SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Sortoffquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je wel eens een olifant bereden dan?
sowquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die janken over fatshaming zijn zelf gewoon dikzakken die liever janken over hoe ze gezien worden dan dat ze de handen uit de mouwen steken om gezonder te leven.
Geeft wel aan hoe oud je bent.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Net als een niet-gestabiliseerde waterbed, de kenners weten wat ik bedoel.
Kun je die gewoon via Telegram bestellen bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
Ozempic bestaat. Er is geen enkel excuus om obees te zijn
Ja tegenwoordig hangen de onderdanige tiepjes in tuigjes te bengelen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe oud je bent.
Waterbedden heeft denk ik helemaal niemand meer tegenwoordig?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe oud je bent.
Ja. Je kunt ook gewoon naar de huisartsquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je die gewoon via Telegram bestellen bij jou in de buurt?
Er wordt ook helemaal niet meer echt geneukt denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig hangen de onderdanige tiepjes in tuigjes te bengelen.
Teveel gedoetjes en teveel geslachten waardoor de dierlijke geilheid compleet verdwenen is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er wordt ook helemaal niet meer echt geneukt denk ik.
Ozempic geeft op lange termijn weer veel klachten. Waardoor je moet afbouwen. En weer terug af bent.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Ozempic, val je hiephiephoera vijf kilo af flikkeren je zwarte tenen er na een jaar af door de suikerziekte.
Oké dr Lozquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ozempic geeft op lange termijn weer veel klachten. Waardoor je moet afbouwen. En weer terug af bent.
Heel gevaarlijk medicijn die de bloeddruk gevaarlijk verhoogd
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die janken over fatshaming zijn zelf gewoon dikzakken die liever janken over hoe ze gezien worden dan dat ze de handen uit de mouwen steken om gezonder te leven.
Nee sorry, ik zie niet hoe dit een mogelijke reactie op die post is.quote:
Als je important hoogintelligent werk hebt gaat nadenken ook gewoon net wat makkelijker als het wat koeler is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
en lekker slapen als de nachten koeler zijn
Ik had ook niet anders van je verwacht.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee sorry, ik zie niet hoe dit een mogelijke reactie op die post is.
Beperkt denkvermogen. Beetje een Intel X80 processorquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht.
Neequote:Op dinsdag 10 september 2024 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens lekker dat we nu van de lange zomer overgaan naar de herfst. Koel weer, eerder donker.
Had ‘s avonds van alles, grasmaaien, sporten, vrienden, laat. En nu weer lekker eens weer bankzaken ‘s avonds.
Wat ben je weer vriendelijk deze avondquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht.
Jawel, de 4 seizoenen. Afwisseling. Een sterke persoonlijkheid weet dit te waarderenquote:
Jezus Christus.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ben je weer vriendelijk deze avond
Vannacht Trump nog eens erbovenop.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
Oh het is weer tijd voor het wekelijkse “Los en US vertellen hoe de wereld in elkaar zit” uurtje
Wordt genietenquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vannacht Trump nog eens erbovenop.
quote:Op woensdag 11 september 2024 00:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel aan alle kanten tegen gaan vallen.
Misschien komt J.D. Vance nog het podium oprennen om de show te stelen.quote:
Vance is een donut.quote:Op woensdag 11 september 2024 00:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien komt J.D. Vance nog het podium oprennen om de show te stelen.
Maar Harris en Trump zullen we hoop ratelen en langs elkaar afpraten. Volgens mij bestaan debatten niet meer.
Jaquote:Op woensdag 11 september 2024 05:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Is je studie niet weer begonnen inmiddels?
Naamvallen overzicht - rijtjes - uitgangenquote:
Ik weet nooit of een woord mannelijk of vrouwelijk is (of onzijdig), dus dan weet ik ook niet hoe ik iets moet vervoegen in de verschillende naamvallen.quote:Op woensdag 11 september 2024 06:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Naamvallen overzicht - rijtjes - uitgangen
Die Kasusdeklination - Theorie - Schema
Der-groep:
Mannelijk enkelvoud
1 der Mann
2 des Mannes
3 dem Mann
4 den Mann
vrouwelijk enkelvoud
die Frau
der Frau
der Frau
die Frau
onzijdig enkelvoud
das Kind
des Kindes
dem Kind
das Kind
meervoud
die Leute
der Leute
den Leuten
die Leute
Ein-groep: ein, kein + bezittelijke voornaamwoorden (mein, dein, sein, ihr, unser, euer, Ihr)
1 ein Mann
2 eines Mannes
3 einem Mann
4 einen Mann
eine Frau
einer Frau
einer Frau
eine Frau
ein Kind
eines Kindes
einem Kind
ein Kind
keine Leute
keiner leute
keinen Leuten
keine leute
ik doe ook maar wat, had een drie voor grammatica maar wel een 9 met de luistertoets, dus ik kreeg toch een zesjequote:Op woensdag 11 september 2024 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet nooit of een woord mannelijk of vrouwelijk is (of onzijdig), dus dan weet ik ook niet hoe ik iets moet vervoegen in de verschillende naamvallen.
oh ja, even checkenquote:
duits, bahquote:Op woensdag 11 september 2024 06:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Naamvallen overzicht - rijtjes - uitgangen
Die Kasusdeklination - Theorie - Schema
Der-groep:
Mannelijk enkelvoud
1 der Mann
2 des Mannes
3 dem Mann
4 den Mann
vrouwelijk enkelvoud
die Frau
der Frau
der Frau
die Frau
onzijdig enkelvoud
das Kind
des Kindes
dem Kind
das Kind
meervoud
die Leute
der Leute
den Leuten
die Leute
Ein-groep: ein, kein + bezittelijke voornaamwoorden (mein, dein, sein, ihr, unser, euer, Ihr)
1 ein Mann
2 eines Mannes
3 einem Mann
4 einen Mann
eine Frau
einer Frau
einer Frau
eine Frau
ein Kind
eines Kindes
einem Kind
ein Kind
keine Leute
keiner leute
keinen Leuten
keine leute
Ik had een vijf, en dat was naast Frans en Engels mijn derde vijf, dus toen in de zomervakantie bijles gekregen, en herkansing gedaan in Duits, zodat ik daar een zes voor had om mijn rapport en destijds door kon gaan naar de vierde.quote:Op woensdag 11 september 2024 06:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik doe ook maar wat, had een drie voor grammatica maar wel een 9 met de luistertoets, dus ik kreeg toch een zesje
quote:Op woensdag 11 september 2024 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
44 euro gewonnen.
Dus per saldo 9 euro. Tel uit je winst
ga je nu stoppen met werken?quote:Op woensdag 11 september 2024 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
44 euro gewonnen.
Dus per saldo 9 euro. Tel uit je winst
oh het debat was toch vannacht zie ik, het stond net nog niet in de krantquote:Op woensdag 11 september 2024 07:47 schreef bitterbal het volgende:
trump zei dat immigranten hun huisdieren op eten
Nee, ik heb even snel een berekening gemaakt en vermoed dat ik het net niet ermee ga redden.quote:
De krant wordt al rond 9en gedrukt of zo.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh het debat was toch vannacht zie ik, het stond net nog niet in de krant
man man manquote:Op woensdag 11 september 2024 07:53 schreef Karzai het volgende:
Al vroeg in het debat zei Harris dat er veel desinformatie tijdens het debat verspreid zou worden. Toen het onderwerp abortus werd besproken, kreeg ze meteen gelijk. Trump verweet de Democratische Partij dat het abortus tot in de negende maand van de zwangerschap toestaat en dat het zelfs „executies van baby’s” na de geboorte toestaat. Een moderator van het debat, Linsey Davis, wees Trump er daarna op dat dit niet waar is.
Trump haalde daarna ook een door de Republikeinen gefabriceerd verhaal aan. Volgens Trump eten immigranten de huisdieren in de staat Ohio op. „Ze eten de huisdieren van de mensen die daar wonen. En dit is wat er in ons land gebeurt, en het is een schande.” Moderator David Muir greep daarna in om hem te vertellen dat hier geen bewijs voor is. Het verhaal van migranten die naar verluidt huisdieren eten, circuleerde de afgelopen dagen in de rechtse media en werd herhaald door Trumps running mate JD Vance
Ik ga nu een album van haar kopen.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:30 schreef datismijnmening het volgende:
TS endorses Harris![]()
De Kelcey factor was niet sterk genoeg
quote:Op woensdag 11 september 2024 07:53 schreef Karzai het volgende:
Al vroeg in het debat zei Harris dat er veel desinformatie tijdens het debat verspreid zou worden. Toen het onderwerp abortus werd besproken, kreeg ze meteen gelijk. Trump verweet de Democratische Partij dat het abortus tot in de negende maand van de zwangerschap toestaat en dat het zelfs „executies van baby’s” na de geboorte toestaat. Een moderator van het debat, Linsey Davis, wees Trump er daarna op dat dit niet waar is.
Trump haalde daarna ook een door de Republikeinen gefabriceerd verhaal aan. Volgens Trump eten immigranten de huisdieren in de staat Ohio op. „Ze eten de huisdieren van de mensen die daar wonen. En dit is wat er in ons land gebeurt, en het is een schande.” Moderator David Muir greep daarna in om hem te vertellen dat hier geen bewijs voor is. Het verhaal van migranten die naar verluidt huisdieren eten, circuleerde de afgelopen dagen in de rechtse media en werd herhaald door Trumps running mate JD Vance
Dat zal wel. En degene die het debat in goede banen moest leiden, zal ook een een democraat zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
zullen gewoon mensen zijn die dat geloven
Dimmy?quote:Op woensdag 11 september 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
zullen gewoon mensen zijn die dat geloven
Bifi lekker in de verwenkoffie gesopt?quote:Op woensdag 11 september 2024 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Huishoudelijke mededeling: verwenkoffie en bifi zitten erin
digitaal bedoel ik, of ik keek niet goedquote:Op woensdag 11 september 2024 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De krant wordt al rond 9en gedrukt of zo.
Did I miss something?quote:Op woensdag 11 september 2024 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Arme Dimmy wel. Eerst Lana del Rey en nu Taylor Swift die haar dromen verpesten.
Ah ok. Maar debat was pas om half 5 klaar of zo toch. Kan me goed voorstellen dat er nog niemand aan het werk was bij de krant toen.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
digitaal bedoel ik, of ik keek niet goed
het was een liveblog in de krantquote:Op woensdag 11 september 2024 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah ok. Maar debat was pas om half 5 klaar of zo toch. Kan me goed voorstellen dat er nog niemand aan het werk was bij de krant toen.
Oh.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
het was een liveblog in de krant
ik keek er waarschijnlijk overheenquote:Op woensdag 11 september 2024 08:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh.Dan weet ik het niet.
Misschien kan Dimmy zich aansluiten bij de Swifties for Kamala community?quote:Op woensdag 11 september 2024 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lana een nieuwe vriend. Taylor stemt niet op Trump.
Gatver, neequote:Op woensdag 11 september 2024 08:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bifi lekker in de verwenkoffie gesopt?
quote:Op woensdag 11 september 2024 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, morgen bedrijfsfeest in de buitenlucht. 13 graden en 47 mm regen
vast omdat jij dat ook deedquote:Op woensdag 11 september 2024 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Iedereen deed normaal op de weg, wtf?
Hele ministerie van Gewichtige Zaken drie maanden ziek.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Heerlie de peerlie!quote:Op woensdag 11 september 2024 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Poging om beleid van nieuwe kabinet te saboterenquote:Op woensdag 11 september 2024 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele ministerie van Gewichtige Zaken drie maanden ziek.
Best bijzonder hoeveel ze meemaakt inderdaad. Ik rij gewoon altijd op de linkerbaan en heb nergens last van.quote:
Zouden die ook honden en katten eten?quote:Op woensdag 11 september 2024 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Poging om beleid van nieuwe kabinet te saboteren
Dan ben je gewoon een beetje bang.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Stel he. Dat je een zwaar conservatieve Republikein bent. Die zijn er. Dan neem je de bijbel al te serieus. Als je dan ook nog blind alles gelooft wat Trump zegt. Die zijn er ook.
Hoe moet je wereldbeeld er dan uit zien man?
Links heeft vaak het wereldbeeld van een eenhoorn die goud poept, beetje elkaar knuffelen, de voordeur verwijderen en rijkelijk andermans dukaten uitgeven, zodra er echter een wat rechtser iemand opstaat om deze betweterige zweefteven tot orde te roepen blijkt hij altijd knettergek te zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Stel he. Dat je een zwaar conservatieve Republikein bent. Die zijn er. Dan neem je de bijbel al te serieus. Als je dan ook nog blind alles gelooft wat Trump zegt. Die zijn er ook.
Mijn vader hadden een paar jaar terug zulke buren, en dat waren echt geen domme mensen want ze hadden beiden een behoorlijk goede baan. Maar tot de dag van vandaag weet ik nog steeds niet of ze Trump echt geloofden of dat ze gewoon niet wilden toegeven dat hij ongelijk had, want Republikein. Maar goed, mensen die dat echt geloven die hebben inderdaad een heel apart wereldbeeld. Kan me niet eens indenken hoe dat moet zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Conservatieve zuidelijke mensen in de VS zijn gewoon ook mensen die veel liever een buurman hebben die John heet in plaats van Juan of Oemfoefoe, zo ingewikkeld zit de wereld nu ook weer niet in elkaar.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn vader hadden een paar jaar terug zulke buren, en dat waren echt geen domme mensen want ze hadden beiden een behoorlijk goede baan. Maar tot de dag van vandaag weet ik nog steeds niet of ze Trump echt geloofden of dat ze gewoon niet wilden toegeven dat hij ongelijk had, want Republikein. Maar goed, mensen die dat echt geloven die hebben inderdaad een heel apart wereldbeeld. Kan me niet eens indenken hoe dat moet zijn.
Doe altijd normaal op de wegquote:
dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 11 september 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe altijd normaal op de weg
Chihuehue roadragequote:Op woensdag 11 september 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en dat als bmw rijderquote:Op woensdag 11 september 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sure.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best bijzonder hoeveel ze meemaakt inderdaad. Ik rij gewoon altijd op de linkerbaan en heb nergens last van.
Ja vast wel.quote:
Nooitquote:
Ik gebruik mijn richtingaanwijzers altijd.quote:
Straks lekker pasta met gehakt eten.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, zaagmans komt vandaag weer de week doormidden zagen en het is gehaktdag.
ik heb geen gehakt, maar visquote:Op woensdag 11 september 2024 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, zaagmans komt vandaag weer de week doormidden zagen en het is gehaktdag.
Heel toevallig heb ik wel gehakt, maar niet losquote:
er was er gisteren bij WZEB eentje die was aardappelpuree met bruine bonen en een klodder mayonaise aan het klaar maken. Vond ie lekker. Dat is meer iets wat studenten eten op de avond voordat de stufi gestort wordt. Of oorlogsvoer.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks lekker pasta met gehakt eten.
Doe mij die dure auto maar, de rest hoeft van mij niet.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk best een puik idee, verplicht per dag eten, scheelt miljarden en die kunnen we mooi uitgeven aan LEGO en Netflix, de zorg en dure auto's.
Woensdag gehakt, op vrijdag vis, wat moet men op de andere dagen eten?
Geleide planeconomie. Fabriek A moet dit jaar zes miljoen linkerschoenen maken, Fabriek B moet zes miljoen rechterschoenen maken.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk best een puik idee, verplicht per dag eten, scheelt miljarden en die kunnen we mooi uitgeven aan LEGO en Netflix, de zorg en dure auto's.
* springt hysterisch van de brug af.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe mij die dure auto maar, de rest hoeft van mij niet.
Maandag: broccoli en gehakt
Dinsdag: broccoli en gehakt
Woensdag: gehakt
Donderdag: broccoli en gehakt
Vrijdag: vis
Zaterdag: bami met goedkope satestokjes
Zondag: broccoli en gehakt
ik kan de zalm wel in kleine stukjes hakken.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel toevallig heb ik wel gehakt, maar niet los
Mission accomplishedquote:Op woensdag 11 september 2024 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* springt hysterisch van de brug af.
Zalmgehaktquote:Op woensdag 11 september 2024 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan de zalm wel in kleine stukjes hakken.
pulled salmonquote:Op woensdag 11 september 2024 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan de zalm wel in kleine stukjes hakken.
laatst wel tonijntartaar gehad. is ook een soort van gehakt.quote:
Broccoli en gehakt?quote:Op woensdag 11 september 2024 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi heDient het toch eendoel
Ook die glazige harde stukjes die er af en toe inzitten?quote:Op woensdag 11 september 2024 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heel eerlijk.. ik vind die goedkope satestokjes best lekker
Ja, maar dat is wel lekkerquote:Op woensdag 11 september 2024 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst wel tonijntartaar gehad. is ook een soort van gehakt.
Gewoon doorslikkenquote:Op woensdag 11 september 2024 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook die glazige harde stukjes die er af en toe inzitten?
Moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 11 september 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Broccoli en gehakt?
Ik heb vandaag net even iets teveel broccoli en gehakt getypt
Afrikaans zuur gehakt van de AHquote:Op woensdag 11 september 2024 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Hoeveel gehakt moet deze Aarde dan wel niet opbrengen, dan heb je echt 60 miljard koeien per dag nodig in de blender.
Lijdensweg johquote:
Nu moet ik aan gummybeertjes denken.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon doorslikken
's avonds een mens, in de ochtend ook een mens
was niet verkeerd inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel lekker
Ben je het leven flink moe, eet meer zieke Zimbabwaanse koequote:Op woensdag 11 september 2024 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afrikaans zuur gehakt van de AH
Ja, vrijdag vis inderdaadquote:Op woensdag 11 september 2024 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Uit de vriezer?quote:Op woensdag 11 september 2024 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu moet ik aan gummybeertjes denken.
Kaviaar is overratedquote:Op woensdag 11 september 2024 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was niet verkeerd inderdaad.
Zelfs nog een beetje kaviaar er op
Mag wel vaker, dinsdag is zeetongendag (een flinke laptong, het oog wil immers ook wat), tarbot of een x aantal tarbotientjes mag ook.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, vrijdag vis inderdaad
quote:Op woensdag 11 september 2024 09:59 schreef Karzai het volgende:
maandag
[ afbeelding ]
dinsdag
[ afbeelding ]
woendag
[ afbeelding ]
donderdag
[ afbeelding ]
vrijdag
[ afbeelding ]
zaterdag
[ afbeelding ]
zondag
[ afbeelding ]
Ja, maar geen poepvis.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag wel vaker, dinsdag is zeetongendag (een flinke laptong, het oog wil immers ook wat), tarbot of een x aantal tarbotientjes mag ook.
Die laatste hebben ze bij jou vaak daar toch?
dat wel, maar het zag er wel leuk uitquote:
Nou ja, ik was niet aan het lachen eigenlijk.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie lachen, maar dat is echt lekker![]()
Ik wil dit uitproberen.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie lachen, maar dat is echt lekker![]()
Kan je toch niet betalen van een uitkering.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt niet, had "laatst" kwekdure Mongoolse, die was echt hemels.
Ik heb het gisteren gemist.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er was er gisteren bij WZEB eentje die was aardappelpuree met bruine bonen en een klodder mayonaise aan het klaar maken. Vond ie lekker. Dat is meer iets wat studenten eten op de avond voordat de stufi gestort wordt. Of oorlogsvoer.
Ik en Los betalen jouw vreten kakelmiep en dat doen we erg graag en met liefde want wij zijn sociale wezens.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je toch niet betalen van een uitkering.
Los misschien ja.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik en Los betalen jouw vreten kakelmiep en dat doen we erg graag en met liefde want wij zijn sociale wezens.
Welcome to the jungle.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:07 schreef bitterbal het volgende:
The Thai Meteorological Department (TMD) forecasted heavy rain for the next 10 days, cautioning that a fairly strong monsoon will hit from September 13 to September 20. The TMD identified areas likely to experience severe rainfall, flooding, and forest water overflow.
TMD updated its daily accumulated rain forecast, which is recorded every 24 hours from 7am to 7am the next day. The forecast, covering today to September 20, is based on data from the European Centre for Medium-Range Weather Forecasts (ECMWF). The forecast uses a colour-coded system where red indicates heavy rain and green signifies light rain.
Low atmospheric pressure previously covering the upper northern region moved towards Myanmar today to tomorrow. However, the monsoon trough has returned to the upper part of Thailand, accompanied by moderately strong southwesterly monsoon winds.
Rainfall will continue in the western part of the northern region, near the areas previously affected by low pressure (Tak, Mae Hong Son, Chiang Mai). The rain is expected to decrease over the next one or two days, with the sky clearing and some sunshine. Despite the improved weather, the water levels in the northern river basins require continuous monitoring and caution.
From September 13 to September 20, the rainfall situation across Thailand will intensify, with heavy rain expected in some areas. The monsoon trough, strengthened by the fairly strong southwest monsoon winds, will shift to cover the northeastern, central (including Bangkok and its vicinity), eastern, and southern regions.
This weather pattern will result in increased rainfall and potentially heavy to very heavy rain in certain locations, reported KhaoSod.
TMD has advised heightened vigilance, particularly for residents in Bangkok and surrounding areas. Along with heavy rain, high sea levels could exacerbate flooding, leading to water stagnation and drainage issues.
Waarom doet die brug dat steeds?quote:Op woensdag 11 september 2024 10:05 schreef bitterbal het volgende:
Alweer een boot tegen de willemsbrug gevaren![]()
https://www.rijnmond.nl/n(...)PNqs3ZbuWIgT2FYaIIuQ
Dit lijkt me het werk van Schol.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:07 schreef bitterbal het volgende:
The Thai Meteorological Department (TMD) forecasted heavy rain for the next 10 days, cautioning that a fairly strong monsoon will hit from September 13 to September 20. The TMD identified areas likely to experience severe rainfall, flooding, and forest water overflow.
TMD updated its daily accumulated rain forecast, which is recorded every 24 hours from 7am to 7am the next day. The forecast, covering today to September 20, is based on data from the European Centre for Medium-Range Weather Forecasts (ECMWF). The forecast uses a colour-coded system where red indicates heavy rain and green signifies light rain.
Low atmospheric pressure previously covering the upper northern region moved towards Myanmar today to tomorrow. However, the monsoon trough has returned to the upper part of Thailand, accompanied by moderately strong southwesterly monsoon winds.
Rainfall will continue in the western part of the northern region, near the areas previously affected by low pressure (Tak, Mae Hong Son, Chiang Mai). The rain is expected to decrease over the next one or two days, with the sky clearing and some sunshine. Despite the improved weather, the water levels in the northern river basins require continuous monitoring and caution.
From September 13 to September 20, the rainfall situation across Thailand will intensify, with heavy rain expected in some areas. The monsoon trough, strengthened by the fairly strong southwest monsoon winds, will shift to cover the northeastern, central (including Bangkok and its vicinity), eastern, and southern regions.
This weather pattern will result in increased rainfall and potentially heavy to very heavy rain in certain locations, reported KhaoSod.
TMD has advised heightened vigilance, particularly for residents in Bangkok and surrounding areas. Along with heavy rain, high sea levels could exacerbate flooding, leading to water stagnation and drainage issues.
De containers? Ja kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 11 september 2024 10:09 schreef bitterbal het volgende:
die namen trouwens ook echt veel ruimte in in de koffer
Heb je er wel sokken enzo ingepropt?quote:Op woensdag 11 september 2024 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben ik blij met mijn kaplaarzen
quote:Op woensdag 11 september 2024 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De containers? Ja kan ik me voorstellen
ja een beetjequote:Op woensdag 11 september 2024 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je er wel sokken enzo ingepropt?
Als die Chao Phraya echt buiten zijn oevers treedt dan zwemmen de tilapia en de poep op je balkon.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben ik blij met mijn kaplaarzen
mjaquote:Op woensdag 11 september 2024 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die Chao Phraya echt buiten zijn oevers treedt dan zwemmen de tilapia en de poep op je balkon.
Is wel lekker avontuurlijkquote:
Extra verse sushiquote:Op woensdag 11 september 2024 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die Chao Phraya echt buiten zijn oevers treedt dan zwemmen de tilapia en de poep op je balkon.
ik sla ze liever over hoorquote:Op woensdag 11 september 2024 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel lekker avontuurlijk![]()
Zo heb ik eens een keer een tyfoon meegemaakt in Shanghai, beangstigend zelfs maar schitterend om mee te maken, ondanks mijn uitkering.
Sushitquote:
ja vooral vietnam is getroffen en in thailand krijgen ze nu ook te maken met al dat waterquote:Op woensdag 11 september 2024 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Van de week ook beelden van een typhoon. Zag er eng uit.
Pff vreselijk.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vooral vietnam is getroffen en in thailand krijgen ze nu ook te maken met al dat water
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Bangkok in een buitenwijk een keer gehad, kwamen er allemaal mensen op ons af en die wezen naar boven "danger, rain, rain, danger, come with us, hurry, rain"quote:Op woensdag 11 september 2024 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vooral vietnam is getroffen en in thailand krijgen ze nu ook te maken met al dat water
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, is goedquote:Op woensdag 11 september 2024 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt niet, had "laatst" kwekdure Mongoolse, die was echt hemels.
Braken ze zo ineens een naaktslak op die verder kruipt.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo hoesten mensen zo goor?
Alsof er stukjes longweefsel mee naar buiten komt
Nee, verder vliegtquote:Op woensdag 11 september 2024 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Braken ze zo ineens een naaktslak op die verder kruipt.
Oddly specificquote:
In de VS worden honden opgegeten!quote:Op woensdag 11 september 2024 10:25 schreef bitterbal het volgende:
hier geven thai honden eten in het overstroomde gebied
https://www.facebook.com/share/r/oYQi6nohd98neuEf/
Die reactie van haar ook.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
In de VS worden honden opgegeten!
![]()
jaquote:Op woensdag 11 september 2024 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
In de VS worden honden opgegeten!
![]()
Nee, gewoon op Trump stemmen. Enge dimmigranten.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
maar kan toch niet dat je dat gewoon zo denkt en zegt. Amerika moet nu toch door de grond zakken
De acteur of de professor?quote:Op woensdag 11 september 2024 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Brian Cox.
Genoeg Dimmy's die dit letterlijk geloven.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
maar kan toch niet dat je dat gewoon zo denkt en zegt. Amerika moet nu toch door de grond zakken
Ze eten de huisdieren op van gewone Amerikanen, Bal. Dat is echt erg.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
ja niet eens hun eigen huisdieren maar van de hardwerkende amerikaanquote:Op woensdag 11 september 2024 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze eten de huisdieren op van gewone Amerikanen, Bal. Dat is echt erg.
De prof. "iedereen heeft recht op zijn eigen mening tegenwoordig maar als je onzin uitkraamt mag, nee moet, daar heel hard om gelachen kunnen worden"quote:
De witte hardwerkende Amerikaan, de vuige racisten.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet eens hun eigen huisdieren maar van de hardwerkende amerikaan
Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Uiteindelijk is het straks toch weer 50-50 en moet je maar net geluk hebben dat de een of de ander gaat winnen.
Tornado's nuken met atoomwapens en jezelf met bleekmiddel injecteren tegen Covid vond ik ook wel mooi.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:37 schreef bitterbal het volgende:
misschien is dit wel het raarste wat die ooit heeft gezegd
ja en wat die nou gezegd over abortus tot 9 maanden en zelfs als het kind was geboren dat het gedood werd?quote:Op woensdag 11 september 2024 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tornado's nuken met atoomwapens en jezelf met bleekmiddel injecteren tegen Covid vond ik ook wel mooi.
Uitspraken van zijn vriendje J.D. Vance zijn wel leuk daarover.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:38 schreef Ama het volgende:
Als Trump verliest gaat hij sowieso weer schreeuwen dat het niet klopt enz.
Dat was Dimmy toch?quote:Op woensdag 11 september 2024 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en wat die nou gezegd over abortus tot 9 maanden en zelfs als het kind was geboren dat het gedood werd?
Vertelquote:Op woensdag 11 september 2024 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitspraken van zijn vriendje J.D. Vance zijn wel leuk daarover.
Execution after birthquote:Op woensdag 11 september 2024 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en wat die nou gezegd over abortus tot 9 maanden en zelfs als het kind was geboren dat het gedood werd?
Project 2025quote:Op woensdag 11 september 2024 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitspraken van zijn vriendje J.D. Vance zijn wel leuk daarover.
Ja, idioot is dat.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Uiteindelijk is het straks toch weer 50-50 en moet je maar net geluk hebben dat de een of de ander gaat winnen.
Dat ga ik zo even lezen thanks.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.politico.com/(...)20-election-00178266
Moet je maar eens een keertje zeggen dat de koning zijn rare apenpakjes moet uittrekken en zich een beetje normaal gedragen. Kijken hoe vrij je dan nog bentquote:Op woensdag 11 september 2024 10:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie net dat thailand the land of the free betekent
eat that trump
Ballie zonder tandjes.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar eens een keertje zeggen dat de koning zijn rare apenpakjes moet uittrekken en zich een beetje normaal gedragen. Kijken hoe vrij je dan nog bent
quote:Op woensdag 11 september 2024 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar eens een keertje zeggen dat de koning zijn rare apenpakjes moet uittrekken en zich een beetje normaal gedragen. Kijken hoe vrij je dan nog bent
In je onfatsoenlijke broek?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft iedereen wel voldoende water/koffie en thee gedronken?
Anders kom ik zo wel even langs om bestellingen op te nemen ☕🍵🧋🫖
quote:Op woensdag 11 september 2024 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In je onfatsoenlijke broek?
Is dit een nieuwe service in de KSC? Een koffie graag. Zwart.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 11 september 2024 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe service in de KSC? Een koffie graag. Zwart.
Thee op bed?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
mag ik 1 groene thee?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is nog te vroeg voor koekjesquote:
Met gember en citroenquote:
Alleen als mensen fatsoenlijk aangekleed zijnquote:
Die zijn opquote:
Komt eraan 🍵quote:
Ik heb pyjama aan, lekker warmquote:Op woensdag 11 september 2024 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als mensen fatsoenlijk aangekleed zijn
Anders bel ik de vertrouwenspersoon op![]()
Koffie met een wolkje melk graag.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Iedereen moet goed gehydrateerd blijven
1 zwarte koffie, komt eraan
Hoe kan het nou te vroeg zijn voor koekjesquote:Op woensdag 11 september 2024 11:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg voor koekjes
Oke, dat kan nog welquote:Op woensdag 11 september 2024 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb pyjama aan, lekker warm
Oh, geef jouw portie flauwekulletjes dan maar aan mijquote:Op woensdag 11 september 2024 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zonder flauwekulletjes graag
Oke luxeperdquote:Op woensdag 11 september 2024 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik lust wel Espresso Martini aub.
Koekjes moet je niet in bed etenquote:Op woensdag 11 september 2024 11:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kan het nou te vroeg zijn voor koekjes
Komt eraanquote:Op woensdag 11 september 2024 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koffie met een wolkje melk graag.
Nee, al het eten is opquote:Op woensdag 11 september 2024 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Krijgen we ook iets te eten bij het drinken?
GC / [GRTD] #6 Wielrennen heeft niks met sport te makenquote:Op woensdag 11 september 2024 11:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Hoi. Ik zal me gedeisd houden.
Je moet sowieso niks in bed etenquote:Op woensdag 11 september 2024 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koekjes moet je niet in bed eten
Een soesje met avocado zoiets?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Krijgen we ook iets te eten bij het drinken?
Nee daaromquote:
Klachten kunnen in de klachtenbusquote:
Doe eens normaalquote:Op woensdag 11 september 2024 11:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Een soesje met avocado zoiets?
Ik dacht dat je je gedeisd ging houdenquote:Op woensdag 11 september 2024 11:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Een soesje met avocado zoiets?
Op een RVS dienblaadje met een glaasje water graag.quote:
Heb je dat ook niet?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit loopt echt helemaal (zoals verwacht) uit de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |