Oh ik ben nog niet eens begonnen hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:00 schreef Ludachrist het volgende:
Ah, de Epstein-lijst. De wappie-fase van de verkiezingen is nu echt bereikt.
Nee, daar was ik al bang voor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh ik ben nog niet eens begonnen hoor.
En dit is meteen ook de reden dat Kamala nooit bij Rogan gaat zitten. Dan moet ze dit soort belachelijke stellingen gaan verdedigen en ze is retorisch niet bepaald sterk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:52 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Binnen kort Trump bij Joe Rogan!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En dit is meteen ook de reden dat Kamala nooit bij Rogan gaat zitten. Dan moet ze dit soort belachelijke stellingen gaan verdedigen en ze is retorisch niet bepaald sterk.
Je mag aan een campagne doneren. Je mag alleen geen kiezers paaien met grote bedragen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:06 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
The Kiffness GOD
MIAUW
En als je ze nou gaat paaien met belasting verlagingen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je mag aan een campagne doneren. Je mag alleen geen kiezers paaien met grote bedragen.
Beleid is natuurlijk wat anders dan omkoping.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En als je ze nou gaat paaien met belasting verlagingen?
Dat komt toch op hetzelfde neer dan?
Nee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En als je ze nou gaat paaien met belasting verlagingen?
Dat komt toch op hetzelfde neer dan?
Je krijgt geen geld als je gaat stemmen, maar geloof zelf wat je wil.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je mag aan een campagne doneren. Je mag alleen geen kiezers paaien met grote bedragen.
Normaal kan ik je in ieder geval nog wel begrijpen maar dit gaat mijn pet te boven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je krijgt geen geld als je gaat stemmen, maar geloof zelf wat je wil.
Het gaat hier Elon Musk om de handtekeningen die hij zo vergaart voor als Kamala en Tampon Tim hem straks in de cel willen gooien.
Hij haalt alvast handtekeningen op voor de 1st/2nd amendement en vrijheids van meningsuiting.
Zeker als je dit soort gekken hebt bij de aanhang van de dems.
[ x ]
Niets illegaals aan wat Elon doet.
Zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Normaal kan ik je in ieder geval nog wel begrijpen maar dit gaat mijn pet te boven.
Helpt nog steeds niet, maar als jij het zegt zal het wel zo zijn. Wij van BNW wensen Elon veel succes met zijn petitie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor.
[ x ]
[ x ]
Het is een petitie.
Het dictatuur van Kamala/Walz zal straks iedereen met een andere mening in de bak proberen te gooien, dankzij deze petitie heeft Elon straks na november gelijk al miljoenen mensen achter hem staan.
Het is 4D schaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |