hoeft nietquote:Op zondag 22 september 2024 13:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar niet zonder het album of de artiest te noemen neem ik aan.
Yes Bjorkquote:Op zondag 22 september 2024 13:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Eindelijk wentje die ik hermenéutica! Björk toch zeker?
Hermenéutica??? Dat mijn Spaanse autocorrect af en toe gekke dingen doet, soit... maar van "herken" Hermenéutica maken is wel het andere uiterstequote:Op zondag 22 september 2024 13:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Eindelijk wentje die ik hermenéutica! Björk toch zeker?
Tja spelfoutjes en Axel heeft geen rood haar en Slash geen hoed maar verder inkoppertje natuurlijkquote:Op zondag 22 september 2024 14:14 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien een lastige.
Dit moest deze voorstellen:quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:36 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ben een noob en ik gebruik een of andere gratis website, dus ik heb het mezelf makkelijk gemaakt:
[ afbeelding ]
Het lijkt er wel een beetje op.
En dit moet dus deze voorstellenquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:45 schreef herverwijderd het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Kill meeeee nooooowwww
Oh die eerste wist ik ik dacht dat die al geraden was.quote:Op maandag 23 september 2024 12:20 schreef herverwijderd het volgende:
Ik denk niet dat deze nog geraden worden omdat ze zo slecht zijn, dus:
[..]
Dit moest deze voorstellen:
[ afbeelding ]
[..]
En dit moet dus deze voorstellen
[ afbeelding ]
Ondertussen ben ik bezig met een andere, in mijn ogen hele simpele, cover na te laten maken, maar AI denkt daar anders over. Wordt dus wederom vervolgd.
Ik vind hem heel goed gelukt, zo goed krijg ik ze echt niet. Het is Let it bleed.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:52 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Niet al te lastig en redelijk trouw aan het origineel
Ja, nu zie ik hetquote:Op woensdag 25 september 2024 12:44 schreef Kriegel het volgende:
Wel, die ene van mij wordt hem duidelijk ook niet, dus laat ik dan maar hetzelfde doen.
[..]
[ afbeelding ]
Is inderdaad Let it Bleed.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:13 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik vind hem heel goed gelukt, zo goed krijg ik ze echt niet. Het is Let it bleed.
Maar zeg je danquote:Op woensdag 25 september 2024 13:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is inderdaad Let it Bleed.
Prompts moet je zo zo summier mogelijk houden. Zeker als je iets wil recreëren. DALL-E is soms zelfs iets te goed. Ik krijg bijvoorbeeld London Calling van The Clash er zo goed als hetzelfde uit als het origineel. Met tekst.
Maar geef jij als prompt dan bijvoorbeeld: "maak de cover van Let it Bleed na"?quote:Op woensdag 25 september 2024 13:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is inderdaad Let it Bleed.
Prompts moet je zo zo summier mogelijk houden. Zeker als je iets wil recreëren. DALL-E is soms zelfs iets te goed. Ik krijg bijvoorbeeld London Calling van The Clash er zo goed als hetzelfde uit als het origineel. Met tekst.
quote:Op woensdag 25 september 2024 13:58 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar zeg je dan
"Maak de albumcover van Let it Bleed van de Rolling Stones na"
of
"Teken een grammofoonplaat met daarboven een witte schaal en een zwarte band en ..."
Zo simpel kan het dus. Soms kost het wel wat meer moeite overigens.quote:make a textless HDR let it bleed , Rolling Stones album cover
OK, ja voor het topic leek het me leuker om de afbeelding zelf te omschrijven zodat het niet te makkelijk wordt.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:17 schreef Ericr het volgende:
[..]
[..]
Zo simpel kan het dus. Soms kost het wel wat meer moeite overigens.
Ik heb Premium ChatGPT en daarmee ook DALL-E 3. Met andere image generators zijn de resultaten een stuk minder. Ik heb tijdelijk ook Anakin.ai waarbij ik andere modellen kan gebruiken, alleen DALL-E is getrouw aan het origineel.
Bij Rage Against the Machine heb ik zelf wel gekozen voor een parodie in de prompt. Maar getrouw aan het origineel is qua prompt het simpelst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2024 14:51 schreef Evangelion het volgende:
Zou er meer op kunnen lijken maar qua thema wel duidelijk
[ afbeelding ]Meat loaf, bat out of hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Kloptquote:
Had ook aan z'n achterkant gekundquote:Op woensdag 25 september 2024 15:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Klopt
Eerste poging was nog het leukste, ik had iets als "White fumes coming from the exhaust pipe".
Ja je keel is technisch gezien een exhaust pipe![]()
[ afbeelding ]
Zo deed ik het ook, met Perchance.org omdat die (bijvoorbeeld die) je eindeloos laat genereren zonder account of ander geneuzel.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:59 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Maar geef jij als prompt dan bijvoorbeeld: "maak de cover van Let it Bleed na"?
Moet wel zeggen dat ik dus een of andere gratis site gebruik omdat ik nergens een abo heb, dus dat zal ook wel verklaren waarom die van mij zo bagger zijn. Ik probeer in mijn prompt de hoes te omschrijven, dus bijvoorbeeld: A pale man with red hair who looks down and has a red and blue lightning flash painted over his left eye. He is seen from the shoulders up and is not wearing clothes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |