abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215498140
Om even een oud onderwerp aan te snijden, er zijn significant minder stemmen uitgebracht deze keer. Zou er dan toch sprake geweest zijn van fraude in 2020?
pi_215499584
Spijtig dat geen enkele kandidaat Israel een muilkorf zou aandoen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_215499642
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:53 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, kom er maar in jongens @:epicbeardman, @:Chivaz, @:QuidProJoe
Had dit ook niet verwacht, ook zo'n verandering van 2020 qua shenanigans en late ballot drop-ins.

15 miljoen votes minder voor Kamala dan Biden.. was er dan zo veel fraude in 2020?

Wel goed dat Trump heeft gewonnen tho, 4 jaar Kamala was erg pijnlijk geweest, ik zie dit termijn als een soort van stage voor JD vance om in 2028 President te worden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215499936
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:12 schreef Chivaz het volgende:
Om even een oud onderwerp aan te snijden, er zijn significant minder stemmen uitgebracht deze keer. Zou er dan toch sprake geweest zijn van fraude in 2020?
Nee, dat is niet hoe het werkt. In 2020 was er geen grootschalige verkiezingsfraude.

De realiteit is namelijk dat er toen en nu hele andere omstandigheden waren en zijn. Zo is er nu geen massahysterie over een nog onbekend virus dat tot een pandemie of lockdowns wist te leiden (en waar Trump geen goed beleid had gevoerd). En ook is er geen landelijke hysterie rondom BLM in de VS en een collectief waanidee over zogenaamd systematisch racisme jegens zwarte Amerikanen. Dit was er in 2020 allemaal wel.

Mensen hebben het nu economisch moeilijk en hebben de afgelopen jaren het ongebreidelde intersectionele radicalisme van de Democraten kunnen ervaren, aangevoerd door een dementerende president en een lege huls als VP, aangesteld op basis van intersectionele criteria. Mensen zien daarnaast ook hoe incapabel Amerika op dit moment internationaal is met een oorlog in Oekraïne en het Midden-Oosten. Dit is allemaal onder leiding van de Democraten.

De onophoudelijke hetze jegens Trump, de bespottelijke rechtszaken en de twee mislukte aanslagen hebben zeker geholpen om zijn populariteit de afgelopen maanden verder te stimuleren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215500018
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215500039
Duidelijk stemfraude van Trump en jullie stinken er met open ogen in
Conscience do cost.
pi_215500269
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:11 schreef ems. het volgende:
We voelen je pijn
:+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_215500292
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Had dit ook niet verwacht, ook zo'n verandering van 2020 qua shenanigans en late ballot drop-ins.

15 miljoen votes minder voor Kamala dan Biden.. was er dan zo veel fraude in 2020?
[ afbeelding ]

Wel goed dat Trump heeft gewonnen tho, 4 jaar Kamala was erg pijnlijk geweest, ik zie dit termijn als een soort van stage voor JD vance om in 2028 President te worden.
Biden is wel een opvallende outlier iig.
pi_215500313
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:11 schreef ems. het volgende:
Vergeet de russen niet he
pi_215500364
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Vergeet de russen niet he
Trump zal ze iig niet vergeten. Ben benieuwd hoe nederig hij de ring weer gaat kussen als ze elkaar ontmoeten!
Conscience do cost.
pi_215500374
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:33 schreef ems. het volgende:

[..]
Trump zal ze iig niet vergeten. Ben benieuwd hoe nederig hij de ring weer gaat kussen als ze elkaar ontmoeten!
Ja WW3 is natuurlijk de stoerdere en betere optie

"Bending over for Israel" is dan weer wel ok
:X

[ Bericht 12% gewijzigd door UncleScorp op 06-11-2024 20:07:37 ]
pi_215500967
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja WW3 is natuurlijk de stoerdere en betere optie

"Bending over for Israel" is dan weer wel ok
:X
Beetje vreemde escalatie van bovenstaande maar you do you.
Conscience do cost.
pi_215501057
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:09 schreef ems. het volgende:
you do you.
Insgelijks
  Vis een optie? donderdag 7 november 2024 @ 07:22:59 #264
70532 loveli
N
pi_215504863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:12 schreef Chivaz het volgende:
Die 20 miljoen draaien zich om in hun graf.
crap in = crap out
pi_215505690
Wat zou die hiermee bedoelen?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215505994
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2024 09:45 schreef Ali_boo het volgende:
Wat zou die hiermee bedoelen?

[ x ]
Wat voor afbeelding staat er op het kleed waar hij op staat? Herkent iemand dat?
pi_215506032
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]
Wat voor afbeelding staat er op het kleed waar hij op staat? Herkent iemand dat?
Hij zit de NWO te promoten en jij maakt je druk om een kleedje :wtf:
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215506064
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:22 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Hij zit de NWO te promoten en jij maakt je druk om een kleedje :wtf:
Ik probeerde een link te zoeken met die uitspraak en eventuele symbolen op dat kleed ja
pi_215506157
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]
Ik probeerde een link te zoeken met die uitspraak en eventuele symbolen op dat kleed ja
Betekenis van het kleedje weet ik ook niet
Maar het is niet de eerste keer dat die de NWO promoot

Iedereen zit nu feest te vieren, zelf doe ik daar niet aan mee
pi_215506246
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Betekenis van het kleedje weet ik ook niet
Maar het is niet de eerste keer dat die de NWO promoot

[ afbeelding ]

Iedereen zit nu feest te vieren, zelf doe ik daar niet aan mee
Zijn hele drift naar andere planeten, specifiek Mars, komt ook niet uit de lucht vallen lijkt mij.
pi_215507440
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, dat is niet hoe het werkt. In 2020 was er geen grootschalige verkiezingsfraude.

De realiteit is namelijk dat er toen en nu hele andere omstandigheden waren en zijn. Zo is er nu geen massahysterie over een nog onbekend virus dat tot een pandemie of lockdowns wist te leiden (en waar Trump geen goed beleid had gevoerd). En ook is er geen landelijke hysterie rondom BLM in de VS en een collectief waanidee over zogenaamd systematisch racisme jegens zwarte Amerikanen. Dit was er in 2020 allemaal wel.

Mensen hebben het nu economisch moeilijk en hebben de afgelopen jaren het ongebreidelde intersectionele radicalisme van de Democraten kunnen ervaren, aangevoerd door een dementerende president en een lege huls als VP, aangesteld op basis van intersectionele criteria. Mensen zien daarnaast ook hoe incapabel Amerika op dit moment internationaal is met een oorlog in Oekraïne en het Midden-Oosten. Dit is allemaal onder leiding van de Democraten.

De onophoudelijke hetze jegens Trump, de bespottelijke rechtszaken en de twee mislukte aanslagen hebben zeker geholpen om zijn populariteit de afgelopen maanden verder te stimuleren.
Je zou gelijk kunnen hebben hoor, ik vind het opmerkelijk omdat het enthousiasme voor Harris dan compleet verkeerd gepeild is.
Maar zou dat dan echt 20 miljoen stemmen schelen? Ik weet het niet, ik vind het op z’n zachtst gezegd verdacht.
pi_215508577
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]
Zijn hele drift naar andere planeten, specifiek Mars, komt ook niet uit de lucht vallen lijkt mij.
Het blijft een wolf in schaapskleren
pi_215508623
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 14:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het blijft een wolf in schaapskleren
Het is tegenwoordig meer zoeken naar het schaap in de wolvenroedel
pi_215508626
En nu een twitter diarree van mijn kant c_/

Het zijn allemaal een stel racisten die alleen maar illegale mensen tolereren zolang ze stemmen zoals zij willen

twitter

Hoop dat de FBI meekijkt :X

twitter

Geen commentaar _O-

twitter
pi_215508731
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 15:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het is tegenwoordig meer zoeken naar het schaap in de wolvenroedel
Yep, irriteer me dood dat die op handen wordt gedragen door het volk Als iemand die staat voor het vrije woord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')