abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214955119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 20:16 schreef UncleScorp het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk?
De russen gaan de verkiezingen manipuleren dus Harris gaat winnen.
:Y
Slava Kamela _O_
Slava Putin *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214955229
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214955665
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 12:49 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Waarom zouden de burgemeester en politie liegen?

Goede vraag.
twitter
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_214955694
quote:
8s.gif Op woensdag 11 september 2024 20:10 schreef Ali_boo het volgende:
It's over

[ x ]
Waarom zouden ze niet weer frauderen deze november? destijds moest er bij van allemaal swingstates gestopt worden met tellen en gingen ze in de nacht verder en vonden ze overal toevallig weer allemaal ballots. Uit onbeheerde mailboxes, ze werden in auto's naar de pollingstations gebracht door NGO's die allemaal aan ballot harvesting hebben gedaan.

Daarnaast zullen ze nu de truc proberen uit te halen met non-citizens voters, immigranten en asielzoekers.

Zelfs wij kunnen een mail in ballot aanvragen en waarschijnlijk wordt die nog geteld ook, zo'n bananenrepubliek is het.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_214957869
Was weer dijenkletsen. Trump is een seniele oude man die nog geen discussie kan winnen van een muur. Het enige wat hij heeft bereikt met dit drama is dat hij zichzelf en het domme volk dat op hem stemt belachelijk heeft gemaakt.
Conscience do cost.
pi_214957896
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 08:26 schreef ems. het volgende:
Was weer dijenkletsen. Trump is een seniele oude man die nog geen discussie kan winnen van een muur. Het enige wat hij heeft bereikt met dit drama is dat hij zichzelf en het domme volk dat op hem stemt belachelijk heeft gemaakt.
ja is al meer dan 2 jaar dijen kletsen man.
Biden is een zittend president die amper 2 zinnen kan volmaken.
Het enige wat hij bereikt heeft met dat drama is meer en meer oorlog met honderdduizenden doden, en het domme klootjesvolk belachelijk gemaakt heeft die hem 4 jaar gesteund en verdedigd hebben.
Lachen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_214958177
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2024 21:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Waarom zouden ze niet weer frauderen deze november? destijds moest er bij van allemaal swingstates gestopt worden met tellen en gingen ze in de nacht verder en vonden ze overal toevallig weer allemaal ballots. Uit onbeheerde mailboxes, ze werden in auto's naar de pollingstations gebracht door NGO's die allemaal aan ballot harvesting hebben gedaan.

Daarnaast zullen ze nu de truc proberen uit te halen met non-citizens voters, immigranten en asielzoekers.

Zelfs wij kunnen een mail in ballot aanvragen en waarschijnlijk wordt die nog geteld ook, zo'n bananenrepubliek is het.
Echt raar stemsysteem daar, makkelijk om mee te frauderen.
pi_214958209
twitter

Hmz
pi_214958342
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 08:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ja is al meer dan 2 jaar dijen kletsen man.
Biden is een zittend president die amper 2 zinnen kan volmaken.
Het enige wat hij bereikt heeft met dat drama is meer en meer oorlog met honderdduizenden doden, en het domme klootjesvolk belachelijk gemaakt heeft die hem 4 jaar gesteund en verdedigd hebben.
Lachen.
Daarom hebben we nu twee andere kandidaten, he.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_214958912
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 09:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Daarom hebben we nu twee andere kandidaten, he.
Andere kandidaten ? Dus er is verandering op komst?
Dus Harris zit er 4 jaar voor spek en bonen bij en gaat nu CHANGE brengen ?
Dat is toegeven dat het totnutoe niet goed was ?

In haar geval is het wel overduidelijk dat zij gewoon een puppet is voor de werkelijke macht achter de schermen.

Of denk jij dat er met Harris NO CHANGE komt? En gewoon verderzetting van de Oekraine oorlog, het steunen van burgerslachting in Gaza, en ntl de verdere uitbreiding van geweld naar Iran, China, enz?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_214959110
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 10:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

In haar geval is het wel overduidelijk dat zij gewoon een puppet is voor de werkelijke macht achter de schermen.

Of denk jij dat er met Harris NO CHANGE komt? En gewoon verderzetting van de Oekraine oorlog, het steunen van burgerslachting in Gaza, en ntl de verdere uitbreiding van geweld naar Iran, China, enz?
Mooi verhaal wel maar je hebt maar een kandidaat die letterlijk tegen belangengroepen zegt "Geef mij veel geld en ik regel dat jullie je gang kunnen gaan" en dat is niet Harris.
pi_214959536
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 11:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Mooi verhaal wel maar je hebt maar een kandidaat die letterlijk tegen belangengroepen zegt "Geef mij veel geld en ik regel dat jullie je gang kunnen gaan" en dat is niet Harris.
jaja dat Trump de verheerlijking van het kwaad is, is na 8 jaar indrammen wel duidelijk :')

Mij interesseert het niet wie wint.
Ik was indertijd meer anti-Killary dan pro-Trump.
En hoe Biden de wereld naar de afgrond stuurt is ondertussen ook wel duidelijk, incl de VS.

Dus voor mijn part mag Kamala winnen en zetten we onze neerwaartse spiraal verder.
Gotta finish what you started
Vooral de VS verdient om es met het hoofd tegen de muur te botsen. En dat Europa zo dom is om erachter te lopen ... tja, het zij zo.
pi_214959775
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 12:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
jaja dat Trump de verheerlijking van het kwaad is, is na 8 jaar indrammen wel duidelijk :')

Mij interesseert het niet wie wint.
Ik was indertijd meer anti-Killary dan pro-Trump.
En hoe Biden de wereld naar de afgrond stuurt is ondertussen ook wel duidelijk, incl de VS.

Dus voor mijn part mag Kamala winnen en zetten we onze neerwaartse spiraal verder.
Gotta finish what you started
Vooral de VS verdient om es met het hoofd tegen de muur te botsen. En dat Europa zo dom is om erachter te lopen ... tja, het zij zo.
Ze sporen allebei niet, die Harris is nog gekker dan een deur met haar debiele verhalen, gegiechel en dat overdreven hysterische gelach van het mens, zit ze aan de fles of aan de uppers ofzo? Politici zijn clowns en politiek is een circus ook in NL.
pi_214959819
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 12:36 schreef controlaltendelete het volgende:

[..]
Ze sporen allebei niet, die Harris is nog gekker dan een deur met haar debiele verhalen, gegiechel en dat overdreven hysterische gelach van het mens, zit ze aan de fles of aan de uppers ofzo? Politici zijn clowns en politiek is een circus ook in NL.
Ideale (next) puppet voor Obama
:X
pi_214961184
quote:
Uitstekend antwoord van Vance, ik ben benieuwd hoe hij het in het debat gaat doen tegen tampon Tim.
pi_214961341
Op X kom ik berichten tegen die ik alleen hier kwijt kan

Tutorial hoe je katten moet voorbereiden

twitter

Amerikaan deelt ervaringen over mensen uit Haiti

twitter

En dan is er nog bevestiging van de Attorney General of Ohio

twitter

En niet te vergeten, bericht van eerder dit jaar

pi_214961360
En nu iets wat luchtiger nieuws
Biden staat 100% achter Trump

twitter

twitter
pi_214961410
“They are eating the dogs, they are eating the cats” is wel echt een meme geworden op het internet. Geen idee of het stemmen kost of oplevert maar hilarisch is het wel.
pi_214961449
quote:
17s.gif Op donderdag 12 september 2024 16:00 schreef Ali_boo het volgende:
En nu iets wat luchtiger nieuws
Biden staat 100% achter Trump

[ x ]

[ x ]
Kids he ... hm
:X
pi_214961739
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 10:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Je had het over hoe ongeschikt Biden is/was als persoon. Die vertrekt. Of Harris ander beleid gaat voeren is een andere discussiem
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_214962991
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 16:08 schreef Chivaz het volgende:
“They are eating the dogs, they are eating the cats” is wel echt een meme geworden op het internet. Geen idee of het stemmen kost of oplevert maar hilarisch is het wel.
De memes zijn echt geweldig( ongeacht of het waar is of niet)

twitter
pi_214964030
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 15:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Uitstekend antwoord van Vance, ik ben benieuwd hoe hij het in het debat gaat doen tegen tampon Tim.
Het blijft een bijzondere sekte. Als Trump met wagonladingen aan bewijs wordt beschuldigd van EN VEROORDEELD VOOR misdrijven dan moet dat vooral onder het tapijt geschoven worden want witchhunt, maar als iemand in zijn dagboek bericht over snorkels die huisdieren opeten dan moeten de media daar massaal opduiken omdat JD Vance denkt dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kansenjongere op 12-09-2024 21:23:04 ]
pi_214965252
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 15:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Vance antwoord zoals iedereen zou moeten doen. Feit dat ABC cartel tijdens het debat het katten verhaal al "gedebOONKED" had zegt genoeg.
pi_214965253
twitter

twitter

Idiocracy.

[ Bericht 35% gewijzigd door epicbeardman op 12-09-2024 23:55:15 ]
pi_214965849
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 20:16 schreef UncleScorp het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk?
De russen gaan de verkiezingen manipuleren dus Harris gaat winnen.
:Y
Die gaan eerder voor Trump.

Hij heeft veel investeringen in Rusland, is zeer onstabiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')