woensdag 11 september 2024 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan vannacht ook onder de brug slapenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig niet. Kan nog steeds de huur betalenquote:Trotste mama van Ambar
Gaan hamsters ook al op hun baasjes lijken?quote:
Dat blijktquote:Op woensdag 11 september 2024 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gaan hamsters ook al op hun baasjes lijken?![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gaan hamsters ook al op hun baasjes lijken?
Weet je wat ik ga doen? Een bed opmaken en dan in bed liggenTrotste mama van Ambar
Dat vind ik geen slecht ideeCause there is always a wrong to your right 🎶
Hier heeft ie je bezig gezien.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gaan hamsters ook al op hun baasjes lijken?
quote:Op woensdag 11 september 2024 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat ik ga doen? Een bed opmaken en dan in bed liggen![]()
![]()
Zag hij zeker al die wortels die ik in mn mond stoptequote:Op woensdag 11 september 2024 22:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier heeft ie je bezig gezien.
[ afbeelding ]![]()
Veel anders kan hij niet gezien hebben
quote:Op woensdag 11 september 2024 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zag hij zeker al die wortels die ik in mn mond stopte![]()
Veel anders kan hij niet gezien hebben
Het is ook al weer na tienenquote:Op woensdag 11 september 2024 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat ik ga doen? Een bed opmaken en dan in bed liggen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, zo zag dat er ongeveer uitquote:
Dan blijf ik nog evenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik dacht het, jij zegt hetquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar moet een wortel in!quote:
Ik heb vandaag weer 250 gram wortels gehad, maar nu zijn ze op. Moet ik morgen een peer eten
Druk geweest met verhuizen vandaagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Agressieve beestjes welquote:
Ik voel me niet schuldig dat ik de mijne solitair laat leven.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op woensdag 11 september 2024 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het![]()
Zaterdag nog een paar dingen oa het bed en dan kan ik er slapen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat ze elkaar afmaken waar ik het laatst over had zei nog niet genoeg?quote:Op woensdag 11 september 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Agressieve beestjes wel
Ik voel me niet schuldig dat ik de mijne solitair laat leven.
Dat gaat aardig vlot.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zaterdag nog een paar dingen oa het bed en dan kan ik er slapen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Had je liever nog een peer wortels?quote:Op woensdag 11 september 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar moet een wortel in!
Ik heb vandaag weer 250 gram wortels gehad, maar nu zijn ze op. Moet ik morgen een peer eten![]()
![]()
![]()
Stop er liever wat anders inquote:Op woensdag 11 september 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar moet een wortel in!
Ik heb vandaag weer 250 gram wortels gehad, maar nu zijn ze op. Moet ik morgen een peer eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 22:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stop er liever wat anders in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Dit is te cute, zo raak ik nooit in bedDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 11 september 2024 22:23 schreef drakin het volgende:
Dit is te cute, zo raak ik nooit in bed
wekker gaat 6 uurquote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 22:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Rode katten gifjes zou leuk zijn
quote:Op woensdag 11 september 2024 22:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had je liever nog een peer wortels?![]()
moest lachen
quote:Op woensdag 11 september 2024 22:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stop er liever wat anders in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op woensdag 11 september 2024 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben meer dol op zwarte katten, waarom zijn rode kattengifjes leuker?quote:Op woensdag 11 september 2024 22:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Rode katten gifjes zou leuk zijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: