abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214952792
https://www.telegraaf.nl/(...)-net-over-onze-grens

quote:
KEULEN - Het ‘grootste bordeel van Europa’, net over onze grens in Keulen, zou volgens de Duitse krant Bild in beslag zijn genomen als onderdeel van een onderzoek naar een vermoedelijke bende mensensmokkelaars die rijke Chinezen in staat stelde om in Duitsland te verblijven.

Je kan het niet missen, de flitsende roze gevel van de Pascha in de Keulse wijk Ehrenfeld. Het gebouw met tien verdiepingen, dat in 2021 nog blauw was, wordt het ‘het grootste bordeel van Europa’ genoemd. Inclusief een nachtclub (entree 20 euro).

Volgens de Duitse krant gaan de zaken voorlopig nog gewoon verder, al ligt er sinds 8 augustus een beslag op na een onderzoek naar een bende mensensmokkelaars.

Julius Sterzel, woordvoerder van het Openbaar Ministerie in Düsseldorf, bevestigt het beslag aan de krant. Het stuk grond en de eigendommen kunnen pas volledig in beslag worden genomen na een uitspraak van de rechtbank.

Sinds 2021 is het bordeel in handen van een Duits bedrijf dat er maar liefst elf miljoen euro voor neertelde, aldus de krant die enkele maanden geleden al onthulde dat leden van een smokkelbende achter de aankoop zaten. Die zouden al jaren rijke Chinezen naar Duitsland brengen.

Afgelopen april bestormde de politie met zo’n duizend agenten in heel Duitsland de villa’s van advocaten, belastingdeskundigen, ondernemers en ambtenaren. Volgens Bild ging het om allemaal leden van de bende. Voor de illegale handel in verblijfsvergunningen zouden ze een algemene volmacht en veel geld geëist hebben. De Duitse krant spreekt van zo’n 360.000 euro per persoon.

De kopstukken zouden advocaat Johannes D. en zijn handlanger Claus B zijn, aldus het medium. Die laatste zou als lobbyist talloze contacten hebben onderhouden in de politiek. Hij zou een centrale rol hebben gespeeld bij de aankoop van de Pascha.

Verschillende leden van de smokkelbende en politici die omgekocht werden door het bedrijf, zouden inmiddels verklaringen hebben afgelegd bij de politie. Zo gaf Jens Bröker (SPD), stafchef binnen het bestuur van het district Düren, deze zomer toe dat hij steekpenningen van zes cijfers had ontvangen van een smokkelbende. Een maand eerder waren er al raids gehouden door de belastingdienst in het bordeel.

Ondanks alle verdenkingen blijft het bordeel voorlopig open voor klanten. Ook de site werkt nog. Door het voorlopig beslag mogen eigenaren hun appartementen niet verkopen of op een andere manier van de hand doen.

En ook de herkenbare gevel mag niet veranderen.

POLL
U MAD?
pi_214952816
Maar de mensensmokkel is toch een beetje de modus operandi van de Europese politici om de volgende generatie belastingslaven binnen te halen gezien er te weinig kinderen geboren worden

Hypocriet gedoe.
Heel veel sambal
pi_214952847
Is er eindelijk beslag gelegd op Amsterdam?
Allah Al Watan Al Malik
pi_214952889
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:17 schreef Mutant01 het volgende:
Is er eindelijk beslag gelegd op Amsterdam?
Nee, op Marrakech.
pi_214952907
Is dit de club waar je voor 200 euro de hele dag onbeperkt kunt zuipen en eventueel neuken in een hottub?

Verhalen daarover zijn wel een urban legend.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_214952943
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:25 schreef inslagenreuring het volgende:
Is dit de club waar je voor 200 euro de hele dag onbeperkt kunt zuipen en eventueel neuken in een hottub?

Ja.
U MAD?
pi_214952951
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja.
En Soa's, krijg je die dan gratis erbij ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214952954
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:29 schreef rutger05 het volgende:
@:Harvest89 ben jij hier bekend mee?
pi_214952984
wat een hoerenstreek
  woensdag 11 september 2024 @ 17:10:10 #11
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_214953230
quote:
Ondanks alle verdenkingen blijft het bordeel voorlopig open voor klanten.
Mooi, dan kan mijn citytrip Keulen over een paar weken gewoon doorgaan.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_214953269
pindazakje
pi_214953593
quote:
11s.gif Op woensdag 11 september 2024 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
@:doug-heffernan en nu? :'(
Genoeg alternatieven. volgens mij was Pascha sowieso vergane glorie, en ik geloof dat aan de overkant nog zo een tent staat.
Ik was toevallig gister nog in Keulen maar ik ben al enkele maanden niet meer naar de hoeren geweest
#Anoniem graag
pi_214953598
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:25 schreef inslagenreuring het volgende:

Heb alleen eens gehoord over een club Venus, een of andere saunaclub waar je ook hoeren kunt neuken. Volgens mij ook zonder condoom als je dat wil.

Wat mij betreft sluiten ze alles, al die ranzigheid.
pi_214953614
Allemaal nee stemmen stelletje schijnheilen :')
blablablabla
pi_214953701
Interessant. Wist niet dat er zoiets leuks zo dichtbij was.
pi_214953739
quote:
3s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ook de site werkt nog. Door het voorlopig beslag mogen eigenaren hun appartementen niet verkopen of op een andere manier van de hand doen.
Je koopt daar een eigen appartement? Dat is weer eens wat anders dan balkon op het zuiden.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
  woensdag 11 september 2024 @ 18:18:22 #18
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214953918
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:29 schreef rutger05 het volgende:
@:Harvest89 ben jij hier bekend mee?
De Pascha in Keulen. Jazeker. _O_
Heb ik leuke herinneringen aan. Is wel niet meer zo goed als vroeger heb ik gehoord.

Duisburg heeft een leuk aanbod vind ik. En ligt ook redelijk in de buurt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_214953933
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 18:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Heb ik leuke herinneringen aan. Is wel niet meer zo goed als vroeger heb ik gehoord.

Nog aanbod genoeg dus. ;)
  woensdag 11 september 2024 @ 18:21:21 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214953955
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 17:37 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Heb alleen eens gehoord over een club Venus, een of andere saunaclub waar je ook hoeren kunt neuken. Volgens mij ook zonder condoom als je dat wil.

Wat mij betreft sluiten ze alles, al die ranzigheid.
Villa Venus in Duisburg waarschijnlijk.
Sauna clubs in Duitsland zijn jarenlang een walhalla voor neuken zonder condoom. Echter sinds een tijd is dat in Duitsland streng verboden, dus zul je door moeten vragen of een dame daar voor in is.
pi_214954038
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 18:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Duisburggodinnen. En Antoniusstrassegodinnen uiteraard ook.
U MAD?
pi_214954049
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2024 17:58 schreef nostra het volgende:

[..]
Je koopt daar een eigen appartement? Dat is weer eens wat anders dan balkon op het zuiden.
Snap je het echt niet?
U MAD?
  woensdag 11 september 2024 @ 18:34:08 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214954134
quote:

Dit is een laufhaus.
Maar het is helaas een beetje vergane glorie. Ik denk niet dat elke kamer in dat gebouw verhuurd is.

Zelfde met raambuurten. Ook steeds minder aanbod.
pi_214954169
Hopelijk worden die vrouwen goed behandeld.
  woensdag 11 september 2024 @ 18:56:42 #25
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214954383
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
En Antoniusstrassegodinnen
Hoe vaak wilden ze die straat niet sluiten? Maar hij is nog gewoon open. :7
En de gouden tijden zijn ook hier even voorbij, maar toen ik hier vorige maand door heen liep was er s´avonds genoeg leuks te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')