Had dit ook niet verwacht, ook zo'n verandering van 2020 qua shenanigans en late ballot drop-ins.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:53 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, kom er maar in jongens @:epicbeardman, @:Chivaz, @:QuidProJoe
Nee, dat is niet hoe het werkt. In 2020 was er geen grootschalige verkiezingsfraude.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:12 schreef Chivaz het volgende:
Om even een oud onderwerp aan te snijden, er zijn significant minder stemmen uitgebracht deze keer. Zou er dan toch sprake geweest zijn van fraude in 2020?
We voelen je pijnquote:Op woensdag 6 november 2024 19:11 schreef ems. het volgende:
Duidelijk stemfraude van Trump en jullie stinken er met open ogen in
Biden is wel een opvallende outlier iig.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Had dit ook niet verwacht, ook zo'n verandering van 2020 qua shenanigans en late ballot drop-ins.
15 miljoen votes minder voor Kamala dan Biden.. was er dan zo veel fraude in 2020?
[ afbeelding ]
Wel goed dat Trump heeft gewonnen tho, 4 jaar Kamala was erg pijnlijk geweest, ik zie dit termijn als een soort van stage voor JD vance om in 2028 President te worden.
Vergeet de russen niet hequote:Op woensdag 6 november 2024 19:11 schreef ems. het volgende:
Duidelijk stemfraude van Trump en jullie stinken er met open ogen in
Trump zal ze iig niet vergeten. Ben benieuwd hoe nederig hij de ring weer gaat kussen als ze elkaar ontmoeten!quote:
Ja WW3 is natuurlijk de stoerdere en betere optiequote:Op woensdag 6 november 2024 19:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Trump zal ze iig niet vergeten. Ben benieuwd hoe nederig hij de ring weer gaat kussen als ze elkaar ontmoeten!
Beetje vreemde escalatie van bovenstaande maar you do you.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja WW3 is natuurlijk de stoerdere en betere optie
"Bending over for Israel" is dan weer wel ok
Insgelijksquote:
Die 20 miljoen draaien zich om in hun graf.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:12 schreef Chivaz het volgende:
Om even een oud onderwerp aan te snijden, er zijn significant minder stemmen uitgebracht deze keer. Zou er dan toch sprake geweest zijn van fraude in 2020?
Hij zit de NWO te promoten en jij maakt je druk om een kleedjequote:Op donderdag 7 november 2024 10:19 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat voor afbeelding staat er op het kleed waar hij op staat? Herkent iemand dat?
Ik probeerde een link te zoeken met die uitspraak en eventuele symbolen op dat kleed jaquote:Op donderdag 7 november 2024 10:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij zit de NWO te promoten en jij maakt je druk om een kleedje
Betekenis van het kleedje weet ik ook nietquote:Op donderdag 7 november 2024 10:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik probeerde een link te zoeken met die uitspraak en eventuele symbolen op dat kleed ja
Zijn hele drift naar andere planeten, specifiek Mars, komt ook niet uit de lucht vallen lijkt mij.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Betekenis van het kleedje weet ik ook niet
Maar het is niet de eerste keer dat die de NWO promoot
[ afbeelding ]
Iedereen zit nu feest te vieren, zelf doe ik daar niet aan mee
Je zou gelijk kunnen hebben hoor, ik vind het opmerkelijk omdat het enthousiasme voor Harris dan compleet verkeerd gepeild is.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hoe het werkt. In 2020 was er geen grootschalige verkiezingsfraude.
De realiteit is namelijk dat er toen en nu hele andere omstandigheden waren en zijn. Zo is er nu geen massahysterie over een nog onbekend virus dat tot een pandemie of lockdowns wist te leiden (en waar Trump geen goed beleid had gevoerd). En ook is er geen landelijke hysterie rondom BLM in de VS en een collectief waanidee over zogenaamd systematisch racisme jegens zwarte Amerikanen. Dit was er in 2020 allemaal wel.
Mensen hebben het nu economisch moeilijk en hebben de afgelopen jaren het ongebreidelde intersectionele radicalisme van de Democraten kunnen ervaren, aangevoerd door een dementerende president en een lege huls als VP, aangesteld op basis van intersectionele criteria. Mensen zien daarnaast ook hoe incapabel Amerika op dit moment internationaal is met een oorlog in Oekraïne en het Midden-Oosten. Dit is allemaal onder leiding van de Democraten.
De onophoudelijke hetze jegens Trump, de bespottelijke rechtszaken en de twee mislukte aanslagen hebben zeker geholpen om zijn populariteit de afgelopen maanden verder te stimuleren.
Het blijft een wolf in schaapsklerenquote:Op donderdag 7 november 2024 10:46 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zijn hele drift naar andere planeten, specifiek Mars, komt ook niet uit de lucht vallen lijkt mij.
Het is tegenwoordig meer zoeken naar het schaap in de wolvenroedelquote:Op donderdag 7 november 2024 14:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het blijft een wolf in schaapskleren
Yep, irriteer me dood dat die op handen wordt gedragen door het volk Als iemand die staat voor het vrije woordquote:Op donderdag 7 november 2024 15:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig meer zoeken naar het schaap in de wolvenroedel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |