SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
SPOILER: Speciaal voor Lovely en maily:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 11-09-2024 16:45:23 ]"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Ja, dat ga ik niet in de OP zetten hoorquote:
Oh flauw weer hoor tssquote:Op woensdag 11 september 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat ga ik niet in de OP zetten hoor
Hoeft toch niet?quote:Op woensdag 11 september 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat ga ik niet in de OP zetten hoor
Nou zegquote:
Het is "maily" en ik zie geen vestquote:Op woensdag 11 september 2024 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, omdat ik een goed hart heb dames
Volgens Google is dat een vestquote:Op woensdag 11 september 2024 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Het is "maily" en ik zie geen vest
Nou vooruit dan .....quote:Op woensdag 11 september 2024 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens Google is dat een vest
quote:
Ik heb hem net weer uitgedaanquote:Op woensdag 11 september 2024 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik de wacht houden?
[..]
Kan nog komen!
Denk al, wordt frisser.quote:
Vroeg naar bed vandaag, morgen weer een opleidingsdagquote:Op woensdag 11 september 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk al, wordt frisser.
Succes!quote:Op woensdag 11 september 2024 21:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Vroeg naar bed vandaag, morgen weer een opleidingsdag
Dankjewelquote:
ToTGod!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |