SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2024 16:12 schreef GGMM het volgende:
Dat kan @:onlogisch ook tochHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of hij doet het zelf even.
Dat kan toch niet hij kan andermans post niet wijzigenquote:Op woensdag 11 september 2024 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHA
Of hij doet het zelf even.
Die man is er ook een beetje teveel in gaan gelovenquote:Op woensdag 11 september 2024 16:13 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/di(...)-zijn-plek~a5667acf/
Directeurtje te boeken als Sint.
quote:Op woensdag 11 september 2024 16:12 schreef GGMM het volgende:
Dat kan @:onlogisch ook tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelooft die nog in Sinterklaas? (lol)quote:Op woensdag 11 september 2024 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man is er ook een beetje teveel in gaan geloven
Goatedquote:Op woensdag 11 september 2024 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelooft die nog in Sinterklaas? (lol)
Ik ookquote:Op woensdag 11 september 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Spaghetti maatquote:Op woensdag 11 september 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza mpox.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij lijkt me wel een ‘spaghetti rood’ typequote:Op woensdag 11 september 2024 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat @:Drizzt ondertussen wel weet dat ik er geen plakjes kaas overheen flikker
Ik knip altijd plakken kaas in stukjes. Geraspte kaas is vies duur.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat @:Drizzt ondertussen wel weet dat ik er geen plakjes kaas overheen flikker
Was er maar iets waarmee je dat zelf kon doenquote:Op woensdag 11 september 2024 17:55 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik knip altijd plakken kaas in stukjes. Geraspte kaas is vies duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |