SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Sortoffquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je wel eens een olifant bereden dan?
sowquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die janken over fatshaming zijn zelf gewoon dikzakken die liever janken over hoe ze gezien worden dan dat ze de handen uit de mouwen steken om gezonder te leven.
Geeft wel aan hoe oud je bent.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Net als een niet-gestabiliseerde waterbed, de kenners weten wat ik bedoel.
Kun je die gewoon via Telegram bestellen bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
Ozempic bestaat. Er is geen enkel excuus om obees te zijn
Ja tegenwoordig hangen de onderdanige tiepjes in tuigjes te bengelen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe oud je bent.
Waterbedden heeft denk ik helemaal niemand meer tegenwoordig?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe oud je bent.
Ja. Je kunt ook gewoon naar de huisartsquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je die gewoon via Telegram bestellen bij jou in de buurt?
Er wordt ook helemaal niet meer echt geneukt denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig hangen de onderdanige tiepjes in tuigjes te bengelen.
Teveel gedoetjes en teveel geslachten waardoor de dierlijke geilheid compleet verdwenen is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er wordt ook helemaal niet meer echt geneukt denk ik.
Ozempic geeft op lange termijn weer veel klachten. Waardoor je moet afbouwen. En weer terug af bent.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Ozempic, val je hiephiephoera vijf kilo af flikkeren je zwarte tenen er na een jaar af door de suikerziekte.
Oké dr Lozquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ozempic geeft op lange termijn weer veel klachten. Waardoor je moet afbouwen. En weer terug af bent.
Heel gevaarlijk medicijn die de bloeddruk gevaarlijk verhoogd
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die janken over fatshaming zijn zelf gewoon dikzakken die liever janken over hoe ze gezien worden dan dat ze de handen uit de mouwen steken om gezonder te leven.
Nee sorry, ik zie niet hoe dit een mogelijke reactie op die post is.quote:
Als je important hoogintelligent werk hebt gaat nadenken ook gewoon net wat makkelijker als het wat koeler is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
en lekker slapen als de nachten koeler zijn
Ik had ook niet anders van je verwacht.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee sorry, ik zie niet hoe dit een mogelijke reactie op die post is.
Beperkt denkvermogen. Beetje een Intel X80 processorquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht.
Neequote:Op dinsdag 10 september 2024 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens lekker dat we nu van de lange zomer overgaan naar de herfst. Koel weer, eerder donker.
Had ‘s avonds van alles, grasmaaien, sporten, vrienden, laat. En nu weer lekker eens weer bankzaken ‘s avonds.
Wat ben je weer vriendelijk deze avondquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht.
Jawel, de 4 seizoenen. Afwisseling. Een sterke persoonlijkheid weet dit te waarderenquote:
Jezus Christus.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ben je weer vriendelijk deze avond
Vannacht Trump nog eens erbovenop.quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
Oh het is weer tijd voor het wekelijkse “Los en US vertellen hoe de wereld in elkaar zit” uurtje
Wordt genietenquote:Op dinsdag 10 september 2024 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vannacht Trump nog eens erbovenop.
quote:Op woensdag 11 september 2024 00:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel aan alle kanten tegen gaan vallen.
Misschien komt J.D. Vance nog het podium oprennen om de show te stelen.quote:
Vance is een donut.quote:Op woensdag 11 september 2024 00:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien komt J.D. Vance nog het podium oprennen om de show te stelen.
Maar Harris en Trump zullen we hoop ratelen en langs elkaar afpraten. Volgens mij bestaan debatten niet meer.
Jaquote:Op woensdag 11 september 2024 05:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Is je studie niet weer begonnen inmiddels?
Naamvallen overzicht - rijtjes - uitgangenquote:
Ik weet nooit of een woord mannelijk of vrouwelijk is (of onzijdig), dus dan weet ik ook niet hoe ik iets moet vervoegen in de verschillende naamvallen.quote:Op woensdag 11 september 2024 06:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Naamvallen overzicht - rijtjes - uitgangen
Die Kasusdeklination - Theorie - Schema
Der-groep:
Mannelijk enkelvoud
1 der Mann
2 des Mannes
3 dem Mann
4 den Mann
vrouwelijk enkelvoud
die Frau
der Frau
der Frau
die Frau
onzijdig enkelvoud
das Kind
des Kindes
dem Kind
das Kind
meervoud
die Leute
der Leute
den Leuten
die Leute
Ein-groep: ein, kein + bezittelijke voornaamwoorden (mein, dein, sein, ihr, unser, euer, Ihr)
1 ein Mann
2 eines Mannes
3 einem Mann
4 einen Mann
eine Frau
einer Frau
einer Frau
eine Frau
ein Kind
eines Kindes
einem Kind
ein Kind
keine Leute
keiner leute
keinen Leuten
keine leute
ik doe ook maar wat, had een drie voor grammatica maar wel een 9 met de luistertoets, dus ik kreeg toch een zesjequote:Op woensdag 11 september 2024 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet nooit of een woord mannelijk of vrouwelijk is (of onzijdig), dus dan weet ik ook niet hoe ik iets moet vervoegen in de verschillende naamvallen.
oh ja, even checkenquote:
duits, bahquote:Op woensdag 11 september 2024 06:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Naamvallen overzicht - rijtjes - uitgangen
Die Kasusdeklination - Theorie - Schema
Der-groep:
Mannelijk enkelvoud
1 der Mann
2 des Mannes
3 dem Mann
4 den Mann
vrouwelijk enkelvoud
die Frau
der Frau
der Frau
die Frau
onzijdig enkelvoud
das Kind
des Kindes
dem Kind
das Kind
meervoud
die Leute
der Leute
den Leuten
die Leute
Ein-groep: ein, kein + bezittelijke voornaamwoorden (mein, dein, sein, ihr, unser, euer, Ihr)
1 ein Mann
2 eines Mannes
3 einem Mann
4 einen Mann
eine Frau
einer Frau
einer Frau
eine Frau
ein Kind
eines Kindes
einem Kind
ein Kind
keine Leute
keiner leute
keinen Leuten
keine leute
Ik had een vijf, en dat was naast Frans en Engels mijn derde vijf, dus toen in de zomervakantie bijles gekregen, en herkansing gedaan in Duits, zodat ik daar een zes voor had om mijn rapport en destijds door kon gaan naar de vierde.quote:Op woensdag 11 september 2024 06:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik doe ook maar wat, had een drie voor grammatica maar wel een 9 met de luistertoets, dus ik kreeg toch een zesje
quote:Op woensdag 11 september 2024 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
44 euro gewonnen.
Dus per saldo 9 euro. Tel uit je winst
ga je nu stoppen met werken?quote:Op woensdag 11 september 2024 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
44 euro gewonnen.
Dus per saldo 9 euro. Tel uit je winst
oh het debat was toch vannacht zie ik, het stond net nog niet in de krantquote:Op woensdag 11 september 2024 07:47 schreef bitterbal het volgende:
trump zei dat immigranten hun huisdieren op eten
Nee, ik heb even snel een berekening gemaakt en vermoed dat ik het net niet ermee ga redden.quote:
De krant wordt al rond 9en gedrukt of zo.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh het debat was toch vannacht zie ik, het stond net nog niet in de krant
man man manquote:Op woensdag 11 september 2024 07:53 schreef Karzai het volgende:
Al vroeg in het debat zei Harris dat er veel desinformatie tijdens het debat verspreid zou worden. Toen het onderwerp abortus werd besproken, kreeg ze meteen gelijk. Trump verweet de Democratische Partij dat het abortus tot in de negende maand van de zwangerschap toestaat en dat het zelfs „executies van baby’s” na de geboorte toestaat. Een moderator van het debat, Linsey Davis, wees Trump er daarna op dat dit niet waar is.
Trump haalde daarna ook een door de Republikeinen gefabriceerd verhaal aan. Volgens Trump eten immigranten de huisdieren in de staat Ohio op. „Ze eten de huisdieren van de mensen die daar wonen. En dit is wat er in ons land gebeurt, en het is een schande.” Moderator David Muir greep daarna in om hem te vertellen dat hier geen bewijs voor is. Het verhaal van migranten die naar verluidt huisdieren eten, circuleerde de afgelopen dagen in de rechtse media en werd herhaald door Trumps running mate JD Vance
Ik ga nu een album van haar kopen.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:30 schreef datismijnmening het volgende:
TS endorses Harris![]()
De Kelcey factor was niet sterk genoeg
quote:Op woensdag 11 september 2024 07:53 schreef Karzai het volgende:
Al vroeg in het debat zei Harris dat er veel desinformatie tijdens het debat verspreid zou worden. Toen het onderwerp abortus werd besproken, kreeg ze meteen gelijk. Trump verweet de Democratische Partij dat het abortus tot in de negende maand van de zwangerschap toestaat en dat het zelfs „executies van baby’s” na de geboorte toestaat. Een moderator van het debat, Linsey Davis, wees Trump er daarna op dat dit niet waar is.
Trump haalde daarna ook een door de Republikeinen gefabriceerd verhaal aan. Volgens Trump eten immigranten de huisdieren in de staat Ohio op. „Ze eten de huisdieren van de mensen die daar wonen. En dit is wat er in ons land gebeurt, en het is een schande.” Moderator David Muir greep daarna in om hem te vertellen dat hier geen bewijs voor is. Het verhaal van migranten die naar verluidt huisdieren eten, circuleerde de afgelopen dagen in de rechtse media en werd herhaald door Trumps running mate JD Vance
Dat zal wel. En degene die het debat in goede banen moest leiden, zal ook een een democraat zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
zullen gewoon mensen zijn die dat geloven
Dimmy?quote:Op woensdag 11 september 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
zullen gewoon mensen zijn die dat geloven
Bifi lekker in de verwenkoffie gesopt?quote:Op woensdag 11 september 2024 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Huishoudelijke mededeling: verwenkoffie en bifi zitten erin
digitaal bedoel ik, of ik keek niet goedquote:Op woensdag 11 september 2024 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De krant wordt al rond 9en gedrukt of zo.
Did I miss something?quote:Op woensdag 11 september 2024 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Arme Dimmy wel. Eerst Lana del Rey en nu Taylor Swift die haar dromen verpesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |