Nee dat is een afvoerdroger, in een condensdroger zit een reservoir waarin het condenswater wordt opgevangen, ik heb er een extra slangensetje bij gekocht, zodat ik dat reservoir niet hoef te legen, maar dat het condens in de dezelfde afvoer als voor de wasmachine terecht komt.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch ook condens?
Die heb ik nu ook
Free Juicequote:Op donderdag 12 september 2024 18:36 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk is dat handig als je zonnepanelen hebt. Kun je je droger op afstand aanzetten als de zon schijnt
Tijd voor een update van de appquote:Op donderdag 12 september 2024 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De drogers met app hebben uiteraard ook een afvoer of bak, het vocht moet ergens naartoe, die kan niet de app in
En valt het er dan vanzelf af?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan dat ding er gewoon uittrekken en even boven de vuilnisbak houden
1 tikje erop en jaquote:
owquote:Op donderdag 12 september 2024 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat is een afvoerdroger, in een condensdroger zit een reservoir waarin het condenswater wordt opgevangen, ik heb er een extra slangensetje bij gekocht, zodat ik dat reservoir niet hoef te legen, maar dat het condens in de dezelfde afvoer als voor de wasmachine terecht komt.
Dus je stopt 's ochtends de natte was in de droer en wacht met aanzetten tot de zon gaat schijnen?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:36 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk is dat handig als je zonnepanelen hebt. Kun je je droger op afstand aanzetten als de zon schijnt
Ik hoorde het via via uit ervaringquote:Op donderdag 12 september 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je stopt 's ochtends de natte was in de droer en wacht met aanzetten tot de zon gaat schijnen?
Wat betekent dat als de zon niet gaat schijnen, je natte was lekker in de droger ligt te meuren.
Je kunt natuurlijk ook gewoon aanzetten zonder zonquote:Op donderdag 12 september 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je stopt 's ochtends de natte was in de droer en wacht met aanzetten tot de zon gaat schijnen?
Wat betekent dat als de zon niet gaat schijnen, je natte was lekker in de droger ligt te meuren.
Uiteraard, maar dan heeft die app toch weinig zinquote:Op donderdag 12 september 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon aanzetten zonder zon
Is wel hipquote:Op donderdag 12 september 2024 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan heeft die app toch weinig zin
Tuurlijk wel... zit je op je werk.. zie je via de andere app dat je zonnepanelen gaan leveren.. zet je je droger aan...quote:Op donderdag 12 september 2024 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan heeft die app toch weinig zin
Als ik op mijn werk zit vergeet ik datquote:Op donderdag 12 september 2024 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... zit je op je werk.. zie je via de andere app dat je zonnepanelen gaan leveren.. zet je je droger aan...
Is dat na een uurtje of drie nog niet het geval.. zet je hem alsnog aan op stroom uit het net.
Ik vind het ook onzin hoor.. zoiets moet je gewoon automatiseren
Geeft niet, daar zijn apps voorquote:Op donderdag 12 september 2024 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik op mijn werk zit vergeet ik dat
40+ hè.
Daarom vind ik het ook grote onzin.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het nut ook niet zo in van het kunnen bedienen via een app, je zal toch naar het apparaat moeten lopen om het te vullen en te legen.
quote:Op donderdag 12 september 2024 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geeft niet, daar zijn apps voor
quote:
I ❤ de herinneringen-appquote:Op donderdag 12 september 2024 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geeft niet, daar zijn apps voor
Hendig jaquote:Op donderdag 12 september 2024 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik krijg wel een seintje op mijn foon of tabvlet als de wasmachine klaar is... dat vind ik dan weer wel handig.. tegen het meuren.
Het zit bij mij niet in de wasmachine, maar in het stopcontact. Die registreert het stroomverbruik, en als dat onder een bepaald minimum komt voor x seconde weet mijn slimme huis software dat de wasmachine klaar is, en die laat dat dan weer weten.. door een seintje op mijn telefoon en een schemerlamp die groen word.quote:
Die groene schemerlampmelding wil ik ookquote:Op donderdag 12 september 2024 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zit bij mij niet in de wasmachine, maar in het stopcontact. Die registreert het stroomverbruik, en als dat onder een bepaald minimum komt voor x seconde weet mijn slimme huis software dat de wasmachine klaar is, en die laat dat dan weer weten.. door een seintje op mijn telefoon en een schemerlamp die groen word.
I know.. i know... beetje nerdy overkill.. maar het werkt
Dat had mijn moeder vroeger... fucking irritant.. bleef dat ding de hele middag piepen terwijl ik op de bank lag te chillenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Veel wasmachines geven een geluidssignaal als de was klaar is, maar dat schakel ik altijd meteen uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |